וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדס קלדרון, שבניה חזרו מהשבי: "המשפט הראשון שאמרו לי - 'אמא לא ידענו שאת חיה'"

עודכן לאחרונה: 2.12.2023 / 22:25

קלדרון, שילדיה סהר וארז חזרו מהשבי, נאמה בעצרת לשחרור החטופים: "הם אמרו שזה כמו במשחק פורטנייט שהפך למציאות". ילנה טרופנוב, ששוחררה מהשבי: "חייבים להחזיר את סשה שלי וכולם עכשיו". בת דודתה של שירי ביבס: "אנחנו מאמינים בטוב, הם יחזרו הביתה. אל תשכחו אותם".

ילנה טרופנוב, ששוחררה מהשבי בעזה: "חייבים להמשיך ולהחזיר את סשה שלי וכולם עכשיו"/מערכת וואלה!

מטה משפחות החטופים קיימו הערב (שבת) עצרת ענק בתל אביב, מול בניין הקרייה. החטופים החוזרים, יחד עם המשפחות, דורשים כעת פגישה עם קבינט המלחמה, וקוראים "לשחרר את כולם". בתום העצרת, בשעה 22:00, החלו אזעקות בעיר תל אביב. המשתתפים נאלצו להישכב על המדרכה והכביש.

הדס קלדרון שילדיה סהר בת ה-16 וארז בן ה-12 חזרו אליה מהשבי, אמרה בנאום בעצרת: "אני ברגשות מאוד מעורבים שמחה, עצב, לי קרה נס ואני מתפללת שלכולכם יקרה נס. אני נרגשת מאוד להיות כאן היום כי בבית מחכים לי ארזיקו וסורקי המתוקים והאהובים שלי. רגעים של אור ותקווה גדולה נכנסו לליבי. גיבורי העל הפרטיים שלי שרדו וחזרו".

הדס קלדרון שילדיה ארז וסהר הוחזרו משבי חמאס בעצרת למען החטופים והנעדרים, 2 בדצמבר 2023. SATVIEW, צילום מסך
הדס קלדרון שילדיה ארז וסהר הוחזרו משבי חמאס בעצרת למען החטופים והנעדרים, 2 בדצמבר 2023/צילום מסך, SATVIEW

קלדרון הוסיפה: "לדבריהם זה היה כמו במשחק המלחמה פורטנייט. משחק שהפך למציאות, מציאות מעבר לכל דמיון. המשפט הראשון שאמרו לי שנפגשו 'אמא את חיה, לא ידענו שאת חיה'. החוסר וודאות מי חי או מת ומתי הגיהנום הזה יסתיים מלווים את כל החטופים ומשאירים אותם שם באפלה חסרי אונים. העדויות מטלטלות ומחרידות, ואין ספק שזה מסע בלהות. אירוע חסר תקדים שהם עברו. מצב שאף ילד ילדה איש אישה וכל אדם באשר הוא בעולם, אסור שיחווה".

ילנה טרופנוב, ששוחררה מהשבי בעזה, אמרה: "אני אמא של סשה טרופנוב אני שמחה ונרגשת לעמוד כאן מול כולכם. באתי כדי לומר תודה כי בלי כולכם לא הייתי פה. חייבים להמשיך ולהחזיר את סשה שלי וכולם עכשיו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עצרת לשחרור החטופים והנעדרים, 2 בדצמבר 2023. ראובן קסטרו
עצרת לשחרור החטופים והנעדרים, 2 בדצמבר 2023/ראובן קסטרו
עצרת לשחרור החטופים והנעדרים, 2 בדצמבר 2023. ראובן קסטרו
עצרת לשחרור החטופים והנעדרים, 2 בדצמבר 2023/ראובן קסטרו

בין הנוכחים בעצרת הייתה יפעת זיילר, בת דודה של שירי ביבס, שנחטפה עם שני ילדיה הקטים אריאל וכפיר ובעלה ירדן. "זה מסר מאיתנו, משפחת ביבס, לכל המדינה. אנחנו לא נותנים לזה לשבור אותנו", אמרה יפעת והתייחסה להצהרת ארגון הטרור חמאס, שטוענים כי שירי ושני ילדיה נהרגו.

"עברנו חודשיים מטלטלים ושבועיים מזעזעים. הבן שלי בן 9 חודשים היום, הוא נולד חודשיים אחרי כפיר. מגיע להם לגדול ביחד. אנחנו מבקשים, אל תשכחו אותנו ואל תשכחו אותם. תמשיכו, אנחנו מאמינים בטוב, לא לתת לשום דבר לגרור אותנו. הם יחזרו הביתה, הם כולם יחזרו הביתה".

שירי, כפיר, אריאל, ירדן ביבס. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"אל תשכחו אותם". משפחת ביבס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ממטה החטופים נמסר היום כי הם דורשים, עוד הערב, לקיים פגישה עם קבינט המלחמה. "סיום הפסקת האש וחזרה ללחימה מחייבת עדכון של משפחות החטופים באופן מיידי. סכנת החיים של החטופות והחטופים היא ברורה ומיידית וכעת כבר אין ספק", מסר המטה.

"כל יום יכול להיות היום האחרון, אסור להשאיר אותם שם. אנו חוששים לגורלם של כל אחד ואחת שנותרו שם. אנו דורשים מראש הממשלה וקבינט המלחמה לפגוש אותנו עוד הערב ולספק תשובות לאן הולכים מכאן וכיצד בכוונתם להחזיר את כולם היום", מסרו משפחות החטופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully