וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר צה"ל על המבצע בשיפא: עצרנו בכירים שאת זהותם עדיין לא נוכל לפרסם

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 21:04

תא"ל דניאל הגרי אמר בהצהרה שהפעולה בבי"ח שיפא הוא המבצע עם ריכוז המחבלים הגדול ביותר שנעצרו מאז תחילת המלחמה. "במהלך היממה האחרונה נכנסנו לתוך המבנה הקטארי, שבו התבצרו מחבלים. הם חוסלו, ועצרנו בכירים חשובים מאוד". לדבריו המבצע צפוי להימשך עוד כמה ימים

בווידאו: דובר צה"ל: עצרנו מחבלים בכירים שאת זהותם אנחנו עדיין לא יכולים לפרסם 21.03.24/דוצ

דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי אמר היום (חמישי) כי הכוחות הנלחמים בבית החולים שיפא בעזה הצליחו לעצור מחבלים בכירים, שאת זהותם טרם ניתן לחשוף בשל מודיעין משמעותי שברשותם. לדבריו, המבצע בבית החולים הוא המבצע בו ריכוז המחבלים שנעצרו במהלכו הוא הגדול ביותר מתחילת המלחמה. עוד ציין כי הוא צפוי להימשך עוד כמה ימים.

הגרי ציין כי שדרת הפיקוד של הג'יהאד האסלאמי נפגעה בצורה קשה במבצע. "מרבית פעילי הג'יהאד האיסלאמי בצפון נכנעו או נהרגו", אמר. "המחבלים נכנעים, אנחנו מתחקרים אותם ומקבלים מודיעין חשוב", אמר.

"במהלך היממה האחרונה נכנסנו למבנה הקטארי, שם חיכו מחבלים, ולוחמינו הרגו אותם. ללא נפגעים לכוחותינו", תיאר. "במהלך הקרבות נכנענו בכירים חשובים מאוד, את שמם לא אחשוף כי הם מחזיקים במודיעין משמעותי".

בית החולים שיפא. דובר צה"ל, צילום מסך
המבצע בו ריכוז המחבלים שנעצרו הוא הגדול מאז תחילת המלחמה. בית החולים שיפא/צילום מסך, דובר צה"ל
חלק מ-358 המחבלים שנעצרו בבית חולים שיפא. דובר צה"ל
המחבלים שנעצרו/דובר צה"ל

הגרי ציין כי צה"ל פעל בהפתעה כשהשתלט שנית על בית החולים. "השתמשנו בתחבולה במבצע הזה, בזכותה לכדנו כל כך הרבה מחבלים". הוא הזכיר כי מחבלי הג'יהאד האסלאמי עדיין מתבצרים בחדר המיון של המוסד הרפואי, ומסר שצה"ל מספק לאזרחים מתחם חלופי עם תשתיות מתאימות.

"גם בשעות האלה לוחמינו ממשיכים. הלוחמים אמרו לנו דבר חשוב, שהם יעשו כל מה שצריך לשחרור החטופים, זה הדבר החשוב להם ביותר. אנחנו לא שוכחים אותם, נעשה הכל במבצעי ובמודעיני על מנת להחזיר אותם הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully