וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל הזהיר את מנכ"ל משרד הבריאות בעזה, ח"כ רוטמן תקף: "נשמע כמו הקונספציה של ה-6 באוקטובר"

עודכן לאחרונה: 19.3.2024 / 9:47

"הסרטון הזה שהפיץ דובר צה"ל הוא הכל, חוץ מניצחון", כתב ח"כ על שיחת האזהרה שניהל ראש מנהלת התיאום והקישור לעזה עם המנכ"ל העזתי, טרם הפשיטה לביה"ח שיפא. "במחבלים מטפלים באמצעות פגזים וטילים, לא בשיחה ממתינה או בדיאלוגים מנומסים על המצב", קבע

ראש מנהלת התיאום והקישור לעזה שוחח עם מנכ״ל משרד הבריאות ברצועה: ״אנחנו רואים שחמאס ממשיך את הפעילות שלו בתוך בתי החולים״/דובר צה״ל

ח"כ שמחה רוטמן תקף הבוקר (שלישי) את התנהלות מערכת הביטחון וצה"ל ברקע שיחת האזהרה שניהל ראש מנהלת התיאום והקישור לעזה עם מנכ"ל משרד הבריאות ברצועה - טרם הפשיטה לבית החולים שיפא. "במחבלים מטפלים באמצעות פגזים וטילים, לא בשיחה ממתינה", כתב רוטמן בחשבון ה-X שלו.

"חמישה חודשים אחרי ה-7 באוקטובר הגיע זמן ניצחון. הסרטון הזה שהפיץ דובר צה"ל הוא הכל, חוץ מניצחון. במחבלים מטפלים באמצעות פגזים וטילים, לא בשיחה ממתינה או בדיאלוגים מנומסים על המצב.
הדרג המדיני והדרג הצבאי שלנו הבטיחו לנו ניצחון. זו חובתנו לנופלים. זו חובתנו לחטופים. זו חובתנו לנרצחים. מי שלא רוצה או שלא מסוגל, שיפנה את מקומו לאחר".

לדבריו של ח"כ, "שיחת הטלפון הזו נשמעת כמו הקונספציה של ה-6 באוקטובר. ואין לנו את הלוקסוס להישאר בקונספציה הזו. זה הזמן לניצחון".

שמחה רוטמן, דיון על ביטול עילת הסבירות, בית המשפט העליון, 12 בספטמבר 2023. אוליביה פיטוסי, פלאש 90
"שיחת הטלפון הזו נשמעת כמו הקונספציה של ה-6 באוקטובר"/פלאש 90, אוליביה פיטוסי

בצה"ל פרסמו אתמול חלקים משיחת האזהרה שניהל ראש מנהלת התיאום והקישור לעזה - טרם הפשיטה על שיפא. "אנחנו רואים שארגון הטרור חמאס ממשיך את הפעילות הצבאית שלו בתוך בתי החולים", אמר ראש המנהלת, "אנחנו מוכנים לספק כל סיוע המוניטרי שיידרש. הבקשה שלנו היא פשוטה, הפסקה מידית של כל פעילות הטרור בבתי החולים".

בתגובה לדבריו, השיב המנכ"ל: "קיבלנו את ההודעה שלך ואני מבטיח לך שאנחנו באותו ראש. בתי החולים צריכים להיות מקום למתן שירותים. אסור שאף אחד יפגע או במתן הטיפול הרפואי בתוך בתי החולים האלה".

בדובר צה"ל הדגישו עם פרסום השיחה: "ראש מנהלת תיאום והקישור לעזה שוחח בימים האחרונים עם מנכ"ל משרד הבריאות ברצועת עזה על פעילות ארגוני הטרור בבתי החולים ועל הצורך בסיכולה, תוך תיאום מלא עם הנהלת בתי החולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully