וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו למשפחות החטופים: "המאמצים מתקיימים עכשיו, חשוב לשמור על דיסקרטיות"

עודכן לאחרונה: 31.1.2024 / 22:54

על רקע הדיווחים על עסקה חדשה לשחרור החטופים, אמר ראש הממשלה לנציגי המשפחות כי "ככל שהמאמץ מקבל פומביות הוא מתרחק". הוא הדגיש שהמאמץ לעסקה "מתקיים בימים אלו, ברגעים אלה, בשעות אלה ממש". נציג המשפחות לוואלה: "ביקשנו שידרג את המטרות של המלחמה - הוא לא הסכים"

נתניהו על המתווה לעסקת חטופים: "לא נשחרר אלפי מחבלים"/לשכת רה"מ

‏ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (רביעי) עם נציגי משפחות החטופים במשרד ראש רה"מ בירושלים. בפגישה הדגיש כי "ככל שהמאמץ הזה מקבל פומביות הוא מתרחק, וככל שהמאמץ הזה נשמר בדיסקרטיות יש לו סיכויים גדולים יותר להצליח". זאת, על רקע הדיווחים לעסקת חטופים חדשה מול חמאס.

עוד הדגיש נתניהו את המאמצים שעושה ממשלתו בעניין. "זה מאמץ אמיתי. לא פיקטיבי ולא למען איזו נראות - אלא מתוך המחויבות שלנו להחזיר את כולם. המחשבה היא על כולם, המאמץ הוא על כולם. מוקדם מידי להגיד איך הוא יתקיים, אבל זה מאמץ שמתקיים בימים אלו, ברגעים אלה, בשעות אלה ממש".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפגישתו עם נציגי משפחות החטופים,22 בינואר 2024. דוברות רה"מ, אתר רשמי
נתניהו עם נציגי משפחות החטופים, בשבוע שעבר/אתר רשמי, דוברות רה"מ

במפגש השתתפו 26 נציגים מ-18 משפחות. לראש הממשלה התלוו הממונה על החטופים והנעדרים תת אלוף (במיל') גל הירש, ר' המל"ל צחי הנגבי המזכיר הצבאי אלוף אבי גיל ומזכיר הממשלה יוסי פוקס.

אחד מבני המשפחה שהשתתפו בפגישה סיפר לוואלה! כי היא התנהלה בצורה "עניינית". "לא הרגשנו שהיה מצדו ניסיון לשחרר הצהרות לתקשורת", אמר. לדבריו, אמר להם "אני לא יכול לעמוד במקומכם ואתם לא במקומי", וכי הוא לא יכול לפרט בנושא עסקה מחשש לפגיעה במאמצים לשחרור החטופים. עוד אמר "אנחנו עושים הכול כדי להשיג את שלוש המטרות - מיטוט חמאס, פירוז הרצועה והחזרת החטופים". המשפחות ביקשו שנתניהו ידרג את סדר העדיפויות בין המטרות, אך הוא לא הסכים.

עוד בוואלה!

ממשל צבאי זמני וקואליציה בינלאומית: התוכנית של ישראל ליום שאחרי המלחמה

לכתבה המלאה
ראש הממשלה בנימין נתניהו בהצהרה. 27 בינואר 2024. צילום מסך, לשכת העיתונות הממשלתית
לא הסכים לדרג את מטרות המלחמה. נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, צילום מסך

בשבוע שעבר האשים מטה משפחות החטופים את לשכת רה"מ בהדלפת הקלטות מפגישתם, שפורסמו באותו שבוע בחדשות 12. "כל השיחות בפגישות עם ראש הממשלה מוקלטות על ידי לשכתו ומקורביו היושבים בפגישה. למשפחות המשתתפות בפגישה נלקח הטלפון כבר בכניסה", נמסר מהמטה. "ההחלטה אם להדליף מידע הנוגע לעסקה ולמתווכים בה, היא של לשכת ראש הממשלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully