וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ צפוי לנסוע לוושינגטון בשבוע הבא - נתניהו זעם על כך: "לישראל יש רק רה"מ אחד"

עודכן לאחרונה: 1.3.2024 / 22:33

בשיחת טלפון בין ראש הממשלה לשר הביע הראשון מחאה על כוונת גנץ לטוס בשבוע הבא לפגישות עם בכירים בממשל האמריקני. בסביבת נתניהו אמרו כי הטיסה לא אושרה על ידו ונעשית בניגוד לתקנון הממשלה, שמחייב כל שר לאשר את נסיעתו עמו מראש

משפחות חטופים בביתו של בני גנץ/עומר רביב

ראש הממשלה נתניהו שוחח היום (שישי) בטלפון עם השר בני גנץ והביע מחאה על כוונתו לטוס בשבוע הבא לפגישות עם בכירים בממשל האמריקני בוושינגטון. נסיעתו של גנץ לארצות הברית פורסמה לראשונה ב-ynet.

גורמים בסביבת נתניהו אמרו כי גנץ טס ללא אישור ראש הממשלה, ובניגוד לתקנון הממשלה, שמחייב כל שר לאשר את נסיעתו מראש עם ראש הממשלה, לרבות אישור של תכנית הנסיעה. "ראש הממשלה הבהיר לשר גנץ שלמדינת ישראל יש רק ראש ממשלה אחד", אמר גורם בסביבת נתניהו.

בני גנץ נואם בועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים באמריקה. יונתן זינדל, פלאש 90
"רה"מ הבהיר לו שלמדינת ישראל יש רק ראש ממשלה אחד". גנץ/פלאש 90, יונתן זינדל

בשלישי אמר ביידן בריאיון לתוכנית ברשת NBC כי התנהלות הממשלה הנוכחית בישראל עלולה לגרום לישראל לאבד את תמיכת העולם. "ישראל קיבלה בעבר תמיכה מרוב מדינות העולם, אבל אם היא תמשיך בהתנהלות הנוכחית עם הממשלה השמרנית באופן בלתי רגיל שיש להם, עם בן גביר ואחרים, הם יאבדו תמיכה מהעולם. זה לא אינטרס של ישראל", אמר ביידן.

"הדרך היחידה שבה ישראל תשרוד - ואני לא חושש לומר את זה - הם צריכים לנצל את ההזדמנות להשיג שלום וביטחון לישראלים ולפלסטינים. אם נשיג את הפסקת האש הזמנית נוכל לנוע בכיוון של שינוי הדינמיקה. לא להשיג פתרון שתי מדינות מיד, אלא תהליך שיוביל אותנו לשתי מדינות. שיבטיח את ביטחון ישראל ועצמאות לפלסטינים בלי שיוכלו לאיים על ישראל. יש דרכים לעשות זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully