וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקר בן שנתיים כדי לנקום בדודתו: בן 35 מואשם ברצח של הפעוט בלוד

עודכן לאחרונה: 14.1.2024 / 11:16

כתב אישום הוגש נגד אפי סיונב, לאחר שדקר את עילאי קירושין 4 פעמים בראשו ובחזה. מהחקירה עלה כי הנאשם החליט לדקור את בן השנתיים, אחרי שדודתו עיצבנה אותו. בנובמבר האחרון הוא פגש אותה יחד עם אחותה ובנה, וחודש לאחר מכן זיהה את האם בפארק והחליט לדקור את הפעוט

יקטרינה וולדיסלב קירושין, הוריו של עילאי בן השנתיים שנדקר למוות בלוד/ארז הראל

הפרקליטות הגישה הבוקר (ראשון) כתב אישום נגד אפי סיונב בן ה-35, שדקר למוות את עילאי קירושין בן השנתיים בלוד. על פי האישום, סיונב רצח את הפעוט, כדי לנקום בדודתו, אלנה בריקמן. לכן, הוא מואשם ברצח בנסיבות מחמירות. במהלך החקירה עלו טענות שמדובר במעשה נקמה, אך הפרטים על הנסיבות והמניע הובאו לראשונה בכתב האישום.

תחילה פגש סיונב את בריקמן כשהגיעה לפני כמה חודשים לחנות שבה עבד על מנת לרכוש מגן מסך, היא התמהמה ברכישה ובכך הרגיזה אותו. הוא כינה אותה "לקוחה קשה" ו"גויה". למחרת חזרה אלנה לחנות והתלונה על סיונב בפני בעל החנות על התנהגותו. לאחר מכן, בספטמבר האחרון הגישה בריקמן תלונה במשטרה, בעקבות תצלומי איבר מין זכרי שנשלחו לטלפון הנייד שלה, ובחקירה עלה כי סיונב הוא חשוד אפשרי ולכן נחקר באזהרה.

אפי סיונב, שנאשם ברצח של עילאי קירושין ברגע ההשתלטות עליו אחרי הדקירה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מעצרו של סיונב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בחודש נובמבר האחרון, כשבריקמן חזרה לחנות, סיונב נתן לה פתק עם מספר תעודת הזהות שלו ומספר תיק החקירה, ודרש ממנה לבטל את התלונה. כחודש אחרי, כשנתקל באלנה כשהיתה יחד עם אחותה קטרינה ובנה הפעוט, ביקש ממנה להחזיר לו את הפתק עם פרטי תעודת הזהות ומספר התיק, והיא השיבה שתעשה זאת.

בעקבות האירועים הללו, החליט סיונב לנקום באלנה. בחודש שעבר זיהה סיונב את קטרינה מטייל עם חברתה וילדיהם בפארק בלוד, הוא הבין שעילאי קשור לבריקמן והחליט לרצוח אותו. הנאשם הלך לרכבו לקח סכין ועקב אחרי האמהות. בשלב מסוים, קטרינה נכנסה למרכול בזמן שחברתה המתינה בכניסה עם התינוקות בעגלות, אז ניגש סיונב לחברה ושאל אותה מי מהתינוקת הוא בנה של קטרינה, שלף את הסכין ודקר אותו ארבע פעמים בחזה, בפניו ובראשו.

עוד בוואלה!

אמו של סמל רון שרמן, שגופתו חולצה מעזה: "אנחנו לא יודעים ממה הוא מת"

לכתבה המלאה
עילאי קירושין בן השנתיים שנדקר למוות בלוד. 29 בדצמבר 2023. באדיבות המשפחה
עילאי קירושין שנרצח/באדיבות המשפחה

חברתה של קטרינה ניסתה למנוע מסיונב לדקור את הפעוט, משכה אותו והפילה אותו לרצפה, תוך שהוא פוגע בעגלה של בתה התינוקת, שנפלה מהעגלה. עובר אורח שהיה במקום התנפל על סיונב והשתלט עליו עד שהגיעה המשטרה. עילאי הובהל לבית החולים וזמן קצר לאחר מכן נקבע מותו.

הנאשם נמצא בשלב זה במעצר רגיל, שכן הוא נמצא כשיר לעמוד לדין בעקבות הממצאים שעלו מהחקירה. עם זאת, ההחלטה עשויה להשתנות בהמשך לאשפוז בכפייה, בהתאם לחוות דעת שתוגש על ידי הפסיכיאטר המחוזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully