וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתו של לואיס הר שחולץ משבי חמאס: "לילה לפני החילוץ הוא בכה מייאוש, כעת שבה לו האופטימיות"

עודכן לאחרונה: 13.2.2024 / 11:20

בראיון לרדיו 103FM, קרין הר בז'רנו מספרת כי לואיס חזר משבי חמאס במצב מנטלי טוב וכי החיוך חזר לפניו. "כולנו, כולל הנכדים נשארנו בבית החולים, הוא רוצה להיות עטוף במשפחה ומבקש מאיתנו להישאר. הוא ידע לציין את כל ימי ההולדת של בני המשפחה שהוא פספס"

נחיתת מסוק החטופים/דובר צה"ל

"אנחנו עוד לא מבינים כל כך מה קרה. בעיקר מודים לכולם על כל המאמץ, ומקווים שלאט לאט הוא יתחזק ונחזור לחיינו הרגילים", מספרת קרין הר בז'רנו, ביתו של לואיס הר שחולץ אתמול משבי חמאס, בתוכנית שבע-תשע עם אודי סגל וענת דוידוב ברדיו 103FM. לואיס חולץ אמש יחד פרננדו סימון מרמן במבצע הירואי של של צה"ל, שב"כ וימ"מ באזור רפיח. עם חילוצם, השניים נלקחו לטיפול רפואי בבית החולים תל השומר.

קרין מספרת על השמחה במשפחתה עם הבשורה על חילוצו של לואיס, "כשהגיע הטלפון וקראו לנו להגיע לתל השומר, לא הבנו מאיפה זה מגיע. כולנו נשארנו בבית החולים, כולל הנכדים. הוא רוצה להיות עטוף במשפחה, הוא רק אומר 'תישארו, תהיו איתנו', איתו ועם פרננדו. אנחנו פה בשבילם, ונמשיך להיאבק בשביל שאר החטופים".

"הופתענו מהמצב הנפשי שלו, הוא ופרננדו ידעו בדיוק באיזה יום הם נמצאים והקפידו לשמור על הספירה", השתוממה קרין. "כשהגענו לבית החולים הוא אמר 'עידן מזל טוב, יש לך יום הולדת היום', וציין את כל ימי ההולדת של הנכדים שהוא פספס. הוא יחגוג יום הולדת בסוף החודש. הוא מאוד רזה, מאוד חיוור, לא ישן גם הלילה, אבל מצבו הנפשי טוב".

לואיס הר. באדיבות המשפחה
"הוא מאוד רזה, מאוד חיוור, לא ישן גם הלילה, אבל מצבו הנפשי טוב". לואיס הר/באדיבות המשפחה

קרין ממשיכה ומספרת כי בשלב זה אינם יודעים הרבה על הזמן שלואיס בילה בשבי חמאס. "אנחנו יודעים שהם היו בבית מעל האדמה ושהם היו ביחד, מעבר לכך, אנחנו לא יכולים לספר הרבה. הם ידעו בדיוק כמה ימים עברו מאז נלקחו בשבי והתחילו באיזשהו שלב לאבד תקווה, הם אמרו 'מה קורה? הימים עוברים ואנחנו מחכים'".

"השחרור הראשון של הנשים והילדים היה מאוד טראומטי עבורם, הם הרגישו שהם נותרו מאחור", היא ממשיכה. "הוא סיפר לי שבלילה לו לפני החילוץ התחילו לו דמעות מייאוש, 'חשבתי על כך אחד ואחד מכם ובכיתי', הוא סיפר. הוא בן אדם חיובי, חמוד, חייכן, החיילים שחילצו אותם החזירו להם את האופטימיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully