וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקיפת עובד ציבור ואיומים: הוגש כתב אישום נגד תושבת רחובות שתקפה את עידית סילמן

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 17:03

המשטרה מייחסת לירדן מן סעיפים של תקיפת עובד ציבור ואיומים, בין חומרי החקירה יש 3 עדי ראיה. בעלה של ירדן, טוען לחפותה, "הסיפור הזה מעלה תהיות. כמו שאני מכיר את אשתי, ותלונות השווא בעברה של סילמן, לא יהיה מוזר לחשוב שהשרה חיפשה משהו"

תושבת רחובות נעצרה בחשד לתקיפת השרה עידית סילמן/רחובות ניוז

כתב אישום הוגש נגד ירדן מן, בת 52 מרחובות בגין תקיפת השרה עידית סילמן. יחידת התביעות של המשטרה ייחסה לה סעיפים של תקיפת עובד ציבור, היזק לרכוש במזיד ואיומים. לטענת המשטרה אין בידיהם סרטון תיעוד של התקיפה עצמה, ובין חומרי החקירה יש 3 עדי ראיה. במהלך קריאת כתב האישום, הנאשמת התעלפה, האולם פונה והוזעק רופא כדי להעניק לה טיפול. היא פונתה באמבולנס לבית החולים.

בתום הדיון הורה בית משפט השלום בראשון לציון על שחרורה למעצר בית של מן. למרות שחטיבת התביעות של המשטרה ביקשה תחילה שחרור למעצר בית של הנאשמת עד תום ההליכים, שני הצדדים הסכימו על שחרורה למעצר בית שיוגבל באורכו עד לדיון הבא שיתקיים.

החשודה שנעצרה ברחובות שסטרה עידית סילמן, 24 בינואר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"אני מאמין שירדן הייתה מאוד נסערת". מעצרה של ירדן מן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

חברה של הנאשמת בעלת הכשרה כרופאה ביקשה להעניק לה טיפוך אך סורבה על ידי שב"ס בגלל שאסור לה כאזרחית לקיים מגע עם הנאשמת. האירוע גרר זעם רב מצד כעשרה מפגינים שהגיעו לתמוך בנאשמת. עו"ד גבי לסקי שמייצגת את החשודה מטעם מערך העצורים של המחאה, ביקרה את השב"ס על ההתנהלות באירוע. "כשיש עצורה, לא משנה מי היא והיא שנמצאת במצב רפואי רע, ויש רופא, אז צריכים לאפשר לרופא לבדוק וצריכים לזרז את ההליך באופן כזה שתקל טיפול רפואי בהקדם", אמרה.

עו"ד לסקי טענה כי מדובר במעצר פוליטי, וחששה כי העיכוב בקבלת טיפול רפואי גרם נזק למן. "ביקשתי כשיביאו לה כיסא גלגלים ולא הביאו לה, אמרו לה לקום והיא לא יכולה לקום", תיארה. "אני רגע מדברת כסנגירות פלילית שלא משנה מי נמצא תחת משמורת של השב"ס, הוא חייב לקבל טיפול טוב יותר באופן מיידי במיוחד במקרה הזה שמדובר במעצר פוליטי נקמני. היא אמורה ללכת הביתה ובמקום להגיע הביתה לקבל טיפול רפואי אז היו עיכובים שלא לצורך. אני רואה את זה כאירוע חמור כשלב שני של כל השתלשלות כתב האישום הפוליטי הזה. מקווה שהעיכוב הזה לא גרם לנזק מיותר".

השרה סילמן מדברת עם שוטרים אחרי האירוע. רחובות ניוז, אתר רשמי
השרה סילמן מדברת עם שוטרים אחרי האירוע/אתר רשמי, רחובות ניוז

בפתח הדיון בהארכת מעצרה של מן, בעלה, ליאור מן אמר לוואלה: "אתמול בבוקר הייתי בעבודה, קיבלתי טלפון מאשתי שהיא בניידת, ושעצרו אותה. ירדן הורידה את הבן שלנו בבית ספר וכשהיא עברה במרכז המסחרי היו חילופי דברים בינה לבין השרה. אני מאמין שירדן הייתה מאוד נסערת".

"הסיפור מעורר בי בעיקר תהייה למה להגיש כתב אישום כל כך מהר ומה דחוף", המשיך ליאור. "אני מבין שאין למקרה הזה הרבה תקדימים. חברים שלי שעבדו בשב"ס אמרו לי שבחיים לא שמעו דבר כזה. זה מעורר תהייה".

"מה שהיה זה שעידית סילמן שלפה טלפון והלכה לכיוון ירדן אחרי חילופי דברים. כמו שאני מכיר את אשתי, ותלונות השווא בעברה של סילמן, זה לא יהיה מוזר להגיד שסילמן חיפשה משהו ומצאה את ירדן כקורבן נוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully