וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ אלעזר שטרן: "טוב שהרצי הלוי עומד היום בראש הצבא"

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 18:08

הח"כ מיש עתיד התייחס בראיון ל-103FM לסבב המינויים שמתכוון לערוך הרמטכ"ל בצה"ל: "הצבא צריך להמשיך לרוץ קדימה, גם להילחם וגם לעשות דברים אחרים". בנוסף התייחס לביקורות שנשמעות מנבחרי ציבור על אנשי מערכת הביטחון: "הם עושים זאת כדי לגלגל את האחריות על הצבא"

הרמטכ"ל על חודש הרמדאן: הכוחות דרוכים בכל הזירות/דובר צה"ל

חבר הכנסת אלעזר שטרן (יש עתיד) התייחס היום (ראשון) בראיון שערך לבן כספית ואריה אלדד ברדיו 103FM לסבב המינויים שהרמטכ"ל הרצי הלוי מתכוון להתחיל בצה"ל, תוך כדי לחימה, ואמר כי הוא שמח שהלוי עצמו הוא האיש שעומד בראש המערכת. בנוסף התייחס שטרן להעברת תקציב 2024 בכנסת בשבוע שעבר, ואמר כי מדובר בתקציב שערורייתי.

"הצבא צריך להמשיך לרוץ קדימה, גם להילחם וגם לעשות דברים אחרים. אני משוכנע שאיפה שיש ספק בדברים שקשורים אולי למה שהיה ב־7 באוקטובר, שם לא ימנו. אבל אין לי ספק שמי שיכול לנהל מלחמה עכשיו ומנהל אותה בצורה מרשימה מאוד, אז יש השלכות לעצם זה שהוא עומד בראש הצבא, וטוב שהרמטכ"ל רצי הלוי היום בראש הצבא", אמר שטרן.

שר המודיעין אלעזר שטרן בכנסת, 6 ביולי 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
"שרי הממשלה מנסים לגלגל אחריות". אלעזר שטרן/פלאש 90, יונתן זינדל
הרמטכ"ל על חודש הרמדאן: הכוחות דרוכים בכל הזירות. דובר צה"ל
"מנהל את המלחמה בצורה טובה". הרמטכ"ל הלוי/דובר צה"ל

שטרן התייחס להעברת תקציב 2024 בכנסת: "לפני שבוע העברנו בכנסת תקציב שערורייתי, מי שהכין זו ממשלה שנכשלה, לא שמעתי את המקהלה הזאת, למה הממשלה מעבירה תקציב? אני חושב שמחיר הטעות של 7 באוקטובר, הוא הצבא, אבל גם הממשלה".

לטענתו, "הצבא, מאז החור השחור שהוא צריך לחקור אותו, מתפקד כמו שאין צבאות בעולם. צריך הרבה יותר תעצומות נפש ויכולות כדי לתפקד אחרי כישלון כזה כמו שצמרת צה"ל מתפקדת אחרי 7 באוקטובר, והיא לא תהיה פטורה מ־7 באוקטובר כתוצאה מהתפקוד המרשים שלה היום, אבל עכשיו אני מצדיע לה".

שטרן התייחס גם לביקורת שמעבירים נבחרי ציבור על אנשי מערכת הביטחון: "אני חושב שהפוליטיקאים שמתגוללים על הצבא - 'למה הוא עכשיו מבצע מינויים?' זה כדי לגלגל את האחריות על הצבא ולא על עצמם. הם שרי ממשלה, הם היו שרי קבינט, הם לפחות שישתקו. כשהם ממשיכים לתפקד ולעשות פעולות שבהן בכלל אין את הפקת הלקחים המתבקשת, שלא יעשו את הטכניקה העלובה הזאת של גלגול אחריות על הצבא כדי שלא תהיה עליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully