וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי כהן למשפחות החטופים: "תמשיכו להפגין - יש להפעיל לחץ להשבתם"

עודכן לאחרונה: 5.1.2024 / 23:37

ראש המוסד לשעבר, שנמצא בקשר עם המשפחות, משדר מסר הפוך מזה שמושמע לא פעם בממשלה ושלוחותיה - לפיו הפעלת לחץ על הממשלה בעניין השבת החטופים עלול לחזק את חמאס. כך, בפרסום חדשות 12. לפני יומיים איימו המשפחות: "מקווים שלא נצטרך לנקוט בצעדים חריגים"

בווידאו: הנואמים בעצרת לשחרור החטופים בתל אביב: "אל תשכחו אותם, אל תחזרו לשגרה" 30.12.23/גלעד פירסט

ראש המוסד לשעבר, יוסי כהן, חיזק השבוע את פעולות משפחות החטופים, עמן הוא נמצא בקשר. "תמשיכו להפגין מול הקבינט והממשלה. צריך להפעיל לחץ להשבת החטופים", אמר בשיחת זום שניהל עמן, כחלק מאלו שהוא מבצע עמן כחלק מליוויו. כך לפי פרסום חדשות 12.

כהן משמיע מסר הפוך מזה שמושמע לא פעם בממשלה ושלוחותיה - לפיו הפעלת לחץ על הממשלה בעניין השבת החטופים עלול לחזק את חמאס. לפני יומיים, איימו המשפחות תוך דרישה לפגישה עם קבינט המלחמה: "מקווים שלא נצטרך לנקוט בצעדים חריגים כדי שיסכימו לדבר איתנו".

"הדרישה לפגישה מגיעה על רקע סיום הפסקת האש והחזרה ללחימה, המחייבות עדכון של משפחות החטופים באופן מיידי, ועל רקע העדויות המחרידות של אלו שחזרו משבי החמאס המבהירות כי הזמן הולך ואוזל להצלת אלו שנותרו שם", ציינו המשפחות בדרישתן.

ראש המוסד, יוסי כהן במהלך השתתפותו בכנס הסייבר אוניברסיטת תל-אביב 24 ביוני 2019. -, פלאש 90
"תמשיכו להפגין מול הקבינט". ראש המוסד לשעבר, כהן/פלאש 90, -

הבוקר, הפגינו משפחות החטופים בראש העין מול בתיהם של השרים בני גנץ ומירי רגב, שיצאו לפגוש אותן. שרת התחבורה אמרה: "לפעמים הזווית שלכם והזווית שמוצגת בטלוויזיה היא לא הזווית שנאמרת ומדוברת בקבינט - לא את הכול אתם יודעים. לצערי יש הרבה מאוד דיבורים, והרבה מאוד ברברת שמכניסה את המשפחות ללחץ וחרדה".

נעם דן, קרובת משפחתו של עופר קלדרון שמוחזק בשבי חמאס, אמרה כי "העובדה היא ש-91 יום הלכנו איתכם ו-91 יום הם לא נמצאים איתנו. איך את מסבירה את זה?. רגב ענתה: "החזרנו חלק מהם. אם לא היה תמרון בהתחלה, לא היינו מצליחים". יו"ר המחנה הממלכתי אמר למשפחות כי החזרת החטופים נמצאת ב"ראש סולם העדיפויות".

עוד בוואלה!

הדס קלדרון, שבניה חזרו מהשבי: "המשפט הראשון שאמרו לי - 'אמא לא ידענו שאת חיה'"

לכתבה המלאה
מירי רגב מול נציגי משפחות החטופים בראש העין

5 בינואר 2024. רוני שפירא, אתר רשמי
"ברברת שמכניסה את המשפחות ללחץ וחרדה". רגב/אתר רשמי, רוני שפירא

מטעם המשפחות נמסר: "אנחנו קוראות הבוקר לשר בני גנץ לעשות את הדבר שלשמו הצטרף לקבינט - להציל את חיי החטופים. עליו לעשות זאת בכל מחיר ובכל דרך, גם אם זה כולל את עצירת הלחימה. חיי קרובנו נמצאים בסכנה יומיומית ולממשלת ישראל יש את המחויבות והיכולת להציל אותם, לפני שיהיה מאוחר מידי ולא יישאר את מי להציל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully