וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערוריית סקס במשטרת ארה"ב: שוטרת נשואה קיימה יחסי מין עם שוטרים וכולם פוטרו

19.1.2023 / 0:06

מספר שוטרים במשטרת טנסי - כולל שוטרת נשואה - פוטרו או הושעו מתפקידם לאחר שנחשף שהשוטרת ביצעה בחלקם אקטים מיניים בעת מילוי תפקידם. כל הפרטים על דרמת הסקס המשטרתית שמטריפה את ארה"ב

שוטרים פוטרו בעקבות סקנדל סקס בתחנה/@Capital_Black_Channel

תחנת משטרה קטנה בטנסי עוררה סערה לאחר שפורסמו האשמות על התנהגות מינית חריגה של השוטרים בה - כששוטרת נשואה ניהלה לכאורה קשר מיני עם לפחות שישה שוטרים - חלקם בעת מילוי תפקידם.

השוטרת מייגן הול ועמיתיה השוטרים פוטרו או הושעו מתפקידם לאחר מעורבות בתקריות על רקע מיני, החל משליחת הודעות ותמונות אירוטיות ועד קיום יחסי מין אוראליים עם שני שוטרים בתחנת המשטרה לה ורגן שבטנסי, כך דיווחו ב-WTVF TV. חקירה פנימית שנערכה בדצמבר הובילה לפיטורם של השוטרת ועמיתיה סמל לואיס פאוול, השוטר חואן לוגו, סמל טיי מק'גוון והבלש סנקה שילדס. שני שוטרים נוספים שלכאורה היו מעורבים - פטריק מגליאוקו ולארי הולאדיי - שמרו על עבודתם אך הושעו, לפי הדיווחים.

המפגשים המיניים התנהלו מחוץ לשעות העבודה בין היתר בבתי מלון או במסיבות שנערכו בבתים של שוטרים ובמסגרת שעות העבודה בתחנה עצמה ובחדר הכושר של המשטרה. הול מואשמת בביצוע מין אוראלי בפאוול ושילדס בעת מילוי תפקידם.

השוטרת מייגן הול בעת השבעתה למשטרת לה ורגן ב-2021. La Vergne Police Department, אתר רשמי
השוטרת מייגן הול בעת השבעתה למשטרת לה ורגן ב-2021/אתר רשמי, La Vergne Police Department

גורמים רשמיים החלו לחקור את חייהם האישיים של השוטרים המעורבים בפרשה, כאשר ראש עיריית לה ורגן, ג'ייסון קול, קיבל מידע על כך שהשוטרת מייגן הול קיימה יחסי מין עם מספר שוטרים והייתה מעורבת בשלישייה עם מגליאוקו ואשתו.

כשנשאל בנושא, מגליאוקו הודה שקיים יחסי מין עם הול ב"מספר מקרים", כך נכתב בדיווח. הוא סיפר לחוקרים שהול סיפרה לו על "ה*** השחור הגדול" של פאוול וטענה שהיא ביצעה בו מעשה מיני בזמן שהשניים היו בתפקיד. מגליאוקו הוסיף בחקירתו שראה את הול והולאדיי מתנשקים בזמן שצפו במשחק כדורגל במסיבה - ואמר שהול נישקה גם את אשתו, איימי, לאחר שנודע לה שהם בנישואים פתוחים. השוטר אמר שבעלה של הול ראה את הנשיקה ולא היה מרוצה שאשתו ניסתה לעשות שלישייה עם מגליאוקו ואשתו. הול המשיכה לכאורה לנהל עם מגליאוקו מערכת יחסים מינית, כך עלה מהחקירה.

עוד שוטרים שהסתבכו

"זה לא שגנבתי": שוטרים תועדו מתמזמזים בניידת והושעו מתפקידם

לכתבה המלאה

בחקירתו, פאוול הכחיש כי היה לו מפגש מיני עם הול, אך אמר "כולם יודעים שיש לה מספר שותפים" והזכיר את שמותיהם של הולאדיי ומק'גוון בפני החוקרים. בהמשך פאוול הודה כי קיים מפגש מיני עם הול בחדר הכושר של המשטרה. לאחר שנודע לאישתו של פאוול על הרומן, סיפר כי היא "כיסחה" אותו על זה והוסיף כי "סביר להניח שאאבד את ילדיי".

הולאדיי הודה בחקירה שקיים יחסי מין עם הול מספר פעמים ומק'גוון סיפר שבאחד המקרים הלך לביתה של הול עם אישה אחרת וחשף את איבר המין שלו בפניהן.

עוד שערוריית מין במשטרה
שוטרת צעירה תועדה מעניקה לאפדאנס נועז לקצין בכיר במסיבת חג פרועה
הלם במשטרת מיאמי: השוטרת השתתפה בסרטי פורנו

השוטרים פטריק מגליאוקו ומייגן הול מקבלים פרסי שירות קהילתי מהמחלקה בשנת 2021. La Vergne Police Department, אתר רשמי
השוטרים פטריק מגליאוקו ומייגן הול מקבלים פרסי שירות קהילתי מהמחלקה בשנת 2021/אתר רשמי, La Vergne Police Department

לאחר שהכחישה בתחילה את מערכות היחסים המיניות עם פאוול ומגליאוקו, הול הודתה בדברים וסיפרה גם שקיימה יחסי מין עם השוטר חואן לוגו בבית מלון לאחר שנפגשו במרכז גו קארט - אישום שלוגו הכחיש בתחילה אך הודה בו בחקירה שנייה.

בחקירת הבלש סנקה שילדס, הוא אמר: "מעולם לא קיימתי יחסי מין עם מייגן הול". הול מצידה סיפרה שביצעה בו מין אוראלי בעת מילוי תפקידם. מגליאוקו ציין גם שהיה מודאג מבריאותה הנפשית של הול וששתתה הרבה לפני שעלתה על הכביש. הוא סיפר גם שבתקרית אחת הול לחצה על ההדק של האקדח הריק שלה כשהוא מכוון לרקתה רק כדי שתוכל "להבין כיצד זה מרגיש". הוא הוסיף שהוא חושש שהיא סובלת ממחלת נפש.

סמל לואיס פאוול פוטר לאחר שהודה שקיים מפגש מיני עם הול בעת מילוי תפקידו. La Vergne Police Department, אתר רשמי
סמל לואיס פאוול פוטר לאחר שהודה שקיים מפגש מיני עם הול בעת מילוי תפקידו/אתר רשמי, La Vergne Police Department

אירוע שהוזכר לעתים קרובות בחקירות היה אירוע יום הזיכרון בבית סירות בבעלות חבר אחר במחלקה, אליה הביאו כמה שוטרים גם את ילדיהם. בשלב מסוים במהלך האירוע, על פי הדיווחים, הול "השיכורה" ששתתה וודקה עם מגליאוקו בג'קוזי, הורידה את החלק העליון שלה. שוטרים אחרים כיסו אותה ולקחו ממנה את השתייה.

השוטרת מייגן הול טוענת שהיא בנישואים פתוחים. La Vergne Police Department, אתר רשמי
השוטרת מייגן הול טוענת שהיא בנישואים פתוחים/אתר רשמי, La Vergne Police Department

עוד נחשף כי הול ורבים מהשוטרים שיתפו ביניהם הודעות טקסט מיניות ותמונות פורנוגרפיות של עצמם. "פורנוגרפיה ותמונות פוגעניות במקום העבודה הן צורות של הטרדה מינית. פריטים אלו פוגעניים, בלתי הולמים ויכולים להוביל לסביבת עבודה עוינת עבור עובדים אחרים", נכתב בדו"ח.

השוטר לארי הולאדיי הושעה בקשר להאשמות. La Vergne Police Department, אתר רשמי
השוטר לארי הולאדיי הושעה בקשר להאשמות/אתר רשמי, La Vergne Police Department

לוגו, פאוול, מק'גוון ושילדס הודחו מתפקידם בשל הפרת נהלי המשטרה ושיבוש מהלך החקירה. הולדיי, מגליאוקו ושוטר הסיור גאווין שוברל הושעו מתפקידם, כך מסרו גורמים רשמיים. מנהל משאבי האנוש אנדרו פאטון, שחיבר את הדו"ח וניהל את החקירה, הטיל על השוטרים עונשים שונים בגין "פעילות מינית בזמן מילוי תפקידם, הטרדה מינית, התנהגות שאינה הולמת שוטר ושקרים במהלך החקירה".

לאחר ששערוריית המין פורסמה, בתקשורת המקומית דווח שבעלה של השוטרת, ג'דיידה הול, תומך בה ומתכנן להישאר לצידה. "אני לא יודע איך הוא עושה את זה, הוא יותר גבר ממני, אבל הוא מנסה להציל את הנישואים שלו," כך אמר הבוס שלו, צ'אד פרטין, לדיילי מייל. "אני לא תומך במה ששהתרחש בתחנת המשטרה הזו, אבל הוא בטח לא עבר על שום חוק. הוא הקורבן כאן".

התגובה היחידה של מייגן הול עצמה לפרשה הייתה: "אני לא רוצה לדון בזה, אני רק מתכוונת להמשיך הלאה ולחיות את חיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully