וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: עילאי קירושין בן השנתיים הוא הפעוט שנדקר למוות אתמול בלוד

עודכן לאחרונה: 29.12.2023 / 12:44

קירושין הותקף כששכב בעגלה שעמד ליד אמו מחוץ למכולת. על פי החשד, הדוקר, תושב העיר בן 35, חווה התקף פסיכוטי - מעצרו הוארך ב-13 ימים. לטענת הסניגורים, הייתה לחשוד היכרות מוקדמת עם משפחתו של הפעוט - אך במשטרה שוללים זאת. "טרגדיה נוראית"

בווידאו: פעוט בן שנתיים נדקר למוות בלוד/ארז הראל

עילאי קירושין בן השנתיים הוא הפעוט שנדקר אתמול למוות על ידי גבר בן 35 בלוד - כך הותר היום (שישי) לפרסום. הלווייתו תיערך ב-12:30 בבית העלמין גני אסתר בראשון לציון.

מותו של קירושין שנדקר אתמול ברחוב חללי אגוז בלוד, נקבע לאחר שהובהל לבית החולים אסף הרופא על ידי צוות מד"א. המשטרה עצרה חשוד במעשה, תושב העיר. הרקע והנסיבות בבדיקה. מחקירה ראשונית עלה כי בן השנתיים שכב בעגלה שעמדה סמוך לאמו מחוץ למכולת, כשהחשוד הגיע ודקר אותו בראשו בסכין. במשטרה חושדים שמדובר בהתקף פסיכוטי שנבע ממצבו הנפשי של בן ה-35. אנשים רבים מקום ניסו להפריד ולהדוף אחורה את החשוד, שהפיל את הסכין מתחת לרכב שחנה ברחוב.

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך ב-13 ימים את מעצרו של החשוד ברצח, והורה לשלוח אותו לבחינת מצבו אצל הפסיכיאטר המחוזי. במהלך החקירה הודה בן ה-35 במעשה. החשוד הגיע לבית המשפט חבול בפניו, מאחר שקיבל מכות מעוברי אורח שחשבו שהוא מחבל בזמן האירוע. "מדובר פה על טרגדיה נוראית. זה אירוע קשה ומצער מאוד", אמר בדיון עורך הדין ירון גיגי שמייצג את החשוד.

עילאי קירושין בן השנתיים שנדקר למוות בלוד. 29 בדצמבר 2023. באדיבות המשפחה
עילאי קירושין בן השנתיים שנדקר למוות בלוד. 29 בדצמבר 2023/באדיבות המשפחה

גיגי טען בדיון כי קיימת היכרות מוקדמת בין החשוד למשפחתו של קירושין, ובעבר דודתו של הפעוט אף הגישה נגדו תלונה במשטרה. עם זאת, במשטרה שוללים זאת וטוענים כי הדקירה לא בוצעה ממניע קודם, אלא רק לאחר שהחשוד הגיע למקום וראה את קירושין.

"ההגנה לא מקלה בראש בטרגדיה הזאת, אך יש סימנים רבים המחייבים בדיקה של מצבו הנפשי של החשוד, שלמיטב הבנתי ולהתרשמותי היא מעורערת", טען, והוסיף: "הוא מושפע ממחשבות שווא קשות, שומע קולות שונים ורואה דמויות שמנחות אותו לפעול כפי שפעל. אני בספק לגבי בוחן המציאות שלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
פעוט בן שנתיים נדקר למוות, לוד, 28 בדצמבר 2023. ארז הראל
פעוט בן שנתיים נדקר למוות, לוד, 28 בדצמבר 2023/ארז הראל
תיעוד מעצר החשוד בדקירה הפעוט בלוד. 28 בדצמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תיעוד מעצר החשוד בדקירה הפעוט בלוד. 28 בדצמבר 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לאחר מעצרו, החשוד נלקח לטיפול ובחינה רפואית בבית חולים שמיר-אסף הרופא והמרכז לבריאות נפש באר יעקב. רס"מ ליאור פולק, נציג המשטרה, טען בדיון שבכוונת היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב שפלה לבצע עוד פעולות חקירה רבות וביניהן חקירת קרובי משפחתו ובחינת מצבו הרפואי והנפשי של החשוד.

חובש מד"א משה גלבשטיין וחובשי רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א מנדי אמיתי ועבד עיסאוי שהגיעו לזירה סיפרו כי ראו את התינוק מחוסר הכרה. "מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה שכללו עצירת דימומים", שחזרו. "תוך כדי הטיפול הרפואי העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו אנוש תוך כדי פעולות החייאה".

משה, תושב השכונה שהיה עד לאירוע, שחזר בשיחה עם וואלה את המקרה: "נכנסתי לסופר ואחרי כמה שניות פתאום שמעתי צעקות. רצתי החוצה וראיתי גבר שהשתלט על החשוד, ושם לו ברך על הצוואר בשביל להחזיק אותו. אנשים חשבו שזה היה פיגוע וניסו לתקוף אותו פיזית ואני מנעתי מהם, ראיתי את הפנים שלו והבנתי שזה לא פיגוע. אנשים ברחוב רוקנו לו את הכיס וראיתי את הכרטיס אשראי שלו והבנתי שזה שם יהודי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully