וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואטורי ממשיך בקו: לשרוף את עזה. אין שם חפים מפשע, לחסל את מי שנשאר

עודכן לאחרונה: 10.1.2024 / 11:22

הח"כ מהליכוד שעורר סערה לאחר שכתב בעבר ש"צריך לשרוף את עזה", חזר על ההתבטאות ברדיו קול ברמה. הוא אף הוסיף כי הוא עומד מאחוריה, למרות שדבריו עלולים לשמש כחומר לתביעה נגד ישראל בהאג, ואחרי שהיועמ"שית גילתה כי התבטאויות מהסוג הזה נבחנות על ידי גורמי האכיפה

בווידאו:ח"כ ניסים ואטורי שאל את אילון מאסק מדוע הוא חסם אותו בטוויטר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

ח"כ ניסים ואטורי (הליכוד) המשיך גם הבוקר (רביעי) בהתבטאויות החריפות נגד אזרחים חפים מפשע ברצועה עזה, שלפי ההערכות ישמשו את התביעה נגד ישראל בבית הדין הבינלאומי בהאג. "צריך לשרוף את עזה, לא נשארו שם חפים מפשע. צריך לחסל את מי שנשאר", אמר ואטורי בראיון ברדיו קול ברמה.

ואטורי, שחשבונו בטוויטר נחסם בחודש שעבר לאחר שכתב כי "צריך לשרוף את עזה", התראיין בנושא לאחר שאתמול היועמ"שית ופרקליט המדינה הוציאו הודעה בה נכתב כי "התבטאויות שיש בהן כדי לקרוא, בין היתר, לפגיעה מכוונת באזרחים בלתי מעורבים, נוגדות את המדיניות הנוהגת ועלולות להוות עבירות פליליות, לרבות עבירות הסתה. בימים אלה מצויים מספר מקרים בבחינה של גורמי אכיפת החוק".

ניסים ואטורי. יונתן זינדל/פלאש 90, עיבוד תמונה
"אי אפשר שנהיה יפי נפש ונגיד 'אוי יש שם חפים מפשע'". ואטורי/עיבוד תמונה, יונתן זינדל/פלאש 90

ואטורי לא התנצל על הדברים ואף הוסיף ואמר כי "עדיף לשרוף ולהוריד בניינים מאשר שחיילים ייפגעו". הוא השווה את מעשי חמאס ביישובי העוטף ב-7 באוקטובר: "העם רוצה לקום ולהגן על ילדיו ממעשי שואה כאלה. חייב עם כל האמוציות לבוא ולהיכנס בכל הכוח, וזה מה שעשינו. להיכנס ולקרוע אותם. אין פה מחשבה, אין שיקול דעת. שחיילים של צה"ל לא יחשבו לשנייה וייפגעו בגלל שאנחנו צריכים להיות הומאניים. בצפון הרצועה פינינו את כולם, נשארו מאה אלף, לא חושב שיש שם עכשיו חפים מפשע. לא עכשיו ולא כשאמרתי את הדברים".

ואטורי סיכם: "אין לי רחמים על אנשים כאלה, בטח לא במלחמה כשחיילים נופלים כדי להגן על המולדת. אי אפשר שנהיה יפי נפש בבית ונגיד 'אוי, יש שם חפים מפשע' - אם יש שם חף מפשע אנחנו יודעים עליו. מי שנשאר שם צריך לחסל אותו, אין לי ספק".

ואטורי התייחס בדבריו גם לתביעה בהאג: "אשרינו שזכינו להיות נתבעים בהאג. אנחנו נתבעים על אמירות בזמן שהם רוצחים ילדים ונשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully