וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרת הצטלמה בעירום בניידת - וכעת היא מתחננת שיסלחו לה

27.4.2016 / 7:56

התמונה ששינתה את חייה: שוטרת מקסיקנית הושעתה מתפקידה לאחר שתמונה שלה חושפת את שדיה ומתגפפת עם רובה חצי אוטומטי עשתה את דרכה לרשתות החברתיות. כעת, אחרי שהתחרטה על הרגע ההוא - היא קיבלה הצעות מפתות מכיוון לא צפוי

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב

לא ברור מה חשבה לעצמה נידיה גרסיה, שוטרת מאסקובדו, מקסיקו, כשהחליטה להצטלם בעירום חלקי בניידת - אך כעת, כשהתמונה הופצה ברשתות החברתיות - היא מתחרטת על הרגע ההוא ומבקשת את סליחת הציבור וראשי המשטרה.

בתקשורת המקומית דווח שהשוטרת המקסיקנית הושעתה מתפקידה לאחר שהתמונה הפרובוקטיבית הגיעה לידיים של ממוניה, שגילו לאחר חקירה קצרה שזו רק אחת מתוך מספר תמונות חושפניות שלה. בתמונה נראית גרסיה מנשקת וקורצת למצלמה, כשפלג גופה העליון חשוף לחלוטין ועל ברכיה רובה חצי אוטומטי.

שוטרת שהצטלמה בעירון. פייסבוק, צילום מסך
ילדה רעה: שוטרת בתפקיד חושפת שדיים/צילום מסך, פייסבוק

גרסיה פרסמה פוסט בפייסבוק בו היא מתנצלת על התמונה, מודה שהצטלמה במודע ומכחישה שהיא זו שפרסמה אותה ברשת. "אני מתנצלת בפני המשטרה המקומית ויותר מכך, בפני תושבי העיר אסקובדו, על המעשה הבלתי מוסרי שעשיתי", היא כתבה, "מאחר שלא הייתי מעלה תמונות כאלה, אני מתקוממת על הנזק הרב שפרסום התמונה הזאת גרם לשתי הבנות שלי, בעלי, הוריי, אחיי ושאר בני משפחתי. אני מודה שעשיתי טעות כשהצטלמתי ככה, ואני מבקשת להניח לנושא הזה. זה גרם לי לכאב מוסרי ופסיכולוגי גדול ואני רוצה להתנצל בפני העירייה. כולנו בני אדם וכולנו עושים טעויות".

עוד באותו נושא

חשפה את שדייה בשידור חי - והפכה את מבזק החדשות ללהיט

לכתבה המלאה
שוטרת שהצטלמה בעירום. פייסבוק, צילום מסך
עוד אחת מבין מספר תמונות חושפניות של גרסיה/צילום מסך, פייסבוק

כעת, כשנראה שגרסיה לא תחזור לתפקידה במשטרה, היא יכולה להתנחם בכך שכנראה לא תצטרך להישאר מובטלת לאורך זמן. תמונות פרובוקטיביות נופסות שלה, שהחלו לצוץ להן מהאוב עם פרסום תמונתה בניידת, סיקרנו סוכנויות דוגמנות רבות שהביעו את רצונן לגייס את גרסיה לשורתן והציעו לה, על פי התקשורת המקומית, חוזים רווחיים מאוד. איתן היו גם כמה מגזינים לגברים שהציעו לה להצטלם עבורם בעירום. כעת לא ברור האם גרסיה תאבק על חזרתה למשטרה או שמא תבחר להיענות להצעות הדוגמנות שמקיפות אותה, אולם אם תשאלו את היזם המקומי, חררדו הררה, הוא מאמין שגרסיה חייבת לנצל את 15 דקות התהילה שלה לפני שיסתיימו. לדבריו, היא לא חייבת להצטלם בעירום, כי גם תמונות מקצועיות שלה יצליחו לעורר את דמיונם של מעריציה.

שוטרת שהצטלמה בעירום. פייסבוק, צילום מסך
הסבה מקצועית? השוטרת קיבלה הצעות רווחיות מסוכנויות הדוגמנות/צילום מסך, פייסבוק

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully