וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

72 שעות להיעלמותה: מאות מתנדבים ושוטרים מחפשים אחר הנעדרת בת ה-9 מצפת

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 19:04

במקביל לחיפושים, חוקרים גובים מאות עדויות ומפעילים אמצעים טכנולוגיים מיוחדים במשימה, שעל פי המשטרה היא "החשובה ביותר בימים אלה". גם צוותי כיבוי מבצעים פעולות בתווך תת קרקע במרחב מרכז הקליטה שטרם נסרק. כל היודע דבר על מקום הימצאה מתבקש לפנות למוקד 100

בווידאו: סריקות נרחבות אחר היימנוט קסאו בת ה-9 מהעיר צפת. 28.02.24/דוברות המשטרה

72 שעות בדיוק היעלמותה, שוטרי המחוז הצפוני בסיוע של מאות מתנדבים ממשיכים בסריקות הנרחבות אחר היימנוט קסאו בת ה-9. גם היום המשיכו מאות שוטרים ומתנדבים מכל רחבי הארץ בביצוע סריקות וחיפושים באזור העיר צפת והסביבה, שנראתה לאחרונה ביום ראשון השעה 19:30.

במקביל לחיפושים, עשרות חוקרים מהיחידה המרכזית של מחוז צפון גובים עדויות ממאות תושבי האזור, מפעילים אמצעים טכנולוגיים מיוחדים ומשתמשים בכל האמצעים והיכולות הקיימים והכל במטרה להביא לאיתורה של היימנוט, משימה שהיא המשימה החשובה ביותר של משטרת ישראל בימים אלה.

מפקד מחוז צפון, ניצב שוקי תחאוכה, הגיע למקום האירוע וקיים הערכת מצב מיוחדת בה סקרו בפניו הגורמים את כל הפעולות שנעשות בשטח ואת כל כיווני החקירה.

היימנות קאסה מששה, נעדרת שלושה ימים מצפת, 27 בפברואר 2024. דוברות משטרת ישראל
היימנות קאסה מששה, נעדרת שלושה ימים מצפת, 27 בפברואר 2024/דוברות משטרת ישראל
חיפושים אחר הילדה הנעדרת היימנוט קסאו, צפת, 27 בפברואר 2024. אלי אשכנזי
חיפושים אחר הילדה הנעדרת היימנוט קסאו, צפת, 27 בפברואר 2024/אלי אשכנזי

גם צוותי כיבוי מתחנת גליל-גולן סורקים אחר הילדה מיינוט קאסה באזור מרכז הקליטה בצפת. הצוותים בפיקודו של רב-רשף רועי פיניש מבצעים בשעה זו סריקות בתווך תת קרקע במרחב מרכז הקליטה שטרם נסרק. הכוחות פועלים עם ציוד לסריקה בתווך תת-קרקעי ובכלל זה גלאים ייעודיים, מערכות נשימה, חבלים ואמצעי תאורה.

משפחתה של היימנוט עלתה לישראל לפני שלוש שנים, והיא הילדה האמצעית בין חמשת אחים ואחיות. היא נראתה לאחרונה שלשום בשעות הערב כשהיא משחקת עם חברותיה במרכז הקליטה שברחוב צה"ל, בשכונות הדרומיות של צפת.

היימנוט קסאו. באדיבות המשפחה
היימנוט קסאו/באדיבות המשפחה
במקום האחרון בו נראתה הילדה היימנוט קסאו בת התשע. אלי אשכנזי
במקום האחרון בו נראתה הילדה היימנוט קסאו בת התשע/אלי אשכנזי

בתיעוד האחרון בו נראתה, שצולם באחד מרחובות צפת, נראת קסאו מדלגת וצוחקת לצד שתי ילדות ונער. זאת, זמן קצר לפני שעקבותיה אבדו, כשזו נראתה למעשה בפעם האחרונה ב-25 לפברואר ב-19:30 ברחוב צה"ל בעיר, כשלאחר מכן נכנסה למרכז קליטה ועקבותיה נעלמו.

תיאורה: גובה 1.20, שיער כהה, מבנה גוף רזה ועיניים כהות. לבשה מכנסיים בצבע ורוד ומעליהם חצאית שחורה וחולצה לבנה. כל היודע דבר על מקום הימצאה מתבקש לפנות למוקד 100 של משטרת ישראל או למשטרת צפת בטלפון 04-6978444

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully