וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרת צעירה תועדה מעניקה לאפדאנס נועז לקצין בכיר במסיבת חג פרועה

20.12.2021 / 23:39

תיעוד של מסיבת חג מולד של קבוצת שוטרים סיבכה קצין בכיר במשטרת ניו יורק, לאחר שתועד מקבל ריקוד נועז משוטרת טירונית הכפופה לו

שוטרת טירונית של משטרת ניו יורק תועדה במסיבת חג מולד סוערת של שוטרי רובע ברונקס - כשהיא מעניקה לסגן מפקד התחנה ריקוד לאפ דאנס נועז בווידאו שהפך לוויראלי. התקרית עוררה את זעמם של בכירי המחלקה, שפתחו כעת בחקירה - וכבר העבירו את הסגן לתפקיד אחר, כך דווח ב-NYPOST.

השוטרת הצעירה, שזהותה לא פורסמה, נראית בצילומים כשהיא לובשת חצאית מיני משובצת, גופייה שחורה גזורה ומגפיים שחורות המגיעות עד הברך כשהיא מתחככת בסגן מפקד מחוז 44. ניק מקגרי במסיבה שנערכה בבאר ביונקרס.

הקצין הבכיר הנשוי נראה כשהוא יושב בכיסאו מול קהל רב - לפעמים מניח את ידיו על ירכיה של השוטרת ונוגע בתחתוניה - כשהיא מנענעת את גופה ומתחככת במפשעתו מול קהל מריע. בשלב מסוים, היא ניצבת מול פניו של הקצין, מפשקת את רגליה, חופנת את צווארו בזרועה כשחצאיתה מורמת למעלה והוא חושפת תחתונים שחורים, כשאחד מהצופים מגיש לו צרור מזומנים.

בסוף הריקוד הסגן קם ומחבק את השוטרת הצעירה.

צפו בתיעוד הריקוד הנועז

מקגארי, שחי עם אשתו בפרברים הצפוניים של ניו יורק, "יודע שהוא פישל בגדול", אמר מקור בכיר במשטרה לפוסט. "להתעסק עם כפופים לך זה מעשה שלא יעשה. השוטרת לא ידעה שהיא עושה משהו אסור, כי היא רק נכנסה לתפקיד. אני אפילו לא יכול להגיד לך כמה פעמים שוטרים צעירים אומרים את זה למפקחים שלהם".

הטלפונים של שני הקצינים היו לא זמינים לכן לא ניתן היה להשיג את תגובתם לתקרית, אולם נציג של משטרת ניו יורק אמר שהמחלקה פתחה בחקירת האירוע.

"זה יוצר תקדים רע", אמר המקור על מעשיו של מקגרי שבנתיים הועבר למחוז אחר עד סיום החקירה. לקוח בבאר בשם אליאס הגיב לאירוע ואמר. "זה לא משהו שאמור לקרות במסעדה שאמורה להיות לכל המשפחה." לקוח אחר הוסיף שמה שקרה היה "משוגע" אבל טען ש"זו רוח הכיף של חג המולד".

אשתו של הקצין מאוד כועסת

כתב של הפוסט שהגיע לביתו של הקצין ראה אותו נאלץ לעצור פיזית את אשתו הזועמת שקיללה את הכתב וניסתה לפגוע בו לאחר ששאל מה תגובתם לכתבה שהופיעה בעמוד הראשון של העיתון.

"לך תז###!", קראה מליסה מקגארי בזמן שניסתה להסתער על כתב וצלם של הפוסט. היא רוסנה על ידי בעלה, שאמר לה "זה לא שווה את זה, תחזרי לרכב" כשהיא המשיכה לצעוק לעברם קללות. "יש דברים אחרים יותר חשובים לדאוג בגללם בעולם הזה!" צעקה האישה.

בזמן שבני הזוג נסעו מביתם האישה הורידה את ידיה מההגה, שלחה אצבע משולשת לעבר אנשי העיתון וצרחה, "לכו תז###!" עוד מספר פעמים.

אביה של השוטרת הגיב לעיתון ואמר: "היא אמרה לי, 'אבא, אני עשיתי טעות. אני מאוד נבוכה ממה שעשיתי. הבכתי אותך ואת המשפחה שלי"' הוא אמר וציין שבתו "מתוסכלת" מכל האירוע. "היא בכתה ובכתה," אמר האב. "היא צעירה, הוא נשוי... הוא היה צריך לדעת יותר טוב. אני הולך לתבוע אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully