וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצרו 4 חשודים נוספים במעורבות בחיסולו של חבר בארגון של מוסלי

עודכן לאחרונה: 27.3.2024 / 9:07

לאחר שבשבוע שעבר נעצרו 9 חשודים בחיסולו של שמעון רביבו, עבריין המזוהה עם ארגוני הפשיעה של מוסלי, המשטרה עצרה עוד ארבעה בחשד למעורבות ברצח. על חלק מהחשודים נתפסו נשקים ומזומנים בשווי מאות אלפי שקלים. הם הועברו לחקירה ובית המשפט ידון בהארכת מעצרם

בוידאו: כדור אש באמצע הכביש: תיעוד החיסול באור יהודה/שימוש לפי חוק 27א'

המשטרה עצרה היום (שלישי) ארבעה חשודים נוספים בחשד למעורבות בחיסולו של שמעון רביבו, עבריין המוכר למשטרה המזוהה עם ארגון הפשיעה של אלי מוסלי. הארבעה הם תושבי מרכז הארץ בשנות ה-20, ה-30 ו-40 לחייהם. הם הועברו לחקירה בימ"ר תל אביב ויובאו מחר לדיון בהארכת מעצרם.

ארבעת החשודים מצטרפים לחקירה המתנהלת נגד 9 נוספים, שנעצרו בחודש שעבר בחשד למעורבות בחיסול. על פי החשד, כמה מהעצורים פעלו בסמוך לאירוע בכוונה לפגוע ברביבו על רקע סכסוך בין עבריינים, באמצעות הטמנת מטען חבלה באופנוע עליו רכב רביבו ביום המקרה.

שמעון רביבו, קורבן חיסול באור יהודה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שמעון רביבו, קורבן החיסול באור יהודה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אלי מוסלי. Flash90, פלאש 90
ראש ארגון הפשע אלי מוסלי/פלאש 90, Flash90

אחד מתשעת החשודים שנעצרו חודש שעבר הוא העבריין שלומי ניאמצ'יק, שנאשם בניסיון החיסול של מוסלי לפני כחודשיים. הוא נעצר על ידי המשטרה בתאו בכלא שם הוא מרצה בשלב זה מעצר עד תום ההליך נגדו. אצל חשוד נוסף נתפסו בחיפוש משטרתי 200 אלף ש"ח במזומן.

המשטרה מייחסת לכלל החשודים עבירות רצח בנסיבות מחמירות, קשירת קשר לפשע, נשיאת נשק, החזקת נשק, גניבת רכב, היזק מכוון בחומר נפיץ, זיוף סימני זיהוי של רכב ושיבוש הליכי חקירה.

‏ נשקים שנמצאו אצל חשודים במעורבות בחיסולו של העבריין שמעון רביבו, המקושר לארגון הפשיעה של אלי מוסלי. דוברות משטרת ישראל
נשקים שנמצאו אצל חשודים בחיסול רביבו/דוברות משטרת ישראל
‏ נשקים שנמצאו אצל חשודים במעורבות בחיסולו של העבריין שמעון רביבו, המקושר לארגון הפשיעה של אלי מוסלי. דוברות משטרת ישראל
נשקים שנמצאו אצל חשודים בחיסול רביבו/דוברות משטרת ישראל

שמעון רביבו חוסל בתחילת אוקטובר האחרון באמצעות מטען שהוצמד לאופנוע שלו. הפיצוץ אירע לאחר שרכב עליו ברחוב שמעון פרס באור יהודה באוקטובר האחרון. האש מהפיצוץ התפשטה במהרה לרוחב הכביש, וכמעט כילתה שתי מכוניות נוספות שעברו בנתיב הסמוך.

צוות מד"א שהוזעק לזירת הפיצוץ, איתר את רביבו עם פגיעה רב מערכתית וללא סימני חיים, ונאלץ לקבוע את מותו במקום.

מטעם עו"ד ירון גיגי שמייצג ארבעה מהחשודים נמסר: "מרשי כופרים בחשדות ובטוחים שישתחררו בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully