וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה פתחה במצוד אחר דוגמנית OnlyFans אוקראינית שחשפה חזה מול כנסייה במוסקבה

28.2.2024 / 0:07

דוגמנית OnlyFans האוקראינית לוליטה בוגדונבה חשפה את החזה מול כנסיית וסילי הקדוש בכיכר האדומה במוסקבה לפני כמעט 3 שנים ורק עכשיו החליטו ברוסיה לפתוח במצוד אחריה. זו, כך מסתמן, עזבה את הארץ

לוליטה בוגדונבה מטיילת בעולם/yambogdini

השלטון ברוסיה פתח במצוד אחר לוליטה בוגדונבה, דוגמנית OnlyFans אוקראינית, אחרי שהצטלמה חשופת חזה מול כנסיית וסילי הקדוש בכיכר האדומה במוסקבה - לפני כמעט 3 שנים.

הדוגמנית שחשפה את החזה בסרטון שצולם על רקע הקתדרלה האיקונית, שנחשבת לאחד המקומות הקדושים ברוסיה, נמצאת כעת ברשימת "המבוקשים ביותר" של רוסיה כחלק מהצעדים המחודשים של הקרמלין נגד תעלולים מסוג זה.

הדוגמנית בת ה-24 הרימה את חולצתה לסרטון שצולם עוד לפני המלחמה עם אוקראינה, אולם הסרטון צץ לאחרונה מחדש, הכעיס את ראשי הקרמלין והניע אותם לפתוח במצוד אחריה, כך דיווח ה-DailyStar.

בוגדונבה לא נעצרה בזמנו על אף שחתמה על הסכם שלא לעזוב את רוסיה עד תום החקירה, אולם תמונות שפורסמו באינסטגרם מצביעות על כך שהיא ככל הנראה ברחה לארה"ב. בזמנו, הכוכבת שמוכרת ב-OnlyFans בשם לולה באני, התנצלה בפני כל מי שנפגע מהסרטון, בטענה שהיא לא זו שפרסמה אותו.

זה הסרטון שסיבך אותה:

בוגדונבה, שבמקור ממקייבקה הכבושה, נוספה לרשימת המבוקשים מכיוון שרוסיה כופה לאחרונה באופן חסר תקדים ערכים מסורתיים, כפי שלא היה בשני העשורים הראשונים לשלטונו של ולדימיר פוטין. המצוד הבינלאומי של רוסיה אחר בוגדנובה מגיע בזמן שהנהגת הקרמלין פתחו בגל חדש של האשמות נגד "אויבים" או "סוטים" של האורתודוקסיה השמרנית החדשה יותר של רוסיה, תוך שהם מנסים להשתיק כמרים שקוראים לשלום עם אוקראינה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

במשרד הפנים לא הסבירו מדוע דווקא עכשיו הוחלט לרדוף אחר הדוגמנית. במקביל, OnlyFans נקטה עמדה אנטי-מלחמתית נגד רוסיה בשל פלישתה לאוקראינה ב-2022, תוך השהיית חשבונות של יוצרים רוסים בהתאם לסנקציות שהוטלו על מוסקבה.

עוד בנושא:
מוסקבה אוסרת על מסיבות מין - אחרי שערוריית מסיבת ה"כמעט עירום"

העונש החמור של הבלוגרים שביימו מין אוראלי מול קתדרלה במוסקבה

החדשות על המצוד אחר בוגדנובה הגיעו ימים ספורים לאחר מותו של יריבו הפוליטי הכלוא של הדיקטטור הרוסי ולדימיר פוטין, אלכסיי נבלני. מפלגת האופוזיציה של נבלני ומנהיגי העולם כולל הנשיא ג'ו ביידן, אומרים כי ברור שהמתנגד נרצח על ידי פוטין.

"פוטין הורג את מי שהוא רוצה, בין אם זה מנהיג אופוזיציה או כל אחד אחר שהוא מסמן כמטרה", אמר נשיא אוקראינה, ולדימיר זלנסקי, לאחר שמותו של נבלני דווח על ידי רוסיה. "אחרי הרצח של אלכסיי נבלני, זה אבסורד לתפוס את פוטין כמנהיג לגיטימי כביכול של מדינה רוסית. הוא בריון ששומר על השלטון בידיו באמצעות שחיתות ואלימות", אמר זלנסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully