וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 חשודים נוספים נעצרו בחשד להסתה לטרור בהר הבית

עודכן לאחרונה: 31.3.2024 / 10:58

החשודים, תושבי צפון ומזרח ירושלים נעצרו לאחר שקראו לתמיכה חמאס ובראשיו וקריאות לפגוע ביהודים ועידוד ארגון הטרור חיזבאללה לירות על תל אביב. בסוף השבוע נעצרו 16 חשודים בחשד לאותן עבירות. גל המעצרים הזה מגיע לאחר שלושה שבועות שקטים בהר הבית

שוטרי מחוז ירושלים עוצרים חשודים בהסתה לטרור/דוברות משטרת ישראל

שוטרי מחוז ירושלים ולוחמי מג"ב עצרו אמש (שבת) שבעה חשודים נוספים נעצרו אמש (שבת) בחשד לקריאות הסתה ותמיכה בטרור בסוף השבוע בהר הבית. במסגרת החקירה עד כה נעצרו 23 חשודים.

מיום שישי האחרון אחר הצהריים ועד שבת בבוקר נעצרו 16 חשודים. מהחקירה עולה שהחשודים, שישה תושבי הצפון ומזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייהם, וחשוד נוסף פלסטיני תושב בית איכסא קראו קריאות הסתה ותמיכה בטרור בסיום תפילות הפג'ר והתרוויח'.

בעקבות כך, מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן, הנחה לאתר, לזהות ולעצור את מובילי ומחוללי ההסתה בכל הכלים והאמצעים הקיימים, זאת על מנת למצות עמם את הדין. חקירות מפגני הסתה אלו הוטלו על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים יחד עם מרחב דוד. מהחקירות במחוז ירושלים במשטרה, עולה כי בין קריאות ההסתה היו גם קריאות תמיכה בארגון הטרור חמאס ובראשיו, קריאות לפגוע ביהודים ועידוד ארגון הטרור חיזבאללה לירות על תל אביב.

תיעוד מפעילות המשטרה בהר הבית, 30 במרץ 2024. דוברות משטרת ישראל
תיעוד מפעילות המשטרה בהר הבית, 30 במרץ 2024/דוברות משטרת ישראל

בתוך כך, אמש פורסם ברשתות הפלסטיניות פרסום כוזב נוסף, והפעם על עץ שקרס ברחבת הר הבית עצמאית כתוצאה מריקבון. על פי אותו פייק ניוז, שייחס את קריסת העץ ל"חפירות הכיבוש" כלשונם, היו נפגעים רבים, אולם בפועל המציאות שונה לחלוטין ונפגע אדם אחד בלבד באורח קל. המקום הנקודתי באחת מרחבות הר הבית תוחם עד להסרת העץ שקרס, והזזתו לא השפיעה על קיום התפילות כסדרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully