וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: יועץ במשמרות המהפכה נהרג "בתקיפה ישראלית" בדמשק

עודכן לאחרונה: 2.2.2024 / 11:33

לפי פרסומים זרים האיראנים ממשיכים במאמץ לתגבור תשתיות הטרור בסוריה וחיזוק הזרוע הצבאית של חיזבאללה. עוד עולה מהדיווחים כי בין היעדים שהותקפו: מערכות נשק שהוברחו לסוריה עבור המליציות השיעיות הפרו איראניות שפועלות באזור

בווידאו: סוריה: ישראל תקפה בדמשק, נמל התעופה הושבת זמנית/שימוש לפי סעיף 22 א', לחוק זכויות יוצרים

יועץ במשמרות המהפכה, סעיד עלידאד, נהרג הלילה (שישי) "בתקיפה ישראלית" בדמשק, כך על פי דיווח באיראן. ערוצי אופוזיציה בסוריה מסרו כי חיל האוויר הישראלי תקף הלילה כמה יעדים באזור סיידה זיינב בדמשק, ביניהם מערכות נשק שהוברחו למדינה עבור המיליציות השיעיות הפרו איראניות שפועלות באזור, וכוללות עשרות אלפי חמושים.

סעיד עלידאדי היועץ האיראני שנהרג. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
סעיד עלידאדי היועץ האיראני שנהרג/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פיצוצים בדמשק
20.1.24. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פיצוצים בדמשק 20.1.24/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

על פי פרסומים זרים, ב-25 בדצמבר, מערכת הביטחון הישראלית חיסלה את מייגו'ר גנרל רזי מוסאווי, בכיר בכוח קודס והדמות האיראנית המשפיעה ביותר על אדמת סוריה. האיראנים הקימו מעוז שיעי באזור סיידה זיינב הכולל לא רק מפקדות, משרדים, פעילות רווחה ודת, וקהילה הולכת וגדלה אלא גם מחסני נשק ומתקנים לפעילות צבאית. בשבוע האחרון, לפי דווחים זרים, תשתיות איראניות הותקפו באזור פעם נוספת.

חיסול מפקד בכיר במשמרות המהפכה בתקיפה ישראלית בסוריה. 25 בדצמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הבכיר רזי מוסאווי שחוסל ב-25 בדצמבר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לפני שבועיים חמישה יועצים במשמרות המהפכה של איראן נהרגו בתקיפה ישראלית בדמשק, לצד כמה אנשי צבא סורים. כמה מההרוגים היו בכירים בשורות ארגון, בהם גם מפקד יחידת המודיעין של כוח קודס, וג'תאללה אמידוואר.

התקיפה אירעה בשכונת אל-מזה בדמשק, שבה לפי דיווחים שונים חיים בכירים במשמרות המהפכה, בחיזבאללה ובג'יהאד האסלאמי. לפי המקור בציר ההתנגדות, מבנה של משמרות המהפכה נפגע על ידי טילים מדויקים, והוא שוטח לחלוטין. לפי ערוץ אל-ערביה הסעודי, התקיפה בוצעה על ידי שלושה מטוסי קרב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully