וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדות חדשה משבי חמאס: "המחבל נכנס למקלחת עם החטופה תוך שכיוון לראשה אקדח"

עודכן לאחרונה: 13.2.2024 / 15:31

העדות הקשה שעברה חטופה נמסרה על ידי אגם גולדשטיין-אלמוג בת ה-18, ששוחררה משבי חמאס לאחר 51 ימים, ומובאת בסרט חדש העוסק בפשעים מיניים שביצע חמאס מאז ה-7 באוקטובר. בריאיון על סרטה ל-CNN אמרה על כך היוצרת שריל סנדברג: "לא ייתכן שנערה תאלץ לעבור זוועות שכאלה"

אגם גולדשטיין אלמוג ששוחררה משבי חמאס: "הרבה בנות חוו פגיעות מיניות קשות"/מטה המשפחות

עדות חדשה על פשעים מיניים שביצע חמאס בחטופות בעזה נחשפה בריאיון אתמול (שני) לרשת CNN, בו התראיינה המיליארדרית היהודיה-אמריקנית שריל סנדברג, שסיפרה על סרטה העוסק בנושא זה, והופק בשיתוף קסטינה תקשורת. העדות של אותה חטופה נמסרה על ידי אגם גולדשטיין-אלמוג בת ה-18, חטופה ששוחררה לאחר 51 ימים בשבי.

לפי אותה עדות, המחבל נכנס למקלחת בשעה שהשבויה התקלחה, והתחיל לבצע בה מעשים מגונים תוך שמכוון לראשה אקדח. "היא אמרה לי שהיא פשוט לא הפסיקה לבכות, והוא לא הפסיק לעשות לה את מה שהוא עושה. והוא נהנה מזה".

סנדברג סיפרה בדמעות על שיחתה עם גולדשטיין-אלמוג, שנחטפה מביתה בכפר עזה ונשבתה ברצועה עד לשחרורה במסגרת עסקת חטופים. היא סיפרה על אגם, שנאלצה לצפות ברצח אביה ואחותה לנגד עיניה ועל שיחזוריה לפשעים המיניים שביצע חמאס בנשים אחרות שפגשה בשבי ושהיתה עדה להם. סנדברג ציינה את החוזק של אגם ואמרה: "על כולנו לפחד ממקרים כאלו, שאסור שיחזרו על עצמם. לא ייתכן שנערה בת 18 בכל מקום בעולם תאלץ לראות ולשמוע ולעבור זוועות שכאלו".

אגם גולדשטיין אלמוג ששוחררה משבי חמאס: "הרבה בנות חוו פגיעות מיניות קשות". ללא, מערכת וואלה
"לא ייתכן שנערה תאלץ לעבור זוועות שכאלה". אגם גולדשטיין-אלמוג/מערכת וואלה, ללא

בריאיון גינתה סנדברג את דובר חמאס שהכחיש בתקשורת העולמית את מעשי האלימות המינית בטענה שהם מנוגדים לדת האיסלאם. "לא רק שהזוועות הללו התרחשו. הפשעים המיניים התרחשו באופן שיטתי", אמרה.

צילומי סרטה, Screams Before Silence, הושלמו בשבוע שעבר בישראל. הסרט כולל ראיונות עם עדי ראייה, חטופות משוחררות, אנשי זק"א ומשטרה, מומחים רפואיים ופורנזיים, ושורדות טבח החמאס. הסרט מצולם ביישובי עוטף עזה וברעים, במקום בו התקיימה מסיבת נובה.

לשאלה מדוע החליטה להוביל את הסרט, השיבה סנדברג: "כשהעדויות החלו לצוץ לאחר ה-7 באוקטובר, השתיקה היתה מחרישת אוזניים, על אף שהיה ברור שבוצעו מעשי אונס ואלימות מינית. אסור לנו לאפשר השתקה וטיוח של מעשים כאלו אף פעם ובשום מקום בעולם. אנשים הכחישו וסירבו להודות שאכן בוצעו מעשים כאלו ע"י חמאס ולכן הסרט ייתן להם הזדמנות לראות במו עיניהם, ולשמוע במו אוזניהם עדויות מפי ניצולים על הזוועות שהתרחשו וכיצד הקורבנות סבלו בדקות האחרונות של חייהם". עוד הוסיפה: "עלינו להיישר מבט על הדברים באופן ישיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully