וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משענת קנה רצוץ: תמונת השער של האקונומיסט מסגירה - ישראל לבד

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 18:18

בתמונה בעיתון המשפיע נראה דגל ישראל תלוי על תורן רעוע, המתעופף ברוח חזקה באמצע שממה, כשמאחוריו נראות הריסות בניינים המרמזים על עזה. המאמר, המשקף את פגיעותה של ישראל בזירה המדינית, מזהיר כי אם לא תושג הפסקת אש, הדבר עלול להשפיע על שגשוגה ב-75 שנותיה הבאות

בווידאו: ביידן במסר לישראל: סיוע הומניטארי לעזה לא יכול להיות קלף מיקוח/צילום: רויטרס

תמונת השער של עיתון "האקונומיסט" הצפוי להתפרסם בשבוע הבא, מתאר את ישראל כניצבת לבדה במלחמתה. בתמונה נראה דגל ישראל התלוי על תורן שנשען על מקל רעוע, באמצע שממה, כשברקע נראות הריסות בניינים, ככל הנראה המרמזות על ההרס ברצועת עזה. הכותרת של אותו גיליון, הכתובה בגדול על התמונה היא: "ישראל לבד".

כותרת המאמר היא: "ברגע של עוצמה צבאית, ישראל נראית פגיעה באופן משמעותי. אמריקה צריכה לעזור לה למצוא אסטרטגיה טובה יותר". מהמאמר עולה החשש כי אם לא תושג הפסקת אש בין ישראל לחמאס, ישראל עלולה להיתקע במצב "העגום ביותר זה 75 שנות קיומה".

עוד נכתב, "כיום ישראלים רבים מתכחשים לכך, אך בסופו של דבר המדינה תבוא בחשבון פוליטי. חשבון זה ישפיע לא רק על גורל הפלסטינים, אלא גם על שגשוגה של ישראל ב-75 שנותיה הבאות".

"ישראל לבד": השער של  שבועון החדשות הבריטי האקונומיסט, 21 במרץ 2024. ללא, אתר רשמי
תמונת השער שתופיע בעיתון בשבוע הבא/אתר רשמי, ללא

המאמר ממחיש את מצבה המורכב של ישראל בזירה המדינית. בדידותה, הנובעת בין היתר עם אי השלמתן של מדינות רבות עם המשך הלחימה ברצועת עזה, המביאה להרג פלסטינים, הולכת וגדלה. כך למשל מדינות מערביות מחליטות להפסיק להעביר לישראל נשק, מה שעלול להקשות עליה בהמשך לחימתה ממילא.

לפני כשבועיים אותת נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן על שינוי מגמה משמעותי בגישתו כלפי המלחמה בעזה ועל אובדן הסבלנות בבית הלבן כלפי ממשלת ישראל. "סיוע הומניטרי לא יכול להיות שיקול משני או קלף מיקוח. הגנה על חיי אזרחים חפים מפשע חייבת להיות בראש סדר העדיפויות", אמר הנשיא בנאום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
עקורים פלסטינים ממתינים בתור לחלוקת אוכל בעיר רפיח, רצועת עזה, 27 בפברואר 2024. רויטרס
"ישראלים רבים מתכחשים לכך, אך בסופו של דבר המדינה תבוא בחשבון פוליטי". עקורים פלסטינים ברפיח/רויטרס

לפני שנה פרסם "אקונומיסט" מאמר שהתייחס למהפכה המשפטית, וטען כי ראש הממשלה בנימין נתניהו "מסתכן בהריסת מורשתו". עוד נכתב במאמר כי "המהפכה המשפטית תערער את שלטון החוק ותחליש את הדמוקרטיה הישראלית". גם ב-2019 נתניהו הופיע בשער העיתון כשבכותרת נכתב "המלך ביבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully