וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ: "ההדלפות בנושא מתווה החטופים פוגעות במאמצים האדירים שמושקעים"

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 16:55

יושב ראש המחנה הממלכתי הדגיש את חובתה של המדינה לדאוג לחטופים: "השבתם היא החוב מוסרי שלנו אבל היא לא מחליפה את המחויבות להסיר את האיום של חמאס". על המשך הלחימה: "יש לנו עוד הרבה יעדים והרבה משימות - בעזה, בצפון, ביהודה ושומרון ובזירות נוספות"

יו״ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ/דוברות המחנה הממלכתי

יושב ראש המחנה הממלכתי וחבר קבינט המלחמה, השר בני גנץ, התייחס היום (רביעי) להמשך הלחימה ברצועת עזה, להדלפות של מתווה החטופים וליום שבו נהרגו 24 לוחמים ואמר: "מפת השכול של ישראל נצבעה ב-24 הוכחות כואבות למחיר התקומה, ולעוצמתו של צבא העם". גנץ המשיך: "האחריות שלנו, היא שמנפילתם לא יוותר רק גל-עד זיכרון, אלא מעשה. שהלקח של מי שפוגע בנו, יהיה שאנחנו מאוחדים יותר ונחושים יותר מתמיד".

השר התייחס גם ללחימה ברצועת עזה: "צה"ל השלים את כיתור חאן יונס וזו לא הנקודה היחידה שבה אנו נלחמים, ובוודאי לא היעד האחרון". לגבי יתר הגזרות הוסיף: "יש לנו עוד הרבה יעדים והרבה משימות בצפון, ביהודה ושומרון ובזירות נוספות. יש עוד הרבה פעולות שלפנינו".

הצהרת יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ. --, צילום מסך
"יש לנו עוד הרבה יעדים". בני גנץ/צילום מסך, --

השר גנץ עדכן לגבי המאמצים להשבת החטופים מהרצועה ולהדלפות שפוגעות במשפחות ואמר: "אנו עדים להדלפות בנושא שקורעות את המשפחות ואת העם, ופוגעות במאמצים שמושקעים בנושא". החזרת החטופים היא לא רק מטרה עם קדימות בציר הזמן, היא חוב מוסרי של המדינה, והיא לא מחליפה את המחויבות להסיר את האיום של חמאס שלא נרפה ממנה", אמר.

"הרצון להחזיר את החטופים בחיים הוא חלק ממה שהופך אותנו לחברה חפצת חיים שיש בה עבור מה להילחם", אמר גנץ. "אני מבטיח למשפחות החטופים ולציבור כולו, כמו שידענו בעבר לקבל החלטות קשות, נדע לקבל את ההחלטות האלו גם בעתיד אם יהיה מתווה אמיתי על השולחן".

מפגינים למען החזרת החטופים חוסמים את כביש בגין בכניסה לקריה. 22 בינואר 2024. ללא, אתר רשמי
"ההדלפות קורעות את המשפחות ואת העם". הפגנה למען החזרת החטופים. 22 בינואר 2024/אתר רשמי, ללא

"מי שנושא באחריות הם המנהיגים, ולא האולפנים. האחריות רק עלינו. זה המנדט של ממשלת החירום - לקבל הכרעות קשות עם לגיטימציה ציבורית רחבה. בעת הזו, נמשיך להילחם, ונמשיך לפרוץ כל נתיב וכל דרך כדי להחזיר את יקירינו הביתה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully