וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר נתניהו מצטרף לביקורת על נסיעת גנץ: "מי מממן אותה?"

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 19:42

בנו של ראש הממשלה הצטרף לביקורת שהושמעה במחוזות הליכוד נגד נסיעתו של השר בקבינט המלחמה גנץ לוושינגטון, כששיתף ציוץ בו נכתב כי זה עושה "פוליטיקה קטנה", וכי מקורות המימון אינם ברורים. גוטליב, בן גביר ואמסלם התרעמו מוקדם יותר: "התבלבל לחשוב שזו ממשלת גנץ"

בנו של ראש הממשלה הצטרף הערב (ראשון) לביקורת שהושמעה במחוזות הליכוד נגד נסיעתו של השר בקבינט המלחמה בני גנץ לוושינגטון שנחת הערב בעיר. זאת, כששיתף פוסט שהתרעם על הנסיעה ומקורות מימונה. "השר בני גנץ, מי מממן את הנסיעה הפרטית שלך ושל כל הפמליה והאבטחה לארה"ב?", נכתב בפרסום אריאל קלנר בטלגרם, ששיתף נתניהו. "גם לעשות פוליטיקה קטנה ולערוך פגישות מדיניות בניגוד לעמדת ראש הממשלה וגם לא לחשוף את מקורות המימון, מאוד לא ממלכתי".

יאיר נתניהו, 29 בנובמבר 2022. אבשלום ששוני/פלאש 90, עיבוד תמונה
מצטרף לעליהום. יאיר נתניהו/עיבוד תמונה, אבשלום ששוני/פלאש 90

מוקדם יותר היום, כתב השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בחשבון הטוויטר שלו: "בני התבלבל לחשוב שזו ממשלת גנץ", והשר דודי אמסלם ביקר בציוץ שכתב: "מר גנץ, כניסתך לממשלה היתה על מנת לייצר אחדות בחירום, ולא כדי להיות סוס טרויאני. הנסיעה שלך הבוקר לארצות הברית היא בניגוד מוחלט לתקנון הממשלה (אתה זה שתמיד בוכה שמפרים הסכמים), האמריקנים כנראה רואים בך את הכתובת כדי להוביל תהליך של מדינה פלסטינית והפסקת הלחימה בעזה".

עוד בוואלה!

במחנה הממלכתי מגיבים להאשמות על נסיעת גנץ: "להניח חישובים פוליטיים בצד"

לכתבה המלאה
בני גנץ נואם בועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים באמריקה. יונתן זינדל, פלאש 90
ביקורת חריפה במחוזות הליכוד נגד נסיעתו. גנץ/פלאש 90, יונתן זינדל

גם חברת הכנסת טלי גוטליב התייחסה לנסיעת השר גנץ כשפנתה אליו בציוץ שפרסמה בחשבון הטוויטר שלה. "ח"כ בני גנץ אודה לתגובתך, מי מממן את נסיעתך לארה"ב בניגוד לעמדת ראש הממשלה? אתה לא נוסע לבד, אתה מלווה באנשים שונים. מי משלם על כרטיסי טיסה שהות ואבטחה? זכות הציבור לדעת, ובעיקר זכות הציבור להבין את המשחק הפוליטי שלך בזמן מלחמה".

גנץ נחת לפני זמן קצר בוושינגטון, כשבימים הקרובים הוא צפוי לקיים סבב פגישות מדיניות עם גורמי ממשל אמריקניים. בין היתר, ייפגש הערב עם מנכ"ל איפא"ק, הווארד קור ובכירים נוספים בארגון, עם יועץ נשיא ארה"ב למזרח התיכון, ברט מקגורק, היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב, ג'ייק סאליבן, וכן עם סגנית נשיא ארה"ב, קמלה האריס. זאת, בארבע פגישות שונות שיקיים.

מחר בבוקר הוא צפוי להיפגש עם מזכיר המדינה האמריקני, אנתוני בלינקן, כשביום שלישי ימריא מוושינגטון ללונדון לצורך פגישה עם שר החוץ של בריטניה, דיוויד קמרון ובכירים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully