וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: פעוט בן שנתיים נדקר למוות בלוד

עודכן לאחרונה: 28.12.2023 / 13:13

הפעוט נמצא ברחוב חללי אגוז בעיר ופונה לבית החולים תוך פעולות החייאה, שם נקבע מותו חשוד במעשה - שאינו קרוב משפחתו - נעצר סמוך לזירה. בהמשך היום הוא יובא לדיון בבקשה להאריך את מעצרו לצד בקשת אבחון גורמי מקצוע

בווידאו: פעוט בן שנתיים נדקר למוות בלוד/ארז הראל

פעוט בן שנתיים נדקר היום (חמישי) למוות ברחוב חללי אגוז בלוד. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ראשוני ופינה אותו לבית החולים שמיר אסף הרופא תוך פעולות החייאה, שם נקבע מותו. המשטרה הגיעה למקום ועצרה חשוד במעשה, הרקע והנסיבות בבדיקה. המשטרה עדכנה כי אין קשר משפחתי בין הפעוט לחשוד, לאחר שתחילה פורסם כי הדוקר הוא האבא. עוד נמסר כי החשוד הועבר לחקירה ובהמשך היום יובא לדיון בבקשה להאריך את מעצרו לצד בקשת אבחון גורמי מקצוע.

מחקירה ראשונית עולה כי בן השנתיים שכב בעגלה שעמדה סמוך לאמו מחוץ לסופר. לפתע הגיע החשוד, תושב לוד בן 35, ודקר אותו בראשו בסכין. במשטרה חושדים שמדובר בהתקף פסיכוטי שנבע ממצבו הנפשי של החשוד. בשלב זה, אנשים רבים ברחוב ניסו להפריד ולהדוף אחורה את החשוד, שהפיל את הסכין מתחת לרכב שחנה ברחוב.

פעוט בן שנתיים נדקר למוות, לוד, 28 בדצמבר 2023. ארז הראל
זירת הדקירה בלוד/ארז הראל
פעוט בן שנתיים נדקר למוות, לוד, 28 בדצמבר 2023. ללא, אתר רשמי
הסכין של החשוד בדקירה/אתר רשמי, ללא

פרמדיק מד"א משה גלבשטיין וחובשי רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א מנדי אמיתי ועבד עיסאוי שהגיעו לזירה סיפרו כי ראו את התינוק מחוסר הכרה. "מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה שכללו עצירת דימומים", שחזרו. "תוך כדי הטיפול הרפואי העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו אנוש תוך כדי פעולות החייאה".

משה, תושב השכונה שהיה עד לאירוע, שחזר בשיחה עם וואלה את המקרה: "נכנסתי לסופר ואחרי כמה שניות פתאום שמעתי צעקות. רצתי החוצה וראיתי גבר שהשתלט על החשוד, ושם לו ברך על הצוואר בשביל להחזיק אותו. אנשים חשבו שזה היה פיגוע וניסו לתקוף אותו פיזית ואני מנעתי מהם, ראיתי את הפנים שלו והבנתי שזה לא פיגוע. אנשים ברחוב רוקנו לו את הכיס וראיתי את הכרטיס אשראי שלו והבנתי שזה שם יהודי.

פעוט בן שנתיים נדקר למוות, לוד, 28 בדצמבר 2023. ארז הראל
זירת הדקירה בלוד/ארז הראל

"אחר כך ראיתי את הילד עם דקירות בצוואר שוכב לו בעגלת תינוק, ראיתי ולא ידעתי מה לעשות. מצד אחד אתה יודע שאתה צריך לעזור ולחסום דם, מצד שני פחדתי להזיק לו ולפגוע בטעות. מיד התקשרתי למשטרה ולמד"א, בגלל שאני מאבטח במקצוע שלי ידעתי את מי להזמין", סיפר. "ראיתי בני משפחה של התינוק בזירה ואנשים בכו והתעלפו. אנחנו שכונה קטנה ואנשים מכירים אחד את השני ויש פה הרבה אימהות אז כולם לקחו את זה אישית. רופא ממוצא ערבי ניסה להציל אותו, זו תמונה יפה במציאות של היום".

יאיר רביבו, ראש עיריית לוד מסר אחרי האירוע: "טרגדיה היום בלוד. בחור צעיר, מעורער בנפשו, שטען ששמע קול מסתורי מדבר אליו, יצא בריצת אמוק, אל עבר עגלת תינוק במרכז המסחרי בשכונת גני אביב, ולעיני אימו דקר אותו למוות. החשוד נעצר מיד. מדובר בטרגדיה נוראית ואנו מלווים את המשפחה, שעלתה רק השנה לארץ מחבר העמים, בשעה הקשה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully