וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסקבה אוסרת על מסיבות מין - אחרי שערוריית מסיבת ה"כמעט עירום"

12.2.2024 / 0:07

נראה כי הרשויות במוסקבה אסרו על קיומן של מסיבות 'קשורות למין' בעקבות האירוע השנוי במחלוקת ב"כמעט עירום" שנערך בבירת רוסיה בשנה שעברה, שאפילו גונה על ידי פוטין

מסיבת "כמעט עירום" במוסקבה/רשתות חברתיות

נראה שמוסקבה אסרה על קיומן של מסיבות מין בעקבות סקנדל מסיבת ה"כמעט עירום", שמארגניה עומדים בפני תביעה. אזהרה שפורסמה לאחרונה על ידי לשכת ראש העיר בבירת רוסיה אישרה שחברות אינן יכולות לארח מסיבות "קשורות למין". ההודעה פורסמה בערוץ הטלגרם Kinky Party, שם פעילה קהילת האנשים המעוניינים באירועים כאלה.

בהודעה נכתב: "למרות שהאירועים שלנו תמיד היו חוקיים ונועדו ליצור סביבה בטוחה ומכבדת לחופש ביטוי, קיבלנו אזהרה שכל אירוע הקשור לנושאי מין אסור". מסיבה שתוכננה להתקיים במוסקבה ב-17 בפברואר בוטלה כתוצאה מכך.

"כרגע, אנחנו לא יודעים אם הכללים החדשים הם זמניים או קבועים", כתבו המארגנים. "נחזור אליכם ברגע שנחשוב על כמה דרכים חלופיות בהן נוכל להעניק לכם לכם אווירה של חגיגה וחופש." יחד עם זאת, הם הוסיפו שהם ימשיכו לקיים אירועים בגאורגיה.

על פי אתר הפרויקט, המסיבות הקינקיות שלהם הן "מסיבות שמקדמות מיניות חיובית עם נושא, קוד לבוש, מוזיקה נהדרת ומופע עשיר". מאז 2016, טוענים האנשים מאחורי הפרויקט, הוא "עוזר לאנשים לחקור את הגבולות, הפנטזיות והמיניות שלהם".

קסניה סובצ'ק במסיבת 'סמי עירום' במוסקבה, רוסיה, 20 בדצמבר 2023. Nastya Ivleeva/e2w, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
קסניה סובצ'ק במסיבת 'סמי עירום' במוסקבה, רוסיה, 20 בדצמבר 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, Nastya Ivleeva/e2w

פסיקת בית המשפט העליון הרוסי בנובמבר לאסור את "תנועת הלהט"ב הבינלאומית" הובילה לפעולות דיכוי לא רק נגד כלי תקשורת ואירועים מוצהרים של קהילת הלהט"ב, אלא גם נגד אירועים שקשורים למין בכלל. כזו הייתה מסיבהת ה"כמעט עירום" שהסעירה את המדינה, אותה ערכה הבלוגרית ומנחת הטלוויזיה נסטיה איבלייבה בדצמבר. המסיבה הוכרזה מאוחר יותר על ידי בית המשפט במוסקבה ככזו שמטרתה לקדם "מערכות יחסים מיניות לא מסורתיות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מארגנת המסיבה, נסטיה איבלייבה בת ה-32, משפיענית, מנחת טלוויזיה, אשת חברה ועורכת ראשית לשעבר של פלייבוי רוסיה - הודתה שהאירוע היה "בלתי הולם לחלוטין" על רקע המלחמה של רוסיה באוקראינה. במסיבה הנהנתנית היא התפארה בכך שענדה יהלומים ואזמרגד על גבה בשווי של 200,000 דולרים.

על רקע תגובת הנגד היא מיהרה להוריד פוסטים שפרסמה בעבר נגד המלחמה ואומרת עכשיו: "אני מצטערת שזה קרה ושאי אפשר היה לשלוט בזה". המשתתפים באירוע ה"כמעט עירום" נאלצו להתנצל בפומבי על "התנהגות בלתי מוסרית", בעוד שהמארחת עומדת על פי הדיווחים בפני תביעה של מיליארד רובל (8.8 מיליון ליש"ט). הקרמלין הורה לשורת הסלבס שנכחו במסיבה לבקש סליחה מהציבור לאחר שהשתתפו במסיבה הפרועה במוסקבה, אליה הגיעה המשטרה שסגרה את האירוע.

רבים מאמינים שהמשתתפים עומדים בפני קנסות, מאסר או נידוי רשמי אם הם לא יביעו חרטה עמוקה על האירוע בן היומיים שהתקיים ב-20-21 בדצמבר, במועדון הלילה Mutabor, שעל פי הדיווחים המוזמנים שילמו 11,000 דולרים כדי להכנס אליו.

מקורות רוסים טענו שבמהלך המסיבה תמונות עירום הוקרנו על הקירות וזוגות חד מיניים התנשקו - לפני שאזרחים דיווחו על המסיבה לרשויות והאשימו את המשתתפים בהפרת החוקי הדרקוניים של איסור על פעילות להט"בית ברוסיה ואי דבקות ב"ערכים מסורתיים".

תביעה ייצוגית שהוגשה נגדם פירושה שהם עלולים להיקנס כעת בסכומי עתק - עד 8.5 מיליון דולרים - שהובטח שיישלחו לתמיכה בלוחמים של באוקראינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully