וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בתל אביב: לוחם שחזר מעזה ירה למוות בצעיר

עודכן לאחרונה: 20.1.2024 / 22:56

מותו של הגבר נקבע בזירת המעשה לאחר פעולות החייאה. על פי דיווחים, שני זוגות שהו בדירה שבה בוצע הרצח. אחד הגברים, ששב לא מזמן מהלחימה בעזה, ירה בגבר השני באקדח שהחזיק ברישיון. החשוד במעשה נעצר. ההערכה היא שהרקע למעשה פלילי

חשד לרצח: צעיר נורה למוות בתל אביב/מערכת וואלה!

צעיר כבן 23 שנפצע היום (שבת) מירי בדירה במגדלי הצעירים, בדרך מנחם בגין בתל אביב, מת מפצעיו, לאחר פעולות החייאה. חובש מד"א יובל שיוביץ סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה במקום. הובילו אותנו אל הגבר ששכב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה חודרת בגופו. מיד התחלנו לבצע פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

זירת רצח בתל אביב. 20 בינואר 2024. מד"א
זירת הרצח בתל אביב, 20 בינואר 2024/מד"א
מפקד מחוז תל אביב, פרץ עמר, בזירת הירי. 20 בינואר 2024/דוברות המשטרה

על פי הודעת המשטרה, הרקע למעשה הוא פלילי. מהמשטרה נמסר שהכוחות שהגיעו למקום עצרו חשוד, בן 25 המתגורר בחיפה, שלכאורה ירה לעבר הקורבן בתוך הדירה. על פי דיווחים של עדי ראייה, החשוד במעשה עלה במעלית לקומה גבוהה בבניין רב קומות ברחוב, דפק על דלת ביתו של הקורבן וירה בו למוות. לפי דיווח נוסף, שני זוגות שהו בדירה בעת המעשה. אחד מהגברים, ששב לאחרונה מהלחימה בעזה, ירה בצעיר באמצעות אקדח אישי שהחזיק ברישיון. החשוד היה ככל הנראה מאבטח, והחזיק בנשק במסגרת עבודתו. כל הנוכחים בזירה הם ללא עבר פלילי, ואינם מוכרים למשטרה. שתי הנשים שהיו במקום נלקחו אף הן לחקירה. המשטרה פתחה בחקירה, סגרה את הזירה והיא אוספת ממצאים וראיות.

מפקד מחוז תל אביב פרץ עמר אמר: "קיבלנו דיווח על ירי בתוך דירה. כוחות משטרה גדולים הגיעו לפה תוך מספר דקות, נכנסו לדירה, בתוך הדירה הבחינו באדם פצוע מירי, ועוד שלושה אנשים שנמצאים איתו יחד בדירה. זה שני זוגות ששהו במקום שם, יש שם קצת שתיית אלכוהול, וכל מני דברים שקרו שם, שמן הסתם נכון לרגע זה לא ברורים".

הוא הוסיף ששלושת האנשים ששהו בדירה עם הקורבן נמצאים בחקירה. "איתם נברר את כל הפרטים של מה שקרה בדקות שבהן בוצע הירי. מדובר באנשים נורמטיביים. לכאורה אירוע מיותר, אבל נדע יותר אחרי שנברר את הפרטים עם המעורבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully