וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במחנה הממלכתי מגיבים להאשמות על נסיעת גנץ: "להניח חישובים פוליטיים בצד"

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 13:38

בעקבות הסערה סביב נסיעתו של גנץ לוושינגטון, שם ייפגש עם בכירים אמריקניים, התייחס השר טרופר להאשמות נגד יו"ר מפלגתו מצד נתניהו: "גץ טס לפגישות חשובות כי ישראל במלחמה והקשר לארה"ב אסטרטגי לניצחון". לטענתו, גנץ התקשר לרה"מ כדי לתאם איתו מסרים לקראת הנסיעה

גנץ: "התעכבנו בפירוק משילות חמאס בגלל גרירת רגליים"/לע"מ

השר חילי טרופר מהמחנה ממלכתי הגיב היום (ראשון) לסערה שנוצרה סביב נסיעתו של השר בני גנץ לארצות הברית, שבמסגרתה ייפגש עם בכירים אמריקנים: "גנץ טס לארצות הברית לפגישות חשובות, משום שישראל במלחמה והקשר עם ארצות הברית אסטרטגי עבור ישראל ועבור הניצחון המלחמה".

"אתגרי הלגיטימציה להמשך המערכה, רכישת ציוד ואמצעים, תמיכה במוסדות הבינלאומיים וכמובן קידום מתווה להשבת חטופים, הם לא עניין מפלגתי, אלא עניין לאומי", המשיך טרופר. לדבריו, גנץ עצמו התקשר לנתניהו כדי לעדכן אותו על הטיסה, ולתאם איתו מסרים מאוחדים.

"זהו אינטרס ישראלי לחזק את היחסים עם ארצות הברית ולקדם שיתופי פעולה נדרשים בעת מלחמה. כעת זמן לדחוק אגו הצידה, להניח חישובים פוליטיים בצד, ולהתרכז בשותפות לטובת מדינת ישראל", הוסיף טרופר.

בני גנץ נואם בועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים באמריקה. יונתן זינדל, פלאש 90
"טס לארצות הברית לפגישות חשובות, משום שישראל במלחמה". גנץ/פלאש 90, יונתן זינדל

בשישי פורסם כי נתניהו שוחח בטלפון עם גנץ וזעם על כוונתו לטוס לפגישות עם בכירים בממשל האמריקני בוושינגטון. גורמים בסביבת נתניהו אמרו כי גנץ טס ללא אישור ראש הממשלה, ובניגוד לתקנון הממשלה, שמחייב כל שר לאשר את נסיעתו מראש עם ראש הממשלה, לרבות אישור של תכנית הנסיעה. "ראש הממשלה הבהיר לשר גנץ שלמדינת ישראל יש רק ראש ממשלה אחד", אמר גורם בסביבת נתניהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully