וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיפושים אחר הנעדרת בת ה-9 בצפת נמשכים: "הגענו עד אילת, אך אין פריצת דרך"

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 14:28

במשטרה הולכים ומתרחבים מעגלי החקירה בעקבות החיפושים אחר היימנוט קסאו: "כל מידע שאנחנו מקבלים רלוונטי ונבדק". הילדה, שנראתה לאחרונה במרכז קליטה גדול בעיר, לא תועדה יוצאת ממנו, והוא נסרק כבר פעמיים, וייסרק פעם שלישית: "סרקנו כל חדר, מזוודה, פיר, מקרר וארון"

בווידאו: חיפושים אחר היימנוט קסאו, בת ה-9 מצפת/מעריב

לא נמצא עדיין קצה חוט שיוכל להביא לפתרון תעלומת היעלמותה של הילדה בת ה-9, היימנוט קסאו. הפעם האחרונה שבה נראתה היתה בערב יום ראשון ומאז אבדו עקבותיה.

החקירה מתנהלת מחפ"ק שהוקם במרכז הקליטה שברחוב צה"ל 9 בצפת, שם גרה משפחת קסאו ושם נראתה הילדה לאחרונה. סגן-ניצב איציק אבו-חצירא, מפקד תחנת המשטרה בצפת, אמר לוואלה ש"עדיין אין ממצאים, ואנחנו הולכים ומרחיבים את מעגלי החקירה. נקודת המוצא שלנו היא שכל מידע שמתקבל הוא מידע רלוונטי ואנחנו בודקים אותו. אתמול, לדוגמה, הגענו עד אילת בעקבות שיחה שהגיעה אלינו מתושבת אילת. לצערי אין עדיין פריצת דרך". גם מעברי הגבול נבדקו ולא עלה כל ממצא.

היימנוט קסאו. באדיבות המשפחה
היימונט קסאו/באדיבות המשפחה

להיימנוט שתי אחיות בוגרות ממנה ושתי אחיות ואח תינוק הצעירים ממנה. אביה נסע בשבוע שעבר לאתיופיה כדי לסעוד את אביו שבמצב רפואי קשה וישוב לארץ. במשטרה אמרו שאין אירוע משפחתי משמעותי שיכול להוות כיוון חקירה.

לחיפושים הצטרפה היום יחידת הגבולות (יג"ל) של המחוז הצפוני, והוטל לסרוק עליה שוב את מרכז הקליטה. מדובר בבניין גדול שבו 80 דירות, שבמקור נבנה כבניין מגורים ועם השנים הוסב לשמש מרכז קליטה. במבנה מסדרונות רבים, מספר חדרי מדרגות, פירי מעליות וכמה יציאות וכניסות בחזית ומאחור. היימנוט תועדה באחת המצלמות כשהיא נכנסת לבניין דרך הכניסה הראשית ואין תיעוד שלה יוצאת ממנו. עם זאת, יש לציין שלא בכל הפתחים מוצבות מצלמות ויש גם מצלמות שלא פועלות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
החיפושים אחרי הילדה היימנוט קסאו. אלי אשכנזי
"מרחיבים את מעגלי החקירה"/אלי אשכנזי
חיפושים אחר הילדה הנעדרת היימנוט קסאו, צפת, 27 בפברואר 2024. אלי אשכנזי
שוטרים בחיפושים בצפת/אלי אשכנזי

הבניין כבר נסרק על ידי המחפשים פעמיים, אבל לדברי אבו-חצירא "למרות שסרקנו כל חדר, מזוודה, פיר, מקרר וארון, שוטרי יג"ל יסרקו את הבניין בפעם השלישית. מדובר באנשים שהמומחיות שלהם היא לחפש ולמצוא ממצאים שונים ולכן גם הם יפעלו בתוך הבניין".

אתמול ניתן היתר מיוחד לכניסת מסוק לאזור החיפושים, נוכח העבודה שהאזור מוגדר כעת אזור לחימה, והיה צורך בהיתר של צה"ל לכניסתו לשמי צפת. במקביל מופעלים רחפנים, כולל רחפנים עם אמצעי זיהוי תרמיים.

חיפושים אחר הילדה הנעדרת היימנוט קסאו, צפת, 27 בפברואר 2024. אלי אשכנזי
מחפשים את היימנוט בצפת/אלי אשכנזי
מרכז קליטה סמוך אליו נראתה לאחרונה הילדה הנעדרת היימנוט קסאו, צפת, 27 בפברואר 2024. אלי אשכנזי
המקום האחרון בו תועדה היימנוט. בניין מרכז הקליטה ברחוב צה"ל בצפת/אלי אשכנזי

"מדובר באירוע בקנה מידה גדול מאד שניצב בראש סדר העדיפויות שלנו במשטרה", אמר אבו-חצירא. "אנחנו מקדישים את כל האמצעים ואת כל היחידות שלרשותנו", הוסיף. לדבריו, לצד השוטרים והחיילים מגיעים מתנדבים רבים לסייע בחיפושים. "הגיעו לפנות בוקר מתנדבים שביקשו לעזור, אחר כך הגיעו חיילי מילואים מגולני שיצאו לחופשה וביקשו להשתתף בחיפושים, מגיעים תלמידי בתי ספר וישיבות, גימלאי משטרה, אנשי יחידת אית"ן, כלבנים, איחוד הצלה - מדובר במגוון רחב של מתנדבים מקרב הציבור הישראלי", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully