וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרת המעורבת בשערוריית מין עם 6 שוטרים קיבלה חצי מיליון דולר מהמדינה

27.3.2024 / 0:07

התפתחות מפתיעה בשערוריית המין במשטרת ארה"ב: השוטרת הנשואה שקיימה יחסי מין עם שישה שוטרים קיבלה מהמדינה סכום של חצי מיליון דולר בתביעה משפטית. הנה כל הפרטים

השוטרת ששכבה עם שישה שוטרים - תקבל חצי מיליון דולר/TIKTOK

מייגן הול, שוטרת לשעבר מטנסי, פוטרה מתפקידה לאחר מעורבותה בשערוריית מין עם לא פחות משישה שוטרים - אך השבוע פורסם שקיבלה מהמדינה חצי מיליון דולר בתביעה משפטית לאחר שהגיעו להסכמה שהשוטרת מצאה את עצמה בסביבת עבודה עוינת שדחקה בה לבצע את המעשים האלו.

מוקדם יותר השנה תחנת משטרה קטנה בטנסי עוררה סערה לאחר שפורסמו האשמות על התנהגות מינית חריגה של השוטרים בה - כששוטרת נשואה ניהלה לכאורה קשר מיני עם לפחות שישה שוטרים - חלקם בעת מילוי תפקידם. השוטרת מייגן הול ועמיתיה השוטרים פוטרו או הושעו מתפקידם בשל מעורבות בתקריות על רקע מיני, החל משליחת הודעות ותמונות אירוטיות ועד קיום יחסי מין אוראליים עם שני שוטרים בתחנת המשטרה לה ורגן. המפגשים המיניים התנהלו מחוץ לשעות העבודה בין היתר בבתי מלון או במסיבות שנערכו בבתים של השוטרים - ובמסגרת שעות העבודה בתחנה עצמה ובחדר הכושר של המשטרה. לאחר חשיפת הפרשה ארבעה שוטרים פוטרו ושניים הושעו.

בעקבות פרסום הדברים והדחתה מהמשטרה מייגן הול בת ה-28 הגישה תביעה אזרחית ופדרלית נגד המעסיקים שלה לשעבר וכעת הם הגיעו לפשרה עם תשלום פיצויים בסכום של 500,000 דולר. השוטרת טענה ש"טופחה מינית" ע"י הבוסים "המתעללים" שלה - צוות של שוטרים גברים בעמדת כוח. דו"ח החקירה המזעזע כלל ממצאים שמפקד המשטרה דאז, בורל "צ'יפ" דייוויס, שפוטר בשל השערורייה, לא רק ידע על המפגשים של הול עם עמיתיה - אלא התבדח על המצב עם שאר השוטרים. השוטר לשעבר גם התלוצץ על סרטון בן 13 דקות שהראה לכאורה את הול מאוננת, ששותף בין מספר שוטרים במחלקה.

השוטרת מייגן הול בעת השבעתה למשטרת לה ורגן ב-2021. La Vergne Police Department, אתר רשמי
השוטרת מייגן הול בעת השבעתה למשטרת לה ורגן ב-2021/אתר רשמי, La Vergne Police Department

המפגשים הבלתי הולמים של הול נחשפו לבסוף לאחר שראש עיריית לה ורגן, ג'ייסון קול, קיבל טיפ מהשוטר פטריק מגליאוקו, שהודה שהול עשתה שלישייה איתו ועם אשתו. רק אז נחשפו שלל המקרים האחרים. גם סמל לואיס פאוול, השוטר חואן לוגו, סמל טיי מקגוון והבלש סנקה שילדס פוטרו, בעוד שני קצינים נוספים שנאמר כי ניהלו רומנים עם הול - מגליאוקו ולארי הולאדיי - שמרו על עבודתם אך הושעו באותה העת. מנהל משאבי האנוש אנדרו פאטון, שחיבר את הדו"ח וניהל את החקירה, הטיל על השוטרים עונשים שונים בגין "פעילות מינית בזמן מילוי תפקידם, הטרדה מינית, התנהגות שאינה הולמת שוטר ושקרים במהלך החקירה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
השוטרים פטריק מגליאוקו ומייגן הול מקבלים פרסי שירות קהילתי מהמחלקה בשנת 2021. La Vergne Police Department, אתר רשמי
השוטרים פטריק מגליאוקו ומייגן הול מקבלים פרסי שירות קהילתי מהמחלקה בשנת 2021/אתר רשמי, La Vergne Police Department

הסיפור הפך לוויראלי במהירות לאחר שעלה לכותרות בדצמבר 2023. מאז היא נאבקת בהאשמות נגדה בבית המשפט - וכעת קיבלה תשלום של כמעט חצי מיליון דולר הכולל הוצאות משפט, שכר טרחת עורך דין והוצאות ששולמו על ידי הביטוח של העיר. בתחילת השבוע מועצת המנהלים של לה ורגן הצביעה 3-1 לטובת הול בישיבה מיוחדת שנועדה להסדיר את התביעה. "מועצת העיר הצביעה הלילה על מנת לאשר לראש העיר לחתום על הסכם פשרה בין העיר לה ורגן לקצינת המשטרה לשעבר, מייגן הול", נכתב בהצהרה רשמית. עם זאת, על אף ההסדר, הם אינם מודים באחריותם לטענות. דובר הדירקטוריון מסר: "ההסכם נוהל במשא ומתן בין עורכי הדין המייצגים את העירייה. העירייה מכחישה כל הודאה באחריות ולא יושקעו כספי משלמי המיסים כדי ליישב תביעה זו. ספקית הביטוח של העירייה תשלם סכום של 500,000 דולר להול כפשרה ברוטו, הכוללת הוצאות משפט, שכר טרחת עו"ד והוצאות".

על אף החלטת לה ורגן ליישב את התביעה, חבר דירקטוריון אחד סירב לחתום. "איזה מסר זה שולח לכל העובדים האחרים?" כתב דניס ולדרון בהצבעת ההתנגדות שלו, לפי WTVF, "זה שולח מסר לכל אחד שהוא יכול לבוא ולתבוע את לה ורגן, כי הם ודאי יעדיפו להתפשר".

סמל לואיס פאוול פוטר לאחר שהודה שקיים מפגש מיני עם הול בעת מילוי תפקידו. La Vergne Police Department, אתר רשמי
סמל לואיס פאוול פוטר לאחר שהודה שקיים מפגש מיני עם הול בעת מילוי תפקידו/אתר רשמי, La Vergne Police Department

"הסתכלו עליה כמו על חתיכת בשר שיש להתעלל בה מינית ולנצל אותה"

השוטרת מייגן הול טוענת שהיא בנישואים פתוחים. La Vergne Police Department, אתר רשמי
השוטרת מייגן הול טענה אז שהיא בנישואים פתוחים/אתר רשמי, La Vergne Police Department

עורך דינה של הול, ווסלי קלארק, אמר בשנה שעברה שלשוטרת לשעבר מעולם לא היה סיכוי נגד מפקדיה. "לא הסתכלו על מייגן כשוטרת מתחילה שצריך לאמן ולקדם אותה", אמר קלארק, "הסתכלו עליה כמו על חתיכת בשר שיש להתעלל בה מינית ולנצל אותה".

בתביעה שלה, הול טענה ש"המפגשים האסורים" החלו ברומן עם השוטר פאוול - והובילו לכך שאחרים במחלקה סימנו אותה כמטרה עד שהיא נכנעה לפנייתם המינית. "אני יודעת מה רוב האנשים אומרים", אמרה בתגובה הפומבית הראשונה שלה על השערורייה מוקדם יותר החודש, "'את יודעת, יכולת להגיד לא'. אני מבינה. התגובה שלי לכל מי שאומר לי את זה היא שאמרתי 'לא' ופאוול לא הסכים לקבל 'לא' כתשובה. בסופו של דבר נכנעתי ללחץ".

במהלך החקירה, הול טענה שסמל פאוול "התמיד" לבקש מהול סקס, על אף שהיא התנגדה. בתביעה נכתב: "בסופו של דבר, גב' הול נכנעה לבקשות של סמל פאוול להטבות מיניות. אבל היא אמרה שכשניסתה לעצור, פאוול איים להתאבד. סמל פאוול בכה ואמר לגברת הול שהוא שתה בקבוק שלם של וויסקי של ג'ק דניאלס. הוא איים להתאבד, אמר לגברת הול 'את עשית לי את זה' וטען שגב' הול תהיה אחראית להתאבדותו הקרובה".

עוד שערוריית מין במשטרה:
שוטרת צעירה תועדה מעניקה לאפדאנס נועז לקצין בכיר במסיבת חג פרועה
שוטר גילה דרך מצלמת הדלת שאשתו הקצינה בוגדת בו עם המפקד שלה

השוטר לארי הולאדיי הושעה בקשר להאשמות. La Vergne Police Department, אתר רשמי
השוטר לארי הולאדיי הושעה בקשר להאשמות/אתר רשמי, La Vergne Police Department
@true.crime918 When Female Cops Sleep With the WHOLE Police Department#crime #truecrime #crimestories #killer#fyp#viral ♬ original sound - True crime
@true.crime918 When Female Cops Sleep With the WHOLE Police Department#crime #truecrime #crimestories #killer #fyp #viral ♬ original sound - True crime

עם זאת, פאוול תבע מאז את העיר לה ורגן, את ראש העיר שלה ג'ייסון קול, מנהל משאבי אנוש של LAPD אנדרו פאטון ומפקד המשטרה לשעבר צ'יפ דייויס בדצמבר 2023 בעקבות החשיפה. הוא טען שהוא פוטר בגלל גזעו - והצביע על כך שהקצינים האחרים המעורבים בפרשה הורשו לשמור על עבודתם לאחר השעייה זמנית. בתביעה נכתב: "הם ביטלו והשמיצו את כל השוטרים המעורבים - פרט לאלה שהיו לבנים וגברים - בהתבסס לפחות חלקית על דעות קדומות גזעניות". פאוול ביקש לערוך משפט מול חבר מושבעים, לקבל תשלום על חודשי העבודה הקודמים והבאים - ופיצויים של 3 מיליון דולר, כמו גם הוצאות משפט.

לאחר ששערוריית המין פורסמה, בתקשורת המקומית דווח שבעלה של השוטרת, ג'דיידה הול, תומך בה ומתכנן להישאר לצידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully