וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס הר ופרננדו מרמן הודו בדמעות ללוחמי הימ"מ: "נתתם לנו הרגשה שאנחנו בבית"

עודכן לאחרונה: 13.2.2024 / 17:18

החטופים לואיס הר ופרננדו מרמן ששבו במבצע חילוץ נועז לישראל משבי חמאס הקליטו סרטון תודה ללוחמי הימ"מ. "אין מילים לתאר את האושר, כשהבאתם אותנו הביתה לנכדים ולילדים", אמר לואיס הר. מרמן הוסיף בקול נרגש ובדמעות: "כשראיתי אתכם הרגשתי הכי בטוח בעולם"

לואיס הר ופרננדו מרמן הודו בדמעות ללוחמי הימ"מ: "נתתם לנו הרגשה שאנחנו בבית"/דוברות הכנסת

בטקס המרגש שנערך היום (שלישי) עבור מפקדי ולוחמי הימ"מ שהשתתפו במבצע החילוץ הנועז של החטופים לואיס הר ופרננדו מרמן נרשם רגע מיוחד במינו. החטופים ששבו ארצה הקליטו סרטון ברכה, יחד עם בני משפחותיהם, בהם הודו ללוחמים שהחזירו אותם הביתה לחיק משפחתם. "כל מילה שאמרתם לנו, כל חיבוק שעטף אותנו בחיבה - נתנו לנו הרגשה שאנחנו בבית", אמר לואיס הר. "אין מילים לתאר את האושר, כשהבאתם אותנו הביתה לנכדים ולילדים. דרככם הרגשנו את העם. אתם היהלומים שבכתר, אלף תודות".

פרננדו מרמן הוסיף בקול נרגש ובדמעות: "כשראיתי אתכם הרגשתי הכי בטוח בעולם".

יושב-ראש הכנסת אמיר אוחנה הודה גם הוא ללוחמים במבצע. "הצלחתם לשחרר שניים מאחינו", אמר. "על כך ועל כל כך הרבה עוד יסופר בתולדות דברי הימים של מדינת ישראל".

אירוע הוקרה לימ"מ בכנסת. ללא, אתר רשמי
אירוע הוקרה לימ"מ בכנסת/אתר רשמי, ללא

"אני כאן בשם רבים מחברי הכנסת שהיו רוצים להיות כאן ואינם יכולים בשל מגבלות בטחון שדה, ובשם רבים עוד יותר מאזרחי ישראל - שמבקשים להצדיע לכם, גיבורי ישראל, לוחמי הימ"מ", הוסיף אוחנה. "נלחמתם, הקרבתם, נפצעתם וגם איבדתם חברים לנשק, חברים לחיים".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הודה ללוחמים, והבהיר כי זוהי הדרך לשחרור חטופים, ולא במשא ומתן. "רק זו הדרך - לא במשא ומתן עם רוצחים ואנסים", אמר בן גביר. "לא בלשלוח את ראש המוסד למדינות שונות בעולם להתחנן על נפשנו ולבקש עסקה שהמשמעות שלה ברורה - לשחרר המוני רוצחים לרחובות ולהפסיק חלילה את המלחמה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אירוע הוקרה לימ"מ בכנסת. ללא, אתר רשמי
אירוע הוקרה לימ"מ בכנסת/אתר רשמי, ללא

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי הזכיר את הנופלים מהימ"מ, והודה למשפחותיהם. "גם ברגע זה, אנו לא שוכחים את חללי היחידה, מתוכם תשעה חללים במלחמת 'חרבות ברזל' אשר הותירו אחריהם מורשת מפוארת, וגבורתם לנצח תעורר השראה בקרב משרתינו בהווה ובעתיד", אמר שבתאי. "משפחות יקרות, עם ישראל חב לכם חובה מוסרית שאין כמותה אני מצדיע לכם ומחזק את ידכם".

מפקד ימ"מ, תנ"צ ח', סיפר כי הוא חש גאווה בלוחמיו. "הלוחמים ניהלו קרבות הירואים ופעלו באומץ לגב ובגבורה עילאית", אמר. "אני לומר לכם, בנימה אישית, כי אין שיעור לגאווה שאני חש על האופן שבו נלחמתם אני גאה בכם ואני אוהב אתכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully