וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר נתניהו נגד המפגינים בכיפור: "כמו האנטישמים שביצעו פוגרומים והאשימו את היהודים"

עודכן לאחרונה: 26.9.2023 / 10:02

בנו של ראש הממשלה תקף בפוסט בפייסבוק את התושבים שמחו נגד התפילה בת"א: "שמאלנים מבצעים התפרעויות נגד יהודים מתפללים ואז מצדיקים את האלימות ומאשימים את הקורבן. מזכיר איך שהאנטישמים באירופה היו מאשימים את היהודים אחרי שביצעו בהם פוגרומים"

מהומה ביום כיפור: מפגינים מנעו תפילות בהפרדה בתל אביב ויישובים נוספים/מערכת וואלה!

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, תקף הלילה (שלישי) את המפגינים ביום הכיפורים בתל אביב, והשווה אותם ל"אנטישמים באירופה שהיו מאשימים את היהודים אחרי שביצעו בהם פוגרומים". הדברים נכתבו בפוסט בפייסבוק בהקשר של תפילת יום הכיפורים הציבורית שנערכה שלשום בכיכר דיזנגוף בתל אביב, ונערכה בהפרדה מגדרית בניגוד לפסיקת בית המשפט העליון בנושא. במהלך התפילה, מפגינים נגד כפייה דתית ניסו למוטט מחיצה שהוצבה במקום על מנת להפריד בין נשים וגברים, והתעמתו עם המתפללים במקום.

שפיר נגד נתניהו: משפט הדיבה ההדדי של הח"כית לשעבר מול בנו של רה"מ, 29 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
יאיר נתניהו תוקף את המפגינים/ראובן קסטרו

ראש עיריית תל אביב יפו, רון חולדאי מסר היום בראיון לתוכית "ענת דוידוב וגיא פלג" ברדיו 103FM: "תל אביב היא עיר שמקבלת את כולם, היה כאן יום כיפור כמו כל שנה, אך כשבא מישהו ומכניס לנו אצבע בעין זה מה שקורה. אנחנו נמצאים במסגרת הפיכה משטרית בה רוצים להפוך אותנו למדינת הלכה. לא ייתכן שראש ממשלה לא מוכן לומר שהוא ימלא את החלטות בג"ץ, והגרעין התורני ימלא את החוק".

עוד בוואלה!

גדעון סער נגד לפיד: "הוא ונתניהו מתדלקים מלחמת אחים"

לכתבה המלאה
עימותים בכיכר דיזנגוף בעקבות תפילה המונית שהיה בה הפרדה מגדרית. 24 בספטמבר 2023. אורי סלע
חולדאי: "רוצים להפוך אותנו למדינת הלכה"/אורי סלע

"באו להתפלל, זה הפשע", אמר חבר הכנסת בועז ביסמוט בראיון לאותה התוכנית, "כל מי שרוצה להתפלל ביחד היה יכול. אני לא רוצה הדתה, אני רוצה מסורת, אני רוצה מדינה יהודית ודמוקרטית. מה שקרה אתמול זה טירוף בשם מחאה מטורללת לחלוטין, לא אתן להם להפוך את העיר העברית הראשונה לעיר האנטישמית הראשונה בישראל".

ח"כ בועז ביסמוט ממפלגת הליכוד בראיון באולפן וואלה! 18 במאי 2023. ראובן קסטרו
ביסמוט: מה שקרה אתמול זה טירוף/ראובן קסטרו

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן האשים את המתפללים בפרובוקציה נגד הציבור החילוני: "רוצים להתפלל בהפרדה? יש מספיק בתי כנסת בתל אביב. יש פה מתקפה על הציבור החילוני. ממתי כיכר דיזנגוף היא מקום קדוש ליהדות? רק נתניהו והממשלה המשיחית שלו יכולים לקחת את היום הכי קדוש ביהדות ולהפוך אותו ליום מריבה. הפרובקציה הזו לא נועדה לטפח יהדות אלא לטפח שנאה. נתניהו מעודד את זה כי זה מסיח את הדעת מכל הכישלונות שלו".

אביגדור ליברמן יו"ר ישראל ביתנו בישיבת סיעה, 1 במאי 2023. ראובן קסטרו
ליברמן: יש כאן פרובוקציה נגד הציבור החילוני/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully