וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדעון סער באולטימטום לנתניהו: "אם לא אכנס לקבינט המלחמה - אפרוש"

עודכן לאחרונה: 16.3.2024 / 20:11

השר שהודיע השבוע על התפצלותו ממפלגת המחנה הממלכתי, סיפר בראיון שהציב אולטימטום לרה"מ. "אמרתי שאני אשאר בממשלה כל עוד אני אוכל להשפיע והכיוון יהיה נכון". על הלחימה בעזה: "מיום ליום אנחנו מתרחקים מהניצחון, היינו צריכים מזמן להיכנס לרפיח"

גדעון סער על סיום התקשרות עם מפלגת כחול לבן/אלעד גוטמן

יו"ר תקווה חדשה-הימין הממלכתי השר גדעון סער התראיין הערב (שבת) לראשונה מאז שהודיע על התפצלות ממפלגת המחנה הממלכתי של בני גנץ, ועל פירוקה בפועל. סער סיפר בראיון שערך בתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 12 על השיקולים שהובילו אותו להחלטה - ועל התוכניות להמשך הדרך.

סער אמר בראיון כי הוא הציב לראש הממשלה בנימין נתניהו אולטימטום: "אם לא אכנס תוך ימים ספורים לקבינט המלחמה - אפרוש". עוד הסביר: "אמרתי שאני אשאר בממשלה כל עוד אני אוכל להשפיע והכיוון יהיה נכון. אני רוצה אפשרות לנסות להשפיע. מחוץ לקבינט המלחמה אני לא יכול להשפיע".

סער, נתניהו. יונתן זינדל, פלאש 90
"מחוץ לקבינט המלחמה אני לא יכול להשפיע". סער ונתניהו/פלאש 90, יונתן זינדל

"המלחמה החזירה סדר יום מדיני ביטחוני שלא היה קודם", אמר. "יש קהל ענק של ימין ממלכתי שמאמין בדרך שאני מאמין בה ולא בדרך שהובילה הקואליציה של ה-64". כשנשאל על החלטתו של גנץ שלא ייכנס לקבינט המלחמה, אמר סער כי "יש קו ברור בין אוקטובר למרץ. אז הוא רצה אותי בקבינט, עכשיו לא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
בני גנץ וגדעון סער. נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
"יש קו ברור בין אוקטובר למרץ. אז הוא רצה אותי בקבינט, עכשיו לא". סער וגנץ/דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

סער אף האשים את הקבינט בניהול לא נכון של המלחמה וב"דשדוש" של צה"ל ברצועת עזה. "מיום ליום אנחנו מתרחקים מהניצחון. זה כדרור באמצע המגרש, היינו צריכים מזמן להיכנס לרפיח. אין תוכנית מסודרת לפי מה שאני מבין להשמדת היכולות הצבאיות והשלטוניות של חמאס, אין שליטה על ההכנסה של סיוע הומניטרי".

לפי סקרים שפורסמו השבוע בערוצי הטלוויזיה, מפלגתו של סער זוכה ל-6-5 מנדטים, שחלקם מגיעים מגנץ, וחלקם מהליכוד. בסקרים מפלגתו של גנץ עדיין מובילה בפער גדול על הליכוד, ואילו מפלגת "הציונות הדתית" של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' לא עוברת את אחוז החסימה במרביתם. בשלושת הסקרים המחנה הממלכתי מקבלת 34-30 מנדטים, ואילו הליכוד מתנדנת בין 17 מנדטים ל-21. בשניים מהסקרים ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן רושמת זינוק ל-11 מנדטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully