וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיינו של אברהם מונדר: "לממשלה לא אכפת מחיי החטופים ומסכנת אותם"

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 9:21

שחר, אחיינו של החטוף אברהם מונדר התראיין ב-103fm על התנהלות הממשלה בסוגיית החטופים: "הוכרענו ב־7 באוקטובר, אין לנו ברירה אלא להיכנע". על המשא ומתן לעסקה: "לפי מה שאנחנו יודעים יש הצעות שלא מתקדמות. עוד ועוד ימים, החטופים הולכים ונגמרים"

מטה משפחות החטופים במחאה מול בית ראש הממשלה בקיסריה/מטה המשפחות

שחר מור, אחיינו של החטוף אברהם מונדר בן ה־79 ובן דודה של קרן מונדר ששבה מהשבי עם בנה אוהד, שוחח עם ענת דוידוב ואודי סגל ב־103fm והסביר מדוע משפחות החטופים החליטו להגביר את הלחץ על הממשלה לטובת עסקה לשחרורם.

"לממשלת ישראל לא באמת אכפת מחיי החטופים ומסכנת את חייהם בכל יום שעובר", אמר. "הוכרענו ב־7 באוקטובר, אין לנו ברירה אלא להיכנע. צה"ל בעצמו אומר שלא השיג את המטרות, לקרוא לניצחון זה מיותר - עכשיו צריך לעשות מהלך אנושי. התחושות קשות מאוד".

אברהם מונדר שנחטף לעזה ומשפחתו. באדיבות המשפחה
"לממשלה לא אכפת מחיי החטופים". אברהם מונדר שנחטף לעזה יחד עם משפחתו/באדיבות המשפחה

שחר הוסיף למתוח ביקורת על התנהלות הממשלה: "לפי מה שאנחנו יודעים יש הצעות שלא מתקדמות וכולם אומרים לנו 'הכדור בסופו של דבר מגולגל לממשלת ישראל'. המחיר ידוע, לא נוח לה לשלם אותו והיא מקווה שהבעיה תיפתר מאליה ולמען האמת יש משהו בזה".

הפגנת משפחות החטופים בדרישה לשחרורם, הקריה, 15 באוקטובר 2023. ראובן קסטרו
"עוד ימים ועוד ימים, חטופים הולכים ונגמרים". הפגנת משפחות החטופים, 15 באוקטובר 2023/ראובן קסטרו

"עוד ימים ועוד ימים, חטופים הולכים ונגמרים. אנחנו יודעים שיש עסקאות על השולחן. בגלל שאתם לא יכולים לוותר על החלום הרטוב הזה של לחסל את סינוואר, אז 136 אנשים נשארים בכלא? שמענו נציגים של משפחות חטופים שהפגינו מול ביתו של רה"מ שמכנים אותו סינוואר, ההקבלה כבר מגיעה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully