וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבת רחובות נעצרה בחשד לתקיפת השרה עידית סילמן

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 16:02

החשודה שעוכבה לחקירה הינה מורה לחינוך מיוחד והוראה מתקנת באמנויות ומועמדת למועצת העיר רחובות. מקורביה של החשודה טוענים לחפותה: "השרה סילמן התלוננה בעבר על תקיפה כדי לזכות בתשומת לב מהתקשורת". בית משפט השלום האריך את מעצרה ביממה אחת

השרה סילמן מדברת עם שוטרים אחרי האירוע. רחובות ניוז, אתר רשמי
החשודה בתקיפה היא אמא לילד עם צרכים מיוחדים ומועמדת למועצת העיר רחובות. השרה סילמן מדברת עם שוטרים אחרי האירוע/אתר רשמי, רחובות ניוז

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (רביעי) ביממה אחת את מעצרה של ירדן מן, תושבת רחובות בת 52, שנעצרה בחשד לתקיפת השרה עידית סילמן בסביבת בית קפה במרכז מסחרי בעיר. המשטרה ביקשה הארכה של חמישה ימים ומייחסת למן חשד לעבירות של איומים, היזק לרכוש בזדון ותקיפת עובד ציבור, כשלפי הדיווח נטען כי החשודה סטרה לסלמן.

החשודה שעוכבה לחקירה הינה מורה לחינוך מיוחד והוראה מתקנת באמנויות, אימא לילד עם צרכים מיוחדים, וגם מועמדת למועצת העיר רחובות. מקורביה טוענים שהיא לקחה את בנה הבוקר לבית הספר ונתקלה בשרה בדרכה. בהמשך, הם מספרים, שהחשודה הטיחה בה דברים קשים וביקורת תוך שהיא מצלמת אותה. בתגובה, השרה הצמידה לה מצלמה לפנים והחשודה הזיזה לה את היד. סילמן טענה שזו תקיפה והזמינה משטרה. בשלב זה החשודה מכחישה בתוקף את החשד נגדה.

בתיעוד ממצלמת אבטחה של חנות במרכז המסחרי, נראים הרגעים במהלך התקרית בין השתיים. בסרטון רואים את השרה סילמן מדברת בטלפון בעוד החשודה מצלמת אותה ומדברת לעברה מבלי שתוקפת אותה או נוהגת באלימות פיזית. ייתכן גם שהתקיפה לכאורה התרחשה לאחר רגעי הסרטון. המשטרה החליטה לבקש את הארכת מעצרה של החשודה שנעצרה לחקירה. דיון הארכת המעצר יתקיים בהמשך היום בבית משפט השלום בראשון לציון

החשודה שנעצרה ברחובות שסטרה עידית סילמן, 24 בינואר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"האישה הזאת היא הדבר הכי רחוק מאלימות". תושבת רחובות שנעצרה בחשד לתקיפת השרה סילמן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עו"ד יוני נוסבאום שמייצג את החשודה מטעם מערך העצורים מסר: "החשודה נעצרה. החשודה צילמה את סילמן, וזו האחרונה קינטרה אותה ועקבה אחריה. במהלך דין ודברים עם סילמן החזיקה האחרונה את הטלפון בצמוד לפניה של החשודה במרחב האישי שלה וזו האחרונה הזיזה את ידה. מיד לאחר מכן התלוננה סילמן כי החשודה תקפה אותה".

"היא מכחישה בתוקף את הטענות של השרה שרצה לתקשורת וסיפרה שסטרה לה. האישה הזאת היא הדבר הכי רחוק מאלימות", סיפרו מקורביה של החשודה. "כזכור, השרה סילמן יש כבר התלוננה בעבר על תקיפה בתחנת דלק, שלא עלה ממנה דבר. כך יקרה גם במקרה הזה של השרה שלא יודעת להתמודד עם הציבור".

חברה נוספת של החשודה גם טוענת לחפותה. "כולנו כבר מכירים מהעבר את הדפוס של סילמן לבדות סיפורי תקיפה כדי לזכות בתשומת לב בתקשורת", אמרה. "הפעם הקורבן הוא אימא אכפתית שנקלעה למקום הלא נכון. נדאג שגם הפעם הציבור ידע מי זו עידית סילמן ומה רמת האמינות שלה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
עידית סילמן, השבעת הממשלה, 29 בדצמבר 2023. ראובן קסטרו
"כולנו כבר מכירים מהעבר את הדפוס של סילמן". השרה עידית סילמן/ראובן קסטרו

בשנת 2021, בעודה מכהנת כיו"ר הקואליציה בממשלת השינוי, עידית סילמן, טענה בריאיונות לתקשורת כי הותקפה בתחנת דלק במודיעין, כשאדם ניגש לעברה והטיח אותה פיזית לרכב. בחקירת המשטרה לא נמצאו ראיות לתקיפה פיזית.

ראש האופוזיציה דאז, בנימין נתניהו תקף אז סילמן ואמר: "הנה מגיעה יו"ר הקואליציה ומספרת סיפור שייתכן שלא היה ולא נברא, במטרה להכפיש ציבור שלם. אותו ציבור שהיא שיקרה לו כדי לקבל את קולותיו בשביל הג'וב שלה. תתכבד גברת סילמן ותספק הוכחות לאירוע שתיארה או שתתנצל מיד בפני שני מיליון אזרחים ומעלה שאותם היא הכפישה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully