וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות החטופים: לשכת נתניהו הדליפה את הקלטות הפגישה

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 11:35

מטה משפחות החטופים מסר כי הטלפונים של הנציגים שהגיעו לפגישה נלקחו בכניסה. על פי ההודעה, רק מקורבי נתניהו מקליטים את השיחות. "ההחלטה אם להדליף מידע הנוגע לעסקה ולמתווכים בה - היא של הלשכה"

נתניהו: אני דוחה על הסף את תנאי הכניעה/לשכת העיתונות הממשלתית

מטה משפחות החטופים האשים היום (חמישי) את לשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו בהדלפת ההקלטות, שפורסמו שלשום בחדשות 12. "כל השיחות בפגישות עם ראש הממשלה מוקלטות על ידי לשכתו ומקורביו היושבים בפגישה. למשפחות המשתתפות בפגישה נלקח הטלפון כבר בכניסה", נמסר מהמטה. "ההחלטה אם להדליף מידע הנוגע לעסקה ולמתווכים בה, היא של לשכת ראש הממשלה".

לכל העדכונים על המלחמה

"העובדה שניתן לצנזורה אישור לפרסום הדברים הוא חמור ומעיד על אבדן שיקול דעת, חובת הקבינט למנוע משבר שיסכן את חייהם של החטופים", מתחו המשפחות ביקורת על פרסום ההקלטות. "הבחירה שלא להפעיל צנזורה ולסכן את חיי החטופים אחרי שכבר הופקרו ב-7 באוקוטבר - היא פשע. אנחנו דורשים מהקבינט לעצור את הטירוף ולפעול באופן אחראי להצלת חייהם של 136 ישראלים שהופקרו ונחטפו, וכעת מתנהל נגדם קמפיין מאורגן שמטרתו אחת: להכשיר את הפקרתם של חטופים הנמצאים בידי מפלצות חמאס".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפגישתו עם נציגי משפחות החטופים,22 בינואר 2024. דוברות רה"מ, אתר רשמי
נתניהו בפגישה עם משפחות החטופים/אתר רשמי, דוברות רה"מ

בעקבות אותן הקלטות נוצר משבר בין קטאר לישראל - בעיצומו של המשא ומתן לשחרור החטופים. הממשלה בדוחא תקפה אמש בחריפות את נתניהו על הביקורת שהשמיע נגד קטאר בפגישה עם המשפחות. "אנחנו מגנים בחריפות את דברי ראש ממשלת ישראל, הם חסרי אחריות ופוגעים במאמצים להציל חיי חפים מפשע", מסר דובר משרד החוץ של קטאר מאג'ד אל-אנסארי.

בהקלטות שהודלפו מהפגישה מתח נתניהו ביקורת חריפה על קטאר, שמתווכת בעסקת החטופים. ראש הממשלה הסביר כי הוא לא מודה לה באופן פומבי, מפני שהוא סבור שהיא יכולה ללחוץ הרבה יותר על חמאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully