וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מדהים: כך נראה חילוץ החטופים מרפיח - מבעד לעיני הלוחמים | צפו

עודכן לאחרונה: 13.2.2024 / 20:39

בסרטון דרמטי המתפרסם הערב, נראים הלוחמים מנהלים קרבות ירי עם המחבלים ששמרו על החטופים ברפיח - ומחסלים אותם. קצין הימ"מ רפ"ק י', שפיקד על כוח הפריצה במבצע, אמר בתום החילוץ: "השבנו אותם הביתה בשלום"

תיעוד קסדות ימ"מ/דובר צה"ל

דוברות המשטרה ומג"ב שיחררו הערב (שלישי) סרטון המתעד את מבצע החילוץ של פרננדו סימון מרמן ולואיס הר משבי חמאס על ידי לוחמי הימ"מ. הלוחמים בשיתוף לוחמי שב"כ ולוחמי צה"ל חילצו את החטופים תוך אש כבדה מרפיח וחיסלו את המחבלים, אזור בו טרם פעלו כוחות הביטחון: "השבנו אותם הביתה בשלום" מספר רפ"ק י', סמפל"ג בימ"מ שפיקד על כוח הפריצה במבצע.

במהלך החילוץ, נפתחה לעבר הלוחמים ולכיוון מקום המסתור שבו החוזקו החטופים אש כבדה מכמה מבנים סמוכים. בתגובה, הגיבו הלוחמים והשיבו באש שבמסגרתה חוסלו המחבלים, ובמקביל לכך שלוחמי הימ"מ הגנו בגופם על החטופים, וזאת עד שהחזירו אותם הביתה בשלום.

תיעוד קסדות יממ. דובר צה"ל
תיעוד ממצלמת הקסדה של לוחם ימ"מ/דובר צה"ל

בטקס המרגש שנערך היום עבור מפקדי ולוחמי הימ"מ שהשתתפו במבצע החילוץ הנועז של החטופים לואיס הר ופרננדו מרמן נרשם רגע מיוחד במינו. החטופים ששבו ארצה הקליטו סרטון ברכה, יחד עם בני משפחותיהם, בהם הודו ללוחמים שהחזירו אותם הביתה לחיק משפחתם. "כל מילה שאמרתם לנו, כל חיבוק שעטף אותנו בחיבה - נתנו לנו הרגשה שאנחנו בבית", אמר לואיס הר. "אין מילים לתאר את האושר, כשהבאתם אותנו הביתה לנכדים ולילדים. דרככם הרגשנו את העם. אתם היהלומים שבכתר, אלף תודות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אירוע הוקרה לימ"מ בכנסת. ללא, אתר רשמי
אירוע הוקרה לימ"מ בכנסת/אתר רשמי, ללא

ושב-ראש הכנסת אמיר אוחנה הודה גם הוא ללוחמים במבצע. "הצלחתם לשחרר שניים מאחינו", אמר. "על כך ועל כל כך הרבה עוד יסופר בתולדות דברי הימים של מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully