וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח חברו בתל אביב - עבד בעבר כמאבטח במשרד רה"מ

עודכן לאחרונה: 22.1.2024 / 13:41

החשוד שנעצר אמש לאחר האירוע היה מאבטח חיצוני במשרד לעניינים אסטרטגיים ובמשרד ראש הממשלה, אך פוטר לפני כמה חודשים. הוא לא הועסק על ידי המשרדים עצמם, אלא על ידי חברה חיצונית. במשטרה הסבירו כי הנשק שבו השתמש הוחזק ברישיון שקיבל מחברת האבטחה שבה עבד

חשד לרצח: צעיר נורה למוות בתל אביב/מערכת וואלה!

החשוד ברצח אמש (שבת) במגדלי הצעירים בתל אביב שימש בעבר כמאבטח חיצוני של משרד ראש הממשלה - כך נודע לוואלה. בשלב זה, נסיבות האירוע עוד נחקרות, אך מממצאי החקירה עולה כי הצעירים ששהו בדירה צרכו סמים. במהלך עימות שהתפתח בין דניאל אמינוב, שנורה למוות, לחשוד - האחרון שלף את נשקו וירה בחברו.

במשטרה מסרו כי נשקו של החשוד הוחזק ברישיון השייך לחברת אבטחה במסגרת עבודתו. בעברו, עבד כמאבטח מטעם חברה חיצונית (מודיעין אזרחי) במשרד לעניינים אסטרטגיים וסיים את עבודתו. כמו כן, לפני כשנה הועסק שוב דרך חברה חיצונית כמאבטח בעמדה חיצונית של משרד ראש הממשלה ופוטר לפני כמה חודשים. אולם, בשום שלב לא היה עובד מטעם או רשמי במשרד ראש הממשלה. מאגף ביטחון וחירום במשרד ראש הממשלה נמסר בתגובה: האיש אינו עובד כעת במשרד ראש הממשלה.

החשוד ברצח במגדלי הצעירים ובת זוגו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
החשוד ברצח במגדלי הצעירים ובת זוגו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בתוך כך, במשטרה מסרו הבוקר כי בת זוגו של החשוד, בת ה-19, נעצרה גם כן בתום עדותה. בשלב זה, החשד כנגדה הוא קשירת קשר לביצוע פשע. בחקירתה, טענה כי במהלך הערב הם צרכו סמים שגרמו להם ל"פלשבקים" והזיות. לפי שעה, טרם הוחלט במשטרה אם להביאה לדיון הארכת מעצר בבית משפט. במשטרה סיפרו כי במהלך חיפושים שביצעו בדירה שבה בוצע הירי, נמצאו אלכוהול וסמים קלים.

על פי דיווחים של עדי ראייה, החשוד במעשה עלה במעלית לקומה גבוהה במגדל ברחוב, דפק על דלת ביתו של הקורבן וירה בו למוות. לפי דיווח נוסף, שני זוגות שהו בדירה בעת המעשה. כל הנוכחים ששהו בזירה במהלך הירי, הם ללא עבר פלילי, ואינם מוכרים למשטרה.

עוד בוואלה!

סלובקיה נגד צירוף אוקראינה לנאט"ו: "יוביל למלחמת עולם שלישית"

לכתבה המלאה
דניאל אמינוב. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דניאל אמינוב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
עו"ד טליה גרידיש. באדיבות המצולמים
עו"ד טליה גרידיש/באדיבות המצולמים

מפקד מחוז תל אביב, פרץ עמר, סיפר: "קיבלנו דיווח על ירי בתוך דירה. כוחות משטרה גדולים הגיעו לפה תוך מספר דקות, נכנסו לדירה, בתוך הדירה הבחינו באדם פצוע מירי, ועוד שלושה אנשים שנמצאים איתו יחד בדירה. זה שני זוגות ששהו במקום שם, יש שם קצת שתיית אלכוהול, וכל מני דברים שקרו שם, שמן הסתם נכון לרגע לא ברורים".

הוא הוסיף ששלושת האנשים ששהו בדירה עם הקורבן נמצאים בחקירה. "איתם נברר את כל הפרטים של מה שקרה בדקות שבהן בוצע הירי. מדובר באנשים נורמטיביים. לכאורה אירוע מיותר, אבל נדע יותר אחרי שנברר את הפרטים עם המעורבים".

עו"ד טליה גרידיש, המייצגת את החשוד: "אנחנו רוצים להביע תנחומים למשפחת המנוח זהו אירוע טראגי. אנחנו יכולים לבוא ולומר שהמצב הנפשי של החשוד שאנו מייצגים הוא לא טוב. יש לו אירוע של פוסט טראומה ויד סיפור מורכב מאחוריי האירועים האלה. ביקשנו שימצו את החקירה שיבצעו פעולות חשובות כדי לראות לאן התיק הזה הולך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully