וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאות לרצח, אונס ושבח למחבלים: מורים של אונר"א חגגו את 7 באוקטובר

עודכן לאחרונה: 10.1.2024 / 9:52

על פי תחקיר של ארגון "UN Watch", המורים שעובדים בארגון הסיוע של האו"ם, שיתפו קריאות שמחה בקבוצת טלגרם מקצועית שבה הם חברים בעקבות המתקפה של חמאס. "גיבורים - קיבלו חינוך טוב"

לוחמי צוות הקרב של חטיבת יפתח (11) בשיתוף פעולה עם כוחות שריון, מודיעין והנדסה, פשטו על תשתיות טרור במרחב שג'עייה, במטרה לאתר ולהשמיד פירי מנהרות של ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני./דו"צ
הגדר בין ישראל לעזה לאחר הפריצה 07 באוקטובר 2023. Abed Rahim Khatib, פלאש 90
המורים קראו למחבלי חמאס שביצעו את מעשי האונס והרצח "גיבורים". הגדר בין ישראל לעזה שנפרצה/פלאש 90, Abed Rahim Khatib

ארגון "UN Watch", ששם לעצמו למטרה לפקח על פעילות האו"ם, פרסם הלילה (רביעי) תחקיר, לפיו 20 מורים של אונר"א חגגו את טבח 7 באוקטובר בקבוצת טלגרם שבה הם חברים. תחקיר הארגון מצא כי המורים קראו למחבלי חמאס שביצעו את מעשי האונס והרצח "גיבורים" ושיבחו אותם על "החינוך הטוב שקיבלו". המורים שיתפו גם תמונות של נרצחים ושל בני ערובה, שלוו בקריאות לרצח, אונס ועינויים.

על פי התחקיר, קבוצת הטלגרם שבה פורסמו דברי השבח האלו, היא קבוצה מקצועית שנפתחה במטרה להעביר לוחות זמנים, חומרי לימוד ומידע חשוב בין מורי ארגון הסיוע של האו"ם. אחד המורים בקבוצה, וואסים אולא, שיתף סרטון אלים ממתקפת חמאס, רגע אחרי שעדכן את חברי הקבוצה כי "המשכורות ישולמו ביום ראשון". הלל נוייר, מנכ"ל הארגון UN Watch, אמר: "מדובר בהסתה לטרור ג'יהאדיסטי מצד מורי אונר"א".

מחבלים עזתים מעל טנק צהלי חוצים מרצועת עזה אל ישראל 07 באוקטובר 2023. Abed Rahim Khatib, פלאש 90
""מדובר בהסתה לטרור ג'יהאדיסטי מצד מורי אונר"א". מחבלים עזתים מעל טנק צה"לי/פלאש 90, Abed Rahim Khatib

מתחילת המלחמה עלו טענות רבות נגד אונר"א ושיתוף הפעולה עם מחבלים חמאס. בין היתר נטען כי המחבלים גונבים סיוע הומניטרי מהארגון, בעוד אנשיו מעלימים עין. כמו כן, במהלך התמרון הקרקעי ברצועה נמצאו נשק ותחמושת נמצאו בתוך שקים של אונר"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully