וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה לא שגנבתי": שוטרים תועדו מתמזמזים בניידת והושעו מתפקידם

10.1.2019 / 11:33

שוטרים בתפקיד תועדו מתגפפים בניידת והושעו מתפקידם אחרי שהסרטון הגיע לממונים עליהם. במשטרת סנטה פה הודיעו שבכוונתם להעניש את הזוג בעונש המקסימלי האפשרי - בעוד השוטרים עצמם טוענים שלא עשו שום דבר רע

YOUTUBE

גם ברשת התגובות חצויות: שוטרים במדים נתפסו על חם במצלמה כהם מתגפפים בניידת - והושעו מתפקידם עד הודעה חדשה. בעוד במשטרת סנטה פה, ארגנטינה, מתכוונים לנקוט נגדם בעונש כבד - השוטרים טוענים שלא עשו דבר רע.

בסרטון שצולם בידי עובר אורח ופורסם ברשתות החברתיות נראים זוג שוטרים, גבר ואישה, מתמזמזים בניידת משטרה החונה בסמטה שקטה לאור יום. הם ככל הנראה לא שמו לב שמצלמים אותם דרך חלון כיסא הנהג שהיה פתוח בזמן שמימשו את היצרים המיניים שלהם. הסרטון עשה את דרכו אל הממונים עליהם ואלה החליטו להשעותם עד תום החקירה.

שוטרים עושים סקס בניידת. צילום מסך
שוטרים נתפסו בלהט הרגע/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

"לקחת להם את הרישיון מיד": זוג קיים יחסי מין במושב הנהג תוך כדי נסיעה בכביש מהיר

לכתבה המלאה

גורמי אכיפת החוק לא חשפו את שמות השוטרים המושעים ולא ברור מתי בדיוק אירע המקרה. בתקשורת המקומית דווח כי מזכיר כוחות הביטחון דייוויד רניירו לא ראה זאת בעין יפה. "זו הייתה טעות חמורה", הוא אמר לחדשות Aire de Santa Fe, "אנחנו לא זקוקים לאנשים כאלה בכוח שלנו. אנחנו לא מקבלים סוג כזה של התנהגות. אנו נלך על העונש המרבי האפשרי על עבירה מסוג זה". הודעת וואטסאפ של אחד השוטרים פורסמה ברשת, בה כתב לחברו שאינו מבין את החלטת ממוניו: "זה לא שנתפסתי בגניבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully