וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרוץ נגד השעון כדי לאתר את בת ה-9 הנעדרת: "נהפוך כל אבן"

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 10:53

60 שעות חלפו מאז נעלמה ללא עקבות היימנוט קסאו, שתועדה לאחרונה בפתח מרכז קליטה בצפת בתחילת השבוע. הלילה נמשכו החיפושים אחריה: סריקות נרחבות בוצעו בשורת זירות, נעשה שימוש גם בכלבי הרחה מיוחדים. מפקד מחוז צפון במשטרה: "אין חשוב מלסגור את המעגל ולמצוא אותה"

תיעוד האחרון של בת ה9 מצפת לפני שנעלמה/מערכת וואלה!

שעות עברו מאז שהיימנוט קסאו בת ה-9 נעלמה ממרכז הקליטה בצפת. היימנוט נראתה לאחרונה בפתח מרכז הקליטה ביום ראשון בשבע וחצי בערב ומאז "כאילו בלעה אותה האדמה", כדברי אחד המחפשים.
גם בלילה נמשכו החיפושים והחפ"ק שהמשטרה הקימה במרכז הקליטה שברחוב צה"ל 9 בצפת, פועל סביב השעון

משפחתה של היימנוט עלתה לישראל לפני שלוש שנים, והיא הילדה האמצעית בין חמשת אחים ואחיות. היא נראתה לאחרונה שלשום בשעות הערב כשהיא משחקת עם חברותיה במרכז הקליטה שברחוב צה"ל, בשכונות הדרומיות של צפת.

בתיעוד האחרון בו נראתה, שצולם באחד מרחובות צפת, נראת קסאו מדלגת וצוחקת לצד שתי ילדות ונער. זאת, זמן קצר לפני שעקבותיה אבדו, כשזו נראתה למעשה בפעם האחרונה ב-25 לפברואר ב-19:30 ברחוב צה"ל בעיר, כשלאחר מכן נכנסה למרכז קליטה ועקבותיה נעלמו.

אמה של היימנוט ביקשה מהציבור לעזור לה לחפש את בתה. לדבריה, "היא חזרה מהלימודים למרכז קליטה, בכתובת צה"ל 9 צפת. נתנו לה לחלק מודעות של הבחירות לאנשים שגרים במרכז הקליטה, לעבור דלת דלת. זה נראה שההיעלמות שלה הייתה מתוכננת".

היימנות קאסה מששה, נעדרת שלושה ימים מצפת, 27 בפברואר 2024. דוברות משטרת ישראל
" זה נראה שההיעלמות שלה הייתה מתוכננת". היימנוט הנעדרת/דוברות משטרת ישראל

אם היוודע דבר היעדרה של היימנוט, החלו החיפושים שהלכו והתרחבו. במשטרה אמרו כי הסריקות הראשוניות נערכו בתוך בניין מרכז הקליטה שבו 80 דירות, על גג הבניין, פיר המעלית ובשאר חלקי הבניין. הסריקות התרחבו גם לאיזורים מרוחקים יותר בעיר ובשטחים הפתוחים מסביב. עד כה, השתתפו בחיפושים מאות בני אדם, בין היתר שוטרים, יחידת החילוץ גולן, חיילים ומתנדבים.

מפקד מחוז צפון ניצב שוקי תחאוכה אמר כי "איתורה של היימנוט קסאו בת ה-9 היא המשימה החשובה ביותר שלנו, במחוז הצפוני ובמשטרת ישראל. אנו נמצאים פה מהדקה הראשונה, ונמשיך להיות פה עם כלל הכוחות והאמצעים עד שנסגור את המעגל למציאתה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
במקום האחרון בו נראתה הילדה היימנוט קסאו בת התשע. אלי אשכנזי
"נמשיך להיות פה עד שנמצא אותה". מרכז הקליטה בו נראה היימנוט לאחרונה/אלי אשכנזי
חיפושי יחידת הכלבנים אחרי היימנוט. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"נתפלל ונקווה שנגיע אליה בזמן". חיפושי יחידת הכלבנים אחרי היימנוט/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אחד מהארגונים שנרתמו לחיפוש אחר היימנוט, הוא יכ"ל - יחידת הכלבנים של ישראל. כלבי ההרחה המאומנים של יכ"ל מסייעים לחיפוש בשטח העיר צפת וגם ביערות הסבוכים הסמוכים לה "מדובר באירוע מורכב במיוחד", שיתף מפקד יחידת הכלבנים מייק בן יעקב. "לא רק בגלל הזמן הרב שחלף מאז היעדרה של היימנוט, וגילה הרך, אלא גם מפני שלא זכור לנו זה שנים רבות מקרה בו ילדה נורמטיבית שנעדרת כל כך הרבה זמן באזור אורבני בישראל, היכן שעוברים אנשים כה רבים", אמר. "נתפלל ונקווה שנגיע אליה בזמן".

תיאורה: גובה 1.20, שיער כהה, מבנה גוף רזה ועיניים כהות. לבשה מכנסיים בצבע ורוד ומעליהם חצאית שחורה וחולצה לבנה. כל היודע דבר על מקום הימצאה מתבקש לפנות למוקד 100 של משטרת ישראל או למשטרת צפת בטלפון 04-6978444

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully