וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות החטופים יגישו תלונה נגד חמאס בהאג: "זה לא רק הסיפור שלנו"

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 9:17

בהצהרה מיוחדת לפני הטיסה להאג תקפה עופרי ביבס את חמאס, ואמרה כי העולם צריך להתנגד בתוקף לארגון הטרור הרצחני. "יורשיו של היטלר, אייכמן וגבלס. אם לא נעצור זאת, מחר יהיה זה הסיפור של העולם כולו". ענבר גולדשטיין: "מתחייבת לעשות כל שביכולתי כדי להביא צדק"

משפחות החטופים מגישות תלונה נגד ראשי חמאס בבית הדין בהאג/מטה משפחות החטופים

משפחות החטופים קיימו הבוקר (רביעי) הצהרה מיוחדת לתקשורת רגע לפני טיסתם להולנד על מנת להגיש תלונה נגד ראשי חמאס בבית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג.

עופרי ביבס, שיתפה את תחושותיה רגע לפני העלייה למטוס, ואמרה כי היא דואגת למשפחתה שמחוזקת בשבי. "כבר 4 חודשים שאנחנו לא יודעים מה עלה בגורלם של שירי ושני הקטנים", אמרה עופרי. לגבי אחי ירדן אנחנו יודעים. מידע שאמור להיות מקל, מעורר תקווה, אבל ירדן מוחזק כבר 4 חודשים מתחת לאדמה קרה ורטובה. הוא נאלץ להתמודד אל מול הטרור הפסיכולוגי האיום ביותר שמטרתו לשבור לא רק את גופו הדואב, אלא גם את נפשו".

עופרי תקפה את חמאס, ואמרה כי העולם צריך להתנגד בתוקף לארגון הטרור הרצחני. "האנושות כולה חייבת לעמוד איתנה אל מול צבא טרור עולמי שחמאס הוא גדוד אחד הפועל בשליחותו" אמרה עופרי. "מפלצות האדם שפגעו בנו ובמשפחותינו, הן יורשיו של היטלר, אייכמן וגבלס, אנשים שהחשבון כבר בא עימם. וכעת הגיע הזמן לעשות זאת שוב. זה לא רק הסיפור שלנו, אם לא נעצור זאת, מחר יהיה זה הסיפור של העולם כולו".

עופרי ביבס לפני היציאה להאג על מנת להגיש תלונה נגד ראשי חמאס בבית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג (ICC), 14 בפברואר 2024. מטה משפחות החטופים, אתר רשמי
עופרי ביבס לפני היציאה להאג על מנת להגיש תלונה נגד ראשי חמאס בבית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג (ICC), 14 בפברואר 2024/אתר רשמי, מטה משפחות החטופים

ענבר גולדשטיין, שחברי משפחתה שוחררו משבי חמאס ואחיה נדב ואחייניתה ים נרצחו בביתם בכפר עזה, דיברה גם היא על על החשיבות בעדויות שיגיעו לבית הדין בהאג. "בשמי ובשם בני המשפחות שאיתי, אני מתחייבת לעשות כל שביכולתי כדי להביא צדק ולפעול עבור תקומת המדינה. כולי תקווה שגם העולם ישכיל לעשות זאת למשמע העדויות ויחד נביא לקיצו את הפרק העגום ביותר בהיסטוריה שלנו. הגיע הזמן שייעשה צדק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ענבר גולדשטיין לפני היציאה להאג על מנת להגיש תלונה נגד ראשי חמאס בבית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג (ICC), 14 בפברואר 2024. מטה משפחות החטופים, אתר רשמי
ענבר גולדשטיין/אתר רשמי, מטה משפחות החטופים
הדר דניאל ורומי כהן לפני היציאה להאג על מנת להגיש תלונה נגד ראשי חמאס בבית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג (ICC), 14 בפברואר 2024. מטה משפחות החטופים, אתר רשמי
הדר דניאל ורומי כהן/אתר רשמי, מטה משפחות החטופים

הדר דניאל ורומי כהן, אחיותיהם התאומות של עוז דניאל ונמרוד כהן אשר נחטפו יחד מאותו הטנק בשבת השחורה, פנו אל דור העתיד בעולם בתקווה שהוא ישפיע על המציאות הכואבת. "ראיתי את אחי התאום נחטף באכזריות וזה הזיכרון האחרון שלי ממנו", אמרה רומי. "אני פונה לכל הצעירים והצעירות שבגילי בעולם, תתעוררו - תסתכלו על העתיד שלכם! זה תלוי בנו. אנחנו דור העתיד והכוח לשינוי בידיים שלנו. אנחנו חייבים להיות בצד הנכון של ההיסטוריה ולהשפיע על העתיד של כולנו.. אני מדברת אליכם בגובה העיניים, בתור נערה בת 19- לי זה קרה אבל אני לא רוצה שזה יקרה גם לכם".

הדר חיזקה את דבריה של רומי ואמרה כי "הדור שלנו הוא שיקבע איך יראה העתיד, ולכן עלינו לעשות הכל כדי לוודא שהמשך חיינו לא יראה כפי שהוא כרגע - כי אלו לא חיים. הגיע הזמן שהצדק ייעשה!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully