וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות החטופים הפגינו מול בתי שרים - גנץ חיבק, רגב הדפה: "לא הכול אתם יודעים"

עודכן לאחרונה: 5.1.2024 / 9:50

השרים יצאו לפגוש את המפגינים שהגיעו לראש העין, כדי לקרוא להם להחזיר את הישראלים שעדיין נמצאים בשבי חמאס. רגב טענה כי "הזווית שמוצגת בטלוויזיה היא לא זו שמדוברת בקבינט". גנץ אמר כי השבת החטופים נמצאת ב"ראש סדר העדיפויות"

בווידאו: משפחות החטופים הפגינו מול בתיהם של גנץ ורגב, שהשיבה: "לא הכול אתם יודעים"/צילום: רוני שפירא

משפחות החטופים הפגינו הבוקר (שישי) בראש העין מול בתיהם של השרים בני גנץ ומירי רגב, שיצאו לפגוש אותן. שרת התחבורה אמרה: "לפעמים הזווית שלכם והזווית שמוצגת בטלוויזיה היא לא הזווית שנאמרת ומדוברת בקבינט - לא את הכול אתם יודעים. לצערי יש הרבה מאוד דיבורים, והרבה מאוד ברברת שמכניסה את המשפחות ללחץ וחרדה".

לכל העדכונים על המלחמה

נעם דן, קרובת משפחתו של עופר קלדרון שמוחזק בשבי חמאס, אמרה כי "העובדה היא ש-91 יום הלכנו איתכם ו-91 יום הם לא נמצאים איתנו. איך את מסבירה את זה?. רגב ענתה: "החזרנו חלק מהם. אם לא היה תמרון בהתחלה, לא היינו מצליחים". יו"ר המחנה הממלכתי אמר למשפחות כי החזרת החטופים נמצאת ב"ראש סולם העדיפויות".

מירי רגב ובני גנץ מול נציגי משפחות החטופים בראש העין

5 בינואר 2024. רוני שפירא, אתר רשמי
מירי רגב ובני גנץ מול נציגי משפחות החטופים בראש העין 5 בינואר 2024/אתר רשמי, רוני שפירא

מטעם המשפחות נמסר: "אנחנו קוראות הבוקר לשר בני גנץ לעשות את הדבר שלשמו הצטרף לקבינט - להציל את חיי החטופים. עליו לעשות זאת בכל מחיר ובכל דרך, גם אם זה כולל את עצירת הלחימה. חיי קרובנו נמצאים בסכנה יומיומית ולממשלת ישראל יש את המחויבות והיכולת להציל אותם, לפני שיהיה מאוחר מידי ולא יישאר את מי להציל".

אמש הודיע דובר צה"ל, דניאל הגרי, כי שלושה ישראלים שהוגדרו נעדרים הוכרזו כחטופים. כעת, נותרה עוד אישה אחת שמוגדרת נעדרת. הלשוה שנודע שמוחזקים בשבי חמאס הם אילן וייס, חנן יבלונקה ועידן שתיוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully