וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של סמל רון שרמן, שגופתו חולצה מעזה: "אנחנו לא יודעים ממה הוא מת"

עודכן לאחרונה: 14.1.2024 / 9:29

ד"ר מעיין שרמן, אמו של רון שנחטף לעזה וגופתו הושבה לישראל, התראיינה ל-103FM והסבירה כי עדיין לא קיבלה פרטים לגבי מותו של בנה. "בסרטונים שהופצו מבוקר החטיפה הוא נראה יוצא ברגל לכיוון עזה בריא ושלם. כשהגופה הגיעה מאוד הופתענו, מבחינת הצבא הסיפור נסגר"

הרמטכ"ל: "צה"ל כפוף לדרג המדיני, אך ההחלטה על התחקיר היא צורך מבצעי"/ניב אהרונסון

ד"ר מעיין שרמן, אמו של רון שרמן, חייל שנחטף לעזה וגופתו הושבה לישראל, שוחחה הבוקר (ראשון) עם ענת דוידוב ואודי סגל ב-103FM, ושיתפה בכאב כי עדיין לא קיבלה פרטים לגבי מותו של בנה. "רון דיבר איתנו ב-7 באוקטובר החל משש וחצי בבוקר עד לרגע שהוא נחטף. הוא בעצם אמר לנו גם שהוא נחטף בווטסאפ. אחר כך קיבלנו סרטונים של חמאס שרואים אותו יוצא ברגל בריא ושלם, לא ירוי, לכיוון עזה עם עוד שני חברים שלו. ברגע הזה היה סוג של הקלה כי אמרנו 'אוקיי, הוא נחטף חי, בוודאי ישמרו עליו'", סיפרה.

לדבריה, "אני חושבת שהוא בין הבודדים שממש צילמו אותם בהתחלה. אני חושבת שהם השלישייה הראשונה שנחטפה. אנחנו דיווחנו לצה"ל על החטיפה בשעה 7:10 ואף אחד לא האמין לנו. בשעה 7:10 הוא ממש הודיע לנו שחוטפים אותו".

רון שרמן שנרצח בשבי חמאס. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"אנחנו דיווחנו לצה"ל על החטיפה. אף אחד לא האמין לנו". רון שרמן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מה קיבלתם מדובר צה"ל?
"כלום. לאורך כל התקופה שהוא היה חטוף קיבלנו הודעות שהסברה הייתה שהוא בחיים. גם נורא עודדו אותנו שאם יש מישהו שיש סיכוי שהוא באמת יישמר זה הוא כי הוא באמת נחטף לא ירוי ונראה בריא ושלם בסרטונים, וכשהגופה הגיעה מאוד הופתענו. היו פה שני אלופים אצלנו בשבעה שאמרו לנו שהם מאוד הופתעו שהגופות שהגיעו הן של רון וניק שנחטף ביחד איתו. כמו שאנחנו הרגשנו באותו רגע, הסיפור נסגר מבחינת הצבא. נרצח וזהו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
החיילים רון שרמן וניק בייזר שנרצחו בשבי חמאס, 15 בדצמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
החיילים רון שרמן וניק בייזר שנרצחו בשבי חמאס, 15 בדצמבר 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שרמן ציינה כי היא לא קיבלה הסבר על מותו של בנה: "לא קיבלנו שום מידע מעבר לזה. אני סירבתי לנתיחה של הגופה שלו למרות שהם הציעו לי כי אמרתי 'אם הוא נרצח, אני באמת לא רוצה לדעת באיזו דרך הוא נרצח'. מאוד חששתי לשמוע סיפורי אימים על הממצאים. המשפחה של החבר כן ביקשה נתיחה. אחרי שבועיים קיבלנו הודעה מהפתולוג שבדק את הגופה, הוא לא ניתח אותה, אבל הוא בדק את הגופה ואמר שלא היה עליה שום פגיעות חיצוניות, לא מכות, לא היו שום שברים, לא סימני חניקה, אין סיבת מוות בגופה. ברור ממה הוא לא מת, הוא לא מת לא מהפצצות צה"ל ולא מירייה. ממה הוא מת? אנחנו לא יודעים".

"הסברה שלי, היות וגם אני רופאה במקצועי, אמנם וטרינרית, אבל אני יכולה לחשוב על שתי אופציות יחידות שאין שום סימנים חיצוניים על גופם, זה או מחסור בחמצן או מחסור במים. אני מאמינה שהמחבלים חוסלו או שברחו והם פשוט ננטשו שם בתוך חדר נעול. קשה לי לחשוב על משהו אחר. אף אחד לא בא לחלץ אותם, אף אחד לא ידע שהם שם", סיכמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully