וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת זוגו של החשוד ברצח במגדלים בת"א נעצרה: "צרכו סמים שגרמו להזיות"

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 21:37

בתום עדותה, המשטרה עצרה את הצעירה, בת ה-19, בחשד לקשירת קשר לביצוע ירי - בשלב זה טרם הוחלט האם להביאה לדיון בהארכת מעצרה בבית המשפט. בן זוגה החשוד: בן 26 מחיפה, שחזר לאחרונה מהלחימה בעזה - יובא היום לדיון בהארכת מעצרו

חשד לרצח: צעיר נורה למוות בתל אביב/מערכת וואלה!

בת זוגו של החשוד ברצח חברו בתל אביב, בת 19, נעצרה לאחר שנלקחה לחקירה במשטרה - כך מסרו הבוקר (ראשון) במשטרה והוסיפו כי החשד כנגדה בשלב זה הוא קשירת קשר לביצוע פשע. בחקירתה, טענה הצעירה כי במהלך הערב הם צרכו סמים שגרמו להם לפלשבקים והזיות, ובעקבות עימות שהתפתח - בן זוגה שלף אקדח שהיה ברשותו וירה בחברו הטוב.

צעיר בן 23 נורה למוות אמש בדירה במגדלי הצעירים שבדרך מנחם בגין בעיר. במשטרה מסרו שהכוחות שהגיעו למקום עצרו חשוד, בן 26 שחזר לאחרונה מהלחימה בעזה ומתגורר בחיפה - היום הוא הובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב. עוד מסרו במשטרה כי מצאו בדירה אלכוהול וסמים קלים.

בפתח הדיון אם הנרצח צעקה לעבר החשודים: "רוצח אחד לקחת אותו הוא היה סטודנט, היה לי בן אחד ולקחת אותו". בית המשפט הורה על צו איסור פרסום בעניין שמם של החשודים, תמונותיהם ופרטים מזהים למשך שבוע. עו"ד טליה גרידיש, שמייצגת את החשוד, טענה כי הוא מעורער בנפשו, לא מאוזן, ביקש פסיכולוגית והוא לא אכל ולא ישן מעל 24 שעות. נציג המשטרה לא אישר זאת.

אמו של הנרצח צועקת על החשודים בבית המשפט, 21 בינואר 2024. ארז הראל
אמו של הנרצח בבית המשפט/ארז הראל
החשוד ברצח במגדלי הצעירים בתל אביב, בדיון בבית המשפט, 21 בינואר 2024. ארז הראל
החשוד ברצח/ארז הראל

עו"ד יהודה פריד, שמייצג את החשודה, מסר כי בת זוגו של החשוד ברצח ישנה בזמן הירי: "החשודה נחקרה בעדות פתוחה אולם בשל שינוי גרסאות של אנשים בעלי עניין היא משום מה נעצרה. החשודה עקבית בגרסתה. כנראה היה שם סם מסויים שנלקח והשפיע עליה בצורה מסוימת. היא התעוררה לקולות הירי. יצאה וראתה שבוצע עוד ירי במסדרון אחרי הסיפור. ירדה ויזמה כמו כל אזרחית טובה - הגיעה ללובי וביקשה מהשומר להזמין אמבולנס ומשטרה למרות שניסו להניע אותה מכך. מדובר בעדויות שמאוד קל באמצעות מצלמות אבטחה ועדות איש הלובי לאמת אותם".

על פי הודעת המשטרה אמש, הרקע למעשה הוא ככל הנראה פלילי. על פי דיווחים של עדי ראייה, החשוד במעשה עלה במעלית לקומה גבוהה בבניין רב קומות ברחוב, דפק על דלת ביתו של הקורבן וירה בו למוות. לפי דיווח נוסף, שני זוגות שהו בדירה בעת המעשה. אחד מהגברים, ששב לאחרונה מהלחימה בעזה, ירה בצעיר באמצעות אקדח אישי שהחזיק ברישיון.

החשודה במעורבות ברצח במגדלי הצעירים בתל אביב, בדיון בבית המשפט, 21 בינואר 2024. ארז הראל
זוגתו של החשוד ברצח/ארז הראל
זירת רצח בתל אביב. 20 בינואר 2024. מד"א
זירת רצח בתל אביב. 20 בינואר 2024/מד"א

החשוד היה ככל הנראה מאבטח, והחזיק בנשק במסגרת עבודתו. כל הנוכחים בזירה הם ללא עבר פלילי, ואינם מוכרים למשטרה. שתי הנשים שהיו במקום נלקחו אף הן לחקירה - אחת מהן כאמור נעצרה בתום חקירתה.

מפקד מחוז תל אביב, פרץ עמר, סיפר: "קיבלנו דיווח על ירי בתוך דירה. כוחות משטרה גדולים הגיעו לפה תוך מספר דקות, נכנסו לדירה, בתוך הדירה הבחינו באדם פצוע מירי, ועוד שלושה אנשים שנמצאים איתו יחד בדירה. זה שני זוגות ששהו במקום שם, יש שם קצת שתיית אלכוהול, וכל מני דברים שקרו שם, שמן הסתם נכון לרגע לא ברורים".

זירת רצח בתל אביב. 20 בינואר 2024. מד"א
זירת רצח בתל אביב. 20 בינואר 2024/מד"א

הוא הוסיף ששלושת האנשים ששהו בדירה עם הקורבן נמצאים בחקירה. "איתם נברר את כל הפרטים של מה שקרה בדקות שבהן בוצע הירי. מדובר באנשים נורמטיביים. לכאורה אירוע מיותר, אבל נדע יותר אחרי שנברר את הפרטים עם המעורבים".

חובש מד"א יובל שיוביץ סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה במקום. הובילו אותנו אל הגבר ששכב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה חודרת בגופו. מיד התחלנו לבצע פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully