וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע רודף אירוע: חשד לחיסול באור יהודה - בן 30 נהרג בפיצוץ אופנוע

עודכן לאחרונה: 4.10.2023 / 1:14

גל האלימות נמשך גם הערב. על פי החשד, רוכב האופנוע נהרג מהפיצוץ במהלך הנסיעה, ובמשטרה מעריכים בשלב זה כי הרקע לאירוע פלילי. צוות מד"א איתר את הרוכב ללא סימני חיים ונאלץ לקבוע את מותו. "שמענו פיצוץ חזק מאוד וראינו את האופנוע מפורק", סיפר הפראמדיק

בווידאו: פיצוץ אופנוע ברחוב באור יהודה, נקבע מותו של גבר במקום/לפי סעיף 27א לזכויות יוצרים

גל האלימות ברחובות ישראל נמשך - גבר בן 30 נהרג הערב (שלישי) בפיצוץ אופנוע בשדרות שמעון פרס שבאור יהודה. צוות מד"א שהוזעק לזירת הפיצוץ, איתר אותו עם פגיעה רב מערכתית וללא סימני חיים, ונאלץ לקבוע את מותו במקום. ככל הנראה, רוכב האופנוע נהרג מהפיצוץ בעת שרכב על האופנוע. במשטרה סבורים בשעה זו כי הרקע לאירוע פלילי.

אלעד סלמה ואחמד סרחאן, פראמדיקים במד"א סיפרו: "היינו בנסיעה ברכב הפרטי שלפתע שמענו פיצוץ חזק מאוד וראינו את האופנוע מפורק לגמרי. הפצוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה רב מערכתית קשה מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

פיצוץ אופנוע ברחוב שדרות שמעון פרס באור יהודה. נקבע מותו של גבר כבן 30. 3 באוקטובר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הרוג בפיצוץ אופנוע באור יהודה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פיצוץ אופנוע ברחוב שדרות שמעון פרס באור יהודה. נקבע מותו של גבר כבן 30. 3 באוקטובר 2023. דוברות משטרת ישראל
הקורבן איש עסקים המוכר למשטרה. זירת פיצוץ אופנוע/דוברות משטרת ישראל

ההרוג הינו איש עסקים שמוכר למשטרה במעורבות בעבירות שונות ובהם סחר בסמים, הוא ניצל בעבר מניסיונות חיסול. במשטרה בודקים האם מדובר בחיסול מכוון או "תאונת עבודה" שאירעה כאשר הקורבן שינע בעצמו מטען חבלה.

בן 30 נהרג בפיצוץ אופנוע באור יהודה, 4 באוקטובר 2023. זק"א, אתר רשמי
בן 30 נהרג בפיצוץ אופנוע באור יהודה, 4 באוקטובר 2023/אתר רשמי, זק"א

מאוחר יותר הערב, גבר כבן 50 נדקר למוות במהלך אירוע אלימות שהתרחש ברחוב השופטים בקריית ים. צוותי מד"א שהגיע למקום פינו את הקורבן לבית החולים רמב"ם בחיפה כשמצבו אנוש ותוך ביצוע פעולות החייאה, שם נאלצו תוך זמן קצר לקבוע את מותו. נסיבות האירוע בבדיקה, חשד לרקע פלילי.

לפני יומיים, אירע פיצוץ רכב בכניסה למושב חצב שסמוך לקריית מלאכי - גבר בן 37, שישב במושב הנהג נרצח, גבר נוסף, בן 33, נפצע בפיצוץ באורח בינוני. תחילה דווח כי כתוצאה מהפיצוץ, שני בני אדם נפצעו - בהם גבר כבן 37 באורח אנוש וגבר נוסף כבן 33 באורח בינוני עם חבלה רב מערכתית. אולם צוות מד"א שהוזעק למקום, נאלץ כאמור לקבוע את מותו של נהג הרכב.

לאחר הפיצוץ, פתחה המשטרה במרדף אחרי החשודים בהשלכת המטען וביצעה לעברם ירי, שגרם להריגתו של אחד מהם ופציעתו של אדם נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully