וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טעות אנוש": ההסבר של צה"ל לתמונת בכיר חמאס

עודכן לאחרונה: 22.3.2024 / 12:32

דובר צה"ל הוציא הודעה ולפיה "חלה טעות אנוש" בקולאז' שפורסם אתמול ובו זהות המחבלים שנתפסו בביה"ח שיפא, ובה הוכנסה תמונה של ראש אגף מבצעים של חמאס, ראאד סעד. "הטענה כי מדובר בלוחמה פסיכולוגית משוללת כל יסוד", נכתב

בווידאו: הרמטכ״ל קיים הערכת מצב בשיפא 20.03.24/דוצ

דובר צה"ל הוציא הבוקר (שישי) הודעת הבהרה שחלה טעות אנוש בזהות המחבלים שנתפסו בבית החולים שיפא. "בשל טעות אנוש, נמצאות מספר תמונות בגרפיקה של מחבלים שטרם נתפסו אך נמצאים לפי המידע שברשותנו באזור בית החולים ומתבצרים בו. כשיסתיים המבצע, יפורסמו זהויותיהם של כלל המחבלים. הטענה כי מדובר בלוחמה פסיכולוגית משוללת כל יסוד", נכתב בהודעה. בקולאז' שפורסם הוכנסה תמונה של ראש אגף מבצעים של חמאס, ראאד סעד.

אמש, דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, אמר בהצהרתו כי הכוחות הנלחמים בבית החולים שיפא בעזה הצליחו לעצור מחבלים בכירים, שאת זהותם טרם ניתן לחשוף בשל מודיעין משמעותי שברשותם. לדבריו, המבצע בבית החולים הוא המבצע בו ריכוז המחבלים שנעצרו במהלכו הוא הגדול ביותר מתחילת המלחמה. עוד ציין כי הוא צפוי להימשך עוד כמה ימים.

תמונתו של ראש אגף המבצעים של חמאס, ראאד סעד, בקולאז' שפרסם צה"ל מהעצורים בבית החולים שיפא. דובר צה"ל
תמונתו של ראש אגף המבצעים של חמאס, ראאד סעד, בקולאז' שפרסם צה"ל מהעצורים בבית החולים שיפא/דובר צה"ל

כוחות הביטחון ממשיכים לפעול באזור בית החולים שיפא, ועל פי הודעת דובר צה"ל הבוקר (שישי) חיסלו עד כה כ-150 מחבלים באזור בית החולים, עצרו מאות חשודים ואיתרו אמצעי לחימה ותשתיות טרור. עוד צוין בהודעה כי הכוחות הרבים הנמצאים בשטח פועלים תוך הימנעות מפגיעה באזרחים, חולים, צוותים רפואיים וציוד רפואי.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
חלק מ-358 המחבלים שנעצרו בבית חולים שיפא. דובר צה"ל
חלק מ-358 המחבלים שנעצרו בבית חולים שיפא/דובר צה"ל

אתמול, צה"ל המשיך במבצע בבית החולים שיפא בעזה, ועד כה חיסל יותר מ-140 מחבלים בחילופי האש ועצר כ-600 מהם. בנוסף אותרו בבית החולים אמצעי לחימה רבים ומסמכים מודיעיניים.

לפי הודעת דובר צה"ל, פעילי הג'יהאד האסלאמי ששהו במתחם קיבלו החלטה להכנע, וביניהם בכירים שהועברו לחקירה בשב"כ. בין אותם בכירים היו: חואסם סלאמה - אחראי תיק התצפיות בחטיבת עזה ואחיו ואסם סלאמה - אחראי מערך ההסברה הקרבית בעזה של הג'יהאד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully