וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה בדיון החשודה בתקיפת סילמן: "החומרים מחזקים את החשד שהיא תקפה את השרה"

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 22:56

במשטרה טוענים שהחשד לתקיפה התחזק בעקבות חומרי חקירה כמו תיעודי מצלמות אבטחה וגביית עדויות. מנגד, החשודה מכחישה את התקיפה המיוחסת לה. הסניגור של החשודה: "גברת סילמן לטענתה אומרת דברים שכנראה לא היו ולא נבראו"

תושבת רחובות נעצרה בחשד לתקיפת השרה עידית סילמן/רחובות ניוז

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (רביעי) ביממה אחת את מעצרה של ירדן מן, כשהמשטרה ביקשה הארכה של חמישה ימים ומייחסת למן חשד לעבירות של איומים, היזק לרכוש בזדון ותקיפת עובד ציבור, כשלפי הדיווח נטען כי החשודה סטרה לסלמן. נציג המשטרה בדיון סיפר שלפי הדיווח שהתקבל אצלם, החשודה החלה לצלם את השרה, להקניט אותה ואף לאיים עליה. השרה השיבה וביקשה לברר מדוע היא מדברת אליה בצורה כזו תוך שהיא החלה לצלם אותה גם בטלפון האישי שלה ובתגובה לכך, החשודה העיפה לה את הטלפון מהיד ולאחר מכן סטרה בפניה.

בית המשפט המחוזי מרכז דחה את הערר על הארכת מעצרה של ירדן מן. בדיון בעניין הערר, נציג המשטרה טען כי בכוונתם להגיש כתב אישום נגד החשודה עד מחר בצהריים.

עו"ד יוני נוסבאום שמייצג את מן מטעם מערך העצורים הגיב: "זה הזוי! הזוי לחלוטין. החלטה כזו התקבלה בגלל לחץ פוליטי נקודה. המשטרה עושה את העבודה שלה. אני לא בא בתלונות למשטרה אבל היא פועלת כך כי לוחצים עליה גורמים פוליטיים מלמעלה". עו"ד נוסבאום טען שהשרה סילמן לא מסרה את הסרטון שצילמה בטלפון הנייד שלה במהלך האירוע. כמו כן הוא נימק שהמשטרה מתבססת רק על עדויות סותרות של עוברי אורח. "למה המשטרה לא דאגה לקבל מיד את הסרטון שסילמן צילמה אחרי המעצר? זה מעורר חשד גדול".

החשודה שנעצרה ברחובות שסטרה עידית סילמן, 24 בינואר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"מדובר פה בגברת נטולת עבר פלילי, מורה, אמא לילד על הרצף". מן שנעצרה בחשד לתקיפת השרה סילמן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

במהלך חקירתה, מן קשרה את עצמה לעימות עם השרה, אם כי הכחישה את התקיפה והאיומים המיוחסים לה. בגרסתה היא סיפרה כי תיעדה באמצעות הטלפון שלה את השרה שבתגובה העיפה לה בעצמה את הטלפון מהיד ודחפה אותה. "חומרי חקירה שנאספו כבר עתה בשלב זה מחזקים את התלונה שמסרה השרה ומחזקים את החשד כי אכן החשודה תקפה והעיפה לה את הטלפון מהיד", אמר נציג המשטרה בדיון בהתייחס לחומרי חקירה כמו למשל תיעודים ממצלמות אבטחה וגביית עדויות שרק חיזקו את החשד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

בדיון, הסניגור של החשודה, עו"ד יוני נוסבאום, הציג את הסרטון שפורסם בתקשורת שמציג את האירוע באופן חלקי ובו לא נראית החשודה תוקפת את השרה. "האירוע של התקיפה עצמה אירעה לאחר אותם תיעודים שהצגת", הגיב נציג המשטרה לסרטון. "אנחנו עדיין בודקים את הדברים".

"מדובר פה בגברת נטולת עבר פלילי, מורה, אמא לילד על הרצף", אמר בדיון עו"ד נוסבאום. "במסגרת המחאה, ראתה את השרה סילמן והעירה לה מספר הערות על התנהלות הממשלה ושלה ומשם התפתחו הדברים. גברת סילמן לטענתה אומרת דברים שכנראה לא היו ולא נבראו".

עו"ד נוסבאום טען בדיון שהחוקרים הראו לחשודה סרטונים מהאירוע בהם היא לא נראית תוקפת את השרה, נציג המשטרה השיב שלא ידוע להם בשלב זה על הימצאו של סרטון שמתעד את אירוע התקיפה, אך תיעודים ממשיכים להיאסף במסגרת החקירה.

עידית סילמן, השבעת הממשלה, 29 בדצמבר 2023. ראובן קסטרו
השרה עידית סילמן/ראובן קסטרו

השופטת טל אוסטפלד נאוי אמרה בהחלטתה שחומרי החקירה שהוצגו בפניה מבססים חשד סביר לביצוע התקיפה על ידי החשודה. "צאתי כי יש לאפשר את המשך החקירה". אמרה השופטת. "יחד עם זאת, מצאתי כי ניתן להסתפק בתקופה פחותה בהרבה מזו המבוקשת ויש בידי היחידה החוקרת לסיים את החקירה עד מחר".

החשודה שעוכבה לחקירה הינה מורה לחינוך מיוחד והוראה מתקנת באמנויות, אימא לילד עם צרכים מיוחדים, וגם מועמדת למועצת העיר רחובות. מקורביה טוענים שהיא לקחה את בנה הבוקר לבית הספר ונתקלה בשרה בדרכה. בשנת 2021, בעודה מכהנת כיו"ר הקואליציה בממשלת השינוי, עידית סילמן, טענה בריאיונות לתקשורת כי הותקפה בתחנת דלק במודיעין, כשאדם ניגש לעברה והטיח אותה פיזית לרכב. בחקירת המשטרה לא נמצאו ראיות לתקיפה פיזית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully