וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדלגת וצוחקת, לצד שתי ילדות ונער | התיעוד האחרון של בת ה-9 מצפת טרם נעלמה

עודכן לאחרונה: 27.2.2024 / 20:23

עקבותיה של היימנוט קסאו אבדו לפני שתי יממות, כשהמשטרה מדווחת על אירוע חריג ביותר בצל העובדה שמדובר בילדה נורמטיבית שאבדה בסביבה הומת אדם. הערב, משתחרר התיעוד האחרון שנמצא של קסאו, בו היא נראת מחויכת באחד מרחובות העיר

תיעוד האחרון של בת ה9 מצפת לפני שנעלמה/מערכת וואלה!

מדלגת וצוחקת: התיעוד האחרון של היימנוט קסאו בת ה-9 מצפת פורסם הערב (שלישי), זאת כשתי יממות לאחר היעלמותה במפתיע בעיר, ובמקביל לניסיונות הכבירים של כוחות הביטחון למצוא קצה חוט לאיתורה.

בתיעוד, שצולם באחד מרחובות צפת, נראת קסאו מדלגת וצוחקת לצד שתי ילדות ונער. זאת, זמן קצר לפני שעקבותיה אבדו, כשזו נראתה למעשה בפעם האחרונה ב-25 לפברואר ב-19:30 ברחוב צה"ל בעיר, כשלאחר מכן נכנסה למרכז קליטה ועקבותיה נעלמו.

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי שהוזעק הבוקר לזירה אמר כי כל כיווני החקירה נבדקים, כשבהמשך הצהיר גם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בשיחה שקיים עם הוריה של קסאו: "נהפוך כל אבן כדי לאתר אותה".

משפחתה של היימנוט עלתה לישראל לפני שלוש שנים, והיא הילדה האמצעית במשפחה שבה חמישה אחים ואחיות. אמה של היימנוט ביקשה מהציבור לעזור לה לחפש את בתה. לדבריה, "היא חזרה מהלימודים למרכז קליטה, בכתובת צה"ל 9 צפת. נתנו לה לחלק מודעות של הבחירות לאנשים שגרים במרכז הקליטה, לעבור דלת דלת. זה נראה שההיעלמות שלה היתה מתוכננת".

מפקד יחידת הכלבנים מייק בן יעקב אמר כי המקרה חריג ביותר. "מדובר באירוע מורכב לא רק בגלל הזמן שחלף והגיל הרך של הילדה אלא בגלל שלא זכור לנו זה שנים רבות על ילדה נורמטיבית שנעדרת כל כך הרבה זמן באזור אורבני בישראל, היכן שעוברים אנשים כה רבים", אמר. "העובדה שטרם התקבלה אף לא עדות אחת מאד מדאיגה. נתפלל ונקווה שנגיע אליה בזמן".

היימנות קאסה מששה, נעדרת שלושה ימים מצפת, 27 בפברואר 2024. דוברות משטרת ישראל
היימנוט קסאו/דוברות משטרת ישראל
במקום האחרון בו נראתה הילדה היימנוט קסאו בת התשע. אלי אשכנזי
המקום האחרון בו נראתה היימנוט קסאו. רחוב צה"ל בצפת/אלי אשכנזי
חיפושים אחר היימנות קאסה מששה, נעדרת שלושה ימים בצפת, 27 בפברואר 2024. דוד כהן, פלאש 90
חיפושים אחר היימנוט קאסה מששה, נעדרת שלושה ימים בצפת/פלאש 90, דוד כהן

תיאורה: גובה 1.20, שיער כהה, מבנה גוף רזה ועיניים כהות. לבשה מכנסיים בצבע ורוד ומעליהם חצאית שחורה וחולצה לבנה. כל היודע דבר על מקום הימצאה מתבקש לפנות למוקד 100 של משטרת ישראל או למשטרת צפת בטלפון 04-6978444

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully