וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחימה בשיפא נמשכת: יותר מ-140 מחבלים חוסלו בחילופי האש, 600 נעצרו

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 20:42

ביומו החמישי למבצע בבית החולים בעזה, נמשכים חילופי הירי במקום ומעצר המחבלים, בהם 3 בכירים במטה הגדה של חמאס ועוד שני בכירים בג'יהאד האסלאמי שהועברו לחקירות שב"כ. גלנט: "ההסתערות למקום שלפני חצי שנה לקח לנו חודש להגיע אליו, לקחה עכשיו דקות"

בווידאו: פעילות כוחות אוגדה 162 ברצועת עזה 21.03.24/דוצ

צה"ל ממשיך גם היום (חמישי) במבצע בבית החולים שיפא בעזה, ועד כה חיסל יותר מ-140 מחבלים בחילופי האש ועצר כ-600 מהם. בנוסף אותרו בבית החולים אמצעי לחימה רבים ומסמכים מודיעיניים.

לפי הודעת דובר צה"ל, פעילי הג'יהאד האסלאמי ששהו במתחם קיבלו החלטה להכנע, וביניהם בכירים שהועברו לחקירה בשב"כ. בין אותם בכירים היו: חואסם סלאמה - אחראי תיק התצפיות בחטיבת עזה ואחיו ואסם סלאמה - אחראי מערך ההסברה הקרבית בעזה של הג'יהאד.

בכירי חמאס שאותרו במרחב בית החולים שיפא, 21 במרץ 2024. דובר צה"ל
בכירי חמאס שאותרו במרחב בית החולים שיפא, 21 במרץ 2024/דובר צה"ל

כמו כן, בין העצורים ישנם שלושה בכירים במטה הגדה של חמאס, שאחראים על ניהול פעילות טרור מיהודה ושומרון, והועברו לחקירת שב"כ: עמר עצידה, ראש ועדת שכם האחראי על פעילות טרור של חמאס בגזרה, מחמוד קואסמה ממתכנני ומממניי חטיפת שלושת הנערים ב-2014 וחמדאללה חסן עלי קידם בשנים האחרונות פעולות טרור ביהודה ושומרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בית החולים שיפא. דובר צה"ל, צילום מסך
"לפני חצי שנה לקח לנו חודש להגיע למקום, עכשיו עשינו את זה תוך דקות". בית החולים שיפא, השבוע/צילום מסך, דובר צה"ל

את המבצע בבית החולים מובילים צק"ח 401, שייטת 13, לוחמי ורכזי שב"כ בפיקוד אוגדה 162, שפועלת במרחב צפון ומרכז רצועת עזה. בביקורו בגדוד האיסוף הקרבי "נשר" של אוגדת עזה, התייחס שר הביטחון יואב גלנט למבצע, ואמר כי "יש הישגים מרשימים בפעולה בשיפא, פעולה מפתיעה, אף אחד לא ציפה שנעשה את מה שעשינו.

"הייתה הסתערות אל מקום שלפני חצי שנה לקח לנו חודש להגיע, עכשיו עשינו את זה בפעולת בזק של כוחות קומנדו עם כוחות חי"ר, ולאחר מכן כוחות כבדים, תוך שעות, תוך דקות, הם התייצבו בנקודה, לכדו את המחבלים, עכשיו מתעסקים בלראות את עתידם - או שייכנעו או שימותו בעמדות שלהם. נחסל את כולם, אחד אחד, אין פשרות במלחמה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully